Når åpner telefonen hos ditt legekontor?

Her åpner de 09.00
 
Åpner 9 her.
 
Vi har nok ikke så mange "vanlige utslett" for midlison morgen og kveld med futighet og det hele har aldri tatt noe særlig her, men så har de fått lociod (eller elocon etterhvert) hos legen da og da har vi etterhvet fått tak på det. men dette er nok ikke eksem, det er det vel ikke så mildson morgen og kveld tar det nok. Får instruere faren som legger henne til å huske det. så går det vel bort.

Men håpløst at man ikke kommer gjennom på telefon eller får hjelp da, det er i det minste ikke problemet her. Bare upraktisk. Jeg jobber jo 20+ minutter hjemmefra i motsatt retning enn legen, så det er litt upraktisk å ikke vite når jeg drar på jobb om jeg skal snu i døra for å rekke legetmen via å hente på skolen og sånn. Så jeg unngår helst legen om jeg kan.

Utslett ved insektbitt er noe mildison skal kunne ta [emoji4] men spørs jo på utslettet selvsagt.

Ødelegger nesten hele dagen for noe som ikke er akutt da, veldig kjedelig [emoji852]️
 
Utslett ved insektbitt er noe mildison skal kunne ta [emoji4] men spørs jo på utslettet selvsagt.

Ødelegger nesten hele dagen for noe som ikke er akutt da, veldig kjedelig [emoji852]️

Måtte uansett ringe og bestille en resept så da spurte jeg og ble enig om å forsøke mildison en dag eller to og så tar jeg kontakt og får en time om jeg vil. De er meget behjelpelige med timer her. Bare altså ikke tilgjengelig før langt utpå morgenen
 
Utslett ved insektbitt er noe mildison skal kunne ta [emoji4] men spørs jo på utslettet selvsagt.

Ødelegger nesten hele dagen for noe som ikke er akutt da, veldig kjedelig [emoji852]️
Sånn siden du har peiling. Sånn ser det ut foresten

Det er jo ikke ille. Men det klør. Og går ikke bort sånn som jeg forventer at typisk inntekt etc skulle gjøre.

_20180618_134740.JPG


Logisk nok ikke noe jeg trenger en akutt time for, men når dagene går greit å snakke med legekontoret og deres respons er da en time på dagen.
 
Last edited:
Sånn siden du har peiling. Sånn ser det ut foresten

Det er jo ikke ille. Men det klør. Og går ikke bort sånn som jeg forventer at typisk inntekt etc skulle gjøre.

Vis vedlegget 263216


Logisk nok ikke noe jeg trenger en akutt time for, men når dagene går greit å snakke med legekontoret og deres respons er da en time på dagen.
Syns ikke det ser så ille ut, men vil tro hun heller kanskje var i kontakt med noe hun ikke tåler, det kan også gjelde insektbitt men vil forvente at dere vil se en forbedring med mildison [emoji4]
 
8.30 for akuttime, 09.00 for andre.
 
Syns ikke det ser så ille ut, men vil tro hun heller kanskje var i kontakt med noe hun ikke tåler, det kan også gjelde insektbitt men vil forvente at dere vil se en forbedring med mildison [emoji4]
Jeg tenker også "borti noe hun ikke tålte" egentlig. Men vet ikke.

Det ser ikke ille ut. Det bare klør og det har det gjort i snart en uke (men bare hatt utslettet siden fredag eller lørdag tror jeg. Strengt tatt litt usikker) og smurt siden lørdag men glemt ut en gang. Smører nå morgen og kveld så får vi se.

Det er jo slett ikke ille. Det er bare det at det altså ikke blir borte og kløen plager henne til tross for mildison. Brukt zylocain for kløe og brukte allergiøyedråper som var over dato fra broren da jeg trodde det var et stikk jeg ikke så de første kveldene. For på myggstikk funker det gull.

Ille er det ikke. Bare går ikke bort. Synes ikke hun trenger akutt-time men avtalt med legekontoret at hun får en time om det bare ikke går bort eller blir mer plagsomt. Får jo ikke sendt bilde til legen. Det hadde vært praktisk det. Så kunne de vurdere om vi trengte møte opp for inspeksjon.
 
Back
Topp