Når du klager på ett produkt du har handlet...

Ikke i bruk

Forumet er livet
Har det skjedd at du har klaget på ett produkt du har handlet? Hvilken respons fikk du tilbake da?

Jeg sendte inn en klage til Tine forrige uke på en gulost jeg ikke var fornøyd med. I dag fikk jeg en pakke i posten fra Tine med en flott ostehøvel, julekort og oppskrifthefte. Positivt overrasket :)
 
Klaget 3 ganger på en jakke der glidelåsen ble ødelagt. Da fikk jeg en jakke i et annet merke.
 
Har det skjedd at du har klaget på ett produkt du har handlet? Hvilken respons fikk du tilbake da?

Jeg sendte inn en klage til Tine forrige uke på en gulost jeg ikke var fornøyd med. I dag fikk jeg en pakke i posten fra Tine med en flott ostehøvel, julekort og oppskrifthefte. Positivt overrasket :)
Hva "feilte"det osten?
 
Klager stadig vekk jeg. [emoji14]
Første jeg kommer på er da jeg klagde på disse settene med pepperkakehus. Hadde kjøpt to stk, fra to forskjellige butikker i to forskjellige uker, for å satse på at jeg fikk nok deler som ikke var knust til å få laget et pepperkakehus. Men alle delene i begge pakkene var helt pulveriserte. Da sendte jeg mail til produsenten og tipset om at kanskje det er lurt å pakke dem litt bedre. Fikk gavekort i posten på 500kr på kiwi. :)
 
Hva "feilte"det osten?
Det var to lange gule plaststrimler trykket/smeltet inni osten. Gikk fint an å få dem ut. Men jeg valgte å klage på produksjonsfeilen for om ungen hadde åpnet osten og fått i seg de plastbitene hadde det ikke vært særlig heldig
 
Det var to lange gule plaststrimler trykket/smeltet inni osten. Gikk fint an å få dem ut. Men jeg valgte å klage på produksjonsfeilen for om ungen hadde åpnet osten og fått i seg de plastbitene hadde det ikke vært særlig heldig
:wtf: Skjønner deg godt at du klaget .
 
Klager jeg rett til produsenten er det ofte en kompensasjon, ja. For eksempel fikk jeg en pose baconsnacks som ikke var krydret. Ble bedt om å sende det inn, og fikk til svar at det var en produksjonsfeil ja, så jeg fikk en hel eske med produkter fra Maarud.
Har også klaget på ferdig risgrøt som ikke var ordentlig kokt, var harde riskorn i den, og mener jeg fikk et gavekort på Rema da.
Mens i vanlige butikker får jeg gjerne pengene igjen eller tilbud om ny vare. Er jo det man skal forvente. :)
 
Klager ekstremt sjelden.
Jobber selv som serviceansvarlig i butikk, og er dermed den som tar imot alle klagene. Og alt det merkelige folk presterer å klage på, så er eg tilbakeholden selv med å klage.

Har bare klaget 1 gang tror eg. Når eg bestilte et bladabonnement i julegave til samboer, som skulle sendes ut etter jul. Og de sendte det 2 uker før jul isteden for. Da klaget jeg, og fikk hele abonnementet gratis. :)
 
Klagar aldrig eg. Tror eg ska ta
Meg selv i nakken å klaga de gangerna det er feil på produkter
 
En gang kjøpte jeg en slik blandepose med sjokolade fra Freia. En av de som har et tema, feks rød pose er det Troika i osv. Husker ikke helt hvilken jeg kjøpte men jeg kjøpte en der jeg hadde veldig lyst på "hovedsjokoladen"(og de andre selvfølgelig :D) .

Når jeg kom hjem og satt der på kvelden og skulle kose meg så var det ingen biter av den sjokoladen oppi posen :hilarious: Og du kødder ikke med sjokkisen min! Også er de jo ganske dyre.

Så jeg sendte avgårde en litt humoristisk epost og fikk svar om at det selvfølgelig ikke skulle skje og at jeg kunne sende adressen min så fikk jeg ny.

Tok ikke så veldig lang tid før jeg fikk hentelapp i posten og måtte på posten og hente en eske med masse forskjellig sjokolade :cool::smug:
 
Klaga en gang på Peppes pizza. Bestilte mat, vi fikk sent og feil av. Servitøren sto og banna foran oss og småbarna våre som en sjømann [emoji14] Så jeg sendte en klage til de rett og slett. Og fikk en gratis pizza og drikke og en unnskyldning for dette selvsagt.

