Når andre deler nyheten før deg!

En fjern kusine av min samboer som jeg aldri engang har møtt! avslørte nyheten før jeg fikk delt det med min familie og venner. Ble utrolig lei meg! Er den førstefødte og hun tok det fra meg å fortelle d selv..

Så dårlig gjort! [emoji35]
 
Helt enig! Har gitt beskjed om hva jeg syns om det og hun slettet innlegget, men da va det jo allerede for sent..

Ja, er det sagt så er det jo sagt... Sprer seg fort på fb...
Kan tenke meg hun har litt dårlig samvittighet nå da, siden du sa ifra [emoji1360] Og det bør hun ha.
 
Her ble både fødsel og navn delt på veggen til samboer morgenen etter fødsel. Var en kamerat av han, og han tenkte ikke så veldig gjennom det . Er nok ikke så dumt å sperre veggen rundt fødsel nei :)
 
Jeg ønsker at jeg og samboer skal dele nyhetene, og ikke andre. Så er nok lurt å stenge faceveggen og slikt, for man kan ikke stole på noen når ting først er sagt.. :(
 
Hadde blitt fly forbanna! Her var det klar beskjed som at INGENTING skal på facebook! Skal mine bekjente fra ungsdomsskolen, som jeg snakker med hvert 5. år få vite det før våre nærmeste?! Nei vettu hva! Uhørt av grandtanten!
 
Jeg hadde også blitt rasende, det er helt uakseptabelt! Jeg kommer til å stenge veggen i god tid før termin og ikke fortelle det til noen andre enn mamma og svigers før vi får fortalt det selv.
 
Det går også an å skru på screening av poster man har blitt tagget i, så man kan velge om det kommer på veggen sin eller ikke.
 
Back
Topp