Når begynte du å jobbe fast etter permisjonen?

M

Moderator Eve

Guest
Hvor gammelt var barnet når du/dere var tilbake i fast jobb og barnet begynte til barnevakt/dagmamma/bhg?

Hvordan var overgangen for liten og stor?
 
Han begynte i bhg 10 mnd gammel. Jeg begynte å jobbe når han var 8 mnd, da var pappan i perm :)
 
Hun begynte i bhg var bhg start etter sommeren. Da var hun 14 mnd. Gikk relativt greit, men første måneden var ganske turbulent.
 
11 måneder. Barnet var, og er fremdeles hjemme med pappaen sin - fyller tre i juni. Jeg jobber tidlige dager, og er hjemme igjen til halv ett de fleste dager, og får masse tid med barna etter jobb.
 
1 år og 9 mnd med eldre.
1 å og 6 mnd begynte yngste i bhg men jeg var sm til hun var litt over 2 år og hun var mye syk og hjemme.
 
Storebror var 13 mnd. da han begynte i bhg., men da var jeg allerede gravid med lillebror. Jeg ble gradert sykemeldt veldig tidlig, så storebror hadde som regel korte dager. Lillebror begynte i bhg. da han var 15 mnd. Mens jeg var i permisjon med lillebror bestemte vi oss for at jeg kunne redusere stillingen min, slik at gutta fikk kortere dager i bhg., og jeg fikk se de mye mer. Dette er noe jeg setter ekstremt pris på. ❤️
 
1 og 2 så jobbet jeg fast 9 mnd etter fødsel, men bare 3.hver helg . Blir slik denne gangen også men skal være hjemme 1,5 år slik jeg gjorde med de to eldste :happy:
 
Eldste var 7/8 mnd
Mellomste var 11 mnd
Yngste var 11 mnd
 
Back
Topp