Når du tok graviditetstesten....

3 ganger "ja det visste jeg jo"
Siste gang "Hææææ???" etterfulgt av latter.
Fortalte det til mannen først :)
 
Var i sjokk. Etterlengtet barn, men pga mange sa +++ så var jeg litt tilbakeholden. Fortalte mannen det senere den dagen. Sitter i dag med resultatet av den testen. Nemlig ei vakker jente på 5,5 mnd.
 
Ble både glad og sjokkert. Var planlagt, men likevel helt sykt å få bekreftelsen på et lite liv i magen. Fortalte det til samboeren med en gang
 
Første var "herregud, hva har vi gjort?" [emoji14] Andre var "Jaggu satt denna fort også" [emoji14]

Mannen fikk beskjed først begge gangene :)
 
Tok en etter at jeg begynte å gråte når vi var på en hardbarka actionfilm på kino.... hormonella... :hilarious:
 
Jeg var litt skuffet. Den var negativ. Følte meg gravid. Festeblødning kom et par dager senere. Så synes jeg reagerte veldig tidlig...

Når jeg tok den igjen følte jeg st jeg måtte være gravid så forventet strek, men var redd den var feil så tok neste dag. :p den var like tydelig
 
Med første spiren som vi mistet; ''Shit! Hva vil mamma og pappa si?» Viste mannen (da kjæresten) testen uten å si noe. Ganske sjokka begge to.
Med førstemann; ''det var det jeg visste''. Ringte mannen (den gang kjæresten)
Med nr. 2; ''Jeg ser noe, jeg ser noe! Det er noe der! Der er noe der!'' Gledestårene trillet og viste mannen testen med det samme.
 
Første og andre barnet var planlagte og etterlengtede, så gleden var stor. Fortalte det til mannen med det samme. Med minsten ble jeg uplanlagt gravid, så da testen viste positiv ble jeg veldig overrasket og litt redd. Da jeg fortalte det til mannen samme dag tok han det heldigvis med et smil, og da det hadde fått sunket inn gledet jeg meg, jeg også.
 
Barnefar kjøpte testen, jeg tisset på den, la den fra meg uten å se på, gikk ut av doen og sa jeg ikke turte å se på resultatet.. Gikk og satt meg på sengen hans også kom han med et fårete glis og en meget nervøs latter. Det var så langt fra planlagt det kunne bli
 
Nå siste gangen var det planlagt, men en stor overraskelse at det gikk på pp 2. (Brukte 8 pp med storebror.) Kjente selv at egget festet seg (våknet på natta og kokte pluss stikk langt nede i magen) testet positivt 3 dager før 10 års bryllupsdag, men så ikke noe til mannen før bryllupsdagen:) gav han bare den digitale og gratulerte ham :) overlykkelige begge 2 [emoji173]
 
Endelig!!
Mannen var der når testen ble tatt :)
 
Veldig stort sjokk med begge to selv om vi hadde sluttet med prevensjon og jeg faktisk tok graviditetstest:p kanskje minst like nervøs med nummer to. Hehe.

Fortalte det først til mannen og kun vi visste det de første tre mnd.
Tror kanskje han sa det til noen venner før vi sa det til alle:)
 
Satt ut og overraska, forventa ikke positiv test tross i noen PP prøving og noe kvalme/uggen siste dagene. Testa på kveldstid, så var egentlig forberedt på å teste neste morgen også.
Fortalte mannen etter å ha fått summa meg etter sjokket, noen minutter senere [emoji4]
 
Umiddelbar reaksjon var "å fy faen" etterfulgt av gledestårer. Det var absolutt planlagt, men gikk mye fortere enn forventa. Fortalte det til katten først, den lå på badet når jeg tok testen:hilarious: mannen fikk vite det når han kom hjem fra jobb noen timer seinere
 
Har lest av testen sammen med mannen alle gangene så har et den første som har fått vite det

Første: er det virkelig en strek der??? etter så lang tid og med resepten på pergo klar

andre: det er strek. Det er strek der!

Tredje gang, hurra, Så fort. Kan ikke tro det.

Med tredje barn. Den er positiv. Klarer vi glede oss? Klarer vi tro at det blir en baby denne gangen? Vi hadde egentlig nå på 8. Hormonkur begynt å forsone oss med at det kanskje bare ble to barn, etter at den tredje spiren ikke ville bli i magen så lenge.
Men hun kom, etterlengtede minstemor også
 
Var så mange tanker at jeg husker ikke skikkelig [emoji28] men mest av alt var en stor glede da jeg stod med positiv digital i hånden, løp ned trappen til samboeren og viste ham testen mens jeg gråt [emoji173] endelig trodde han på det, hadde fått svake positive tester dagene før, men den digitale gjor det hele virkelig.
 
Jeg tenkte, fader rullan, vi som skal på konsert i dag :p

Fortalte det til samboer først, og etter det to venninner som visste godt at vi prøvde :)
 
Back
Topp