Pizzaen fikk vi rett av etterhvert. Var servitøren som sjokkerte oss. Hadde 5 barn med oss mellom 2 år og 8 år liksom [emoji14] Full banning foran barna var ikke helt akseptert da syns jeg.
 
Har det skjedd at du har klaget på ett produkt du har handlet? Hvilken respons fikk du tilbake da?

Jeg sendte inn en klage til Tine forrige uke på en gulost jeg ikke var fornøyd med. I dag fikk jeg en pakke i posten fra Tine med en flott ostehøvel, julekort og oppskrifthefte. Positivt overrasket :)
Var cm unna å putte en centersjokolade inn i munn da jeg fikk se at det krydde av dyr inni. Jeg leverte den i sjokk i butikken, men det var til en ung gutt. Fikk bare ta meg en ny, og ferdig med det liksom. Da jeg kom hjem, begynte sjokket å legge seg, og jeg sendte inn brev til produsenten. Forklarte den grusomme hendelsen, hvem jeg hadde gitt den til og når.
Skulle tro jeg fikk et års forbruk på Center sjokolade etter noe sånt?
Å nei da, fikk tilsendt to stusslige små ruller, med et brev der det stod at jeg skulle ha sent inn rullen. Det hjalp aldså ikke at butikken fikk den, og at de helt sikkert kunne ha bekreftet dette.
Til dags dato kan jeg brekke meg av Center sjokolade
 
Jeg aner ikke hva det i brødet, plastbit eller glass. Men jeg fikk et kutt inni munnen. Sendte informasjon om det, og fikk tilbakemelding om at de tok det alvorlig og hadde gått over hele anlegget sitt for å sjekke at det ikke var noe løst. Synes det var en god tilbakemelding å få.

Jobbet i butikk selv da en kunde kom tilbake med et brød med en stor bolt i.. Han fikk nytt brød selvsagt, men aner ikke hva sjefen gjorde videre.

En kamerat av eksen fant en larve på Grandiosa med taco, han tok bilde av det og sendte larven inn. Fikk en stor eske fra Orkla, eller Stabburet som det het den gangen, med produkter og en beklagelse. De mente den var kommet med maisen.
 
Har det skjedd at du har klaget på ett produkt du har handlet? Hvilken respons fikk du tilbake da?

Jeg sendte inn en klage til Tine forrige uke på en gulost jeg ikke var fornøyd med. I dag fikk jeg en pakke i posten fra Tine med en flott ostehøvel, julekort og oppskrifthefte. Positivt overrasket :)
Det er sånn kundeservice skal være! Jeg jobber selv i butikk, og blir glaaaaad når jeg leser slike ting, for det er hva jeg jobber for hver eneste dag. Er en kunde misfornøyd, så løser vi det.
 
Eneste jeg har "klaget" på er da jeg fikk tilsendt en feil vare fra en nettbutikk :p
Hadde bestilt et sparkebuksesett i str 56, fikk et regnsett i str 5 år :laughing002
Fikk tilsendt riktig vare og en returpose til regnsettet.
Men sånt skjer jo hele tiden da :)
 
Klaget til Nestlé (eller var det en annen produsent tro) av babygrøt. Var med eldste dette.

Jeg fant masse masse svarte prikker/flak i pulveret.

Jeg klaget iallefall til produsent og fikk en beklagelse og en takk for at jeg sa ifra. Og nye produkter tror jeg.
 
Jeg kjøpte en gang Elias-chips på vei til fest. Da vi senere på kvelden var litt nede i glassene, åpna vi chipsen. På utsiden sto det at det skulle være tattoveringer oppi, men det var det da ikke. Vi tulla med dette, og skreiv klage til Kims ( i fylla). Posta brevet midt på natten på vei til byen, og tenkte ikke mer på det.
Noen uker senere, fikk jeg hentelapp på posten. 15 pakker Eliaschips, mange ekstra tattoveringer og en beklagelse [emoji23]
 
Aldri hatt problemer med å få ny vare, gavekort eller lignende. Klager kun på reelle feil selvsagt. :)
 
Klager sjelden, men når jeg gjør det klager jeg rett til produsent :)

Fått knekkebrød (kjøpte muggent), gavekort osv. :)
 
Back
Topp