Modnings- og fødselstegn!

35+5
Hatt kynnere og nedpress i mange uker.
Ble lagt inn til observasjon i uke 31+4 fordi livmorhals var kun 15 mm. Lå inne i litt over en uke.
Hode er ned siden uke 29/30.

Ingen tegn til hverken slimpropp eller at vannet skal gå, og heller ingen åpning. Kun noe nebbing.

Men har mer og mer kynnere/spreng i magen og nedpress. Samt stikninger i underlivet ofte.
De mente jeg kom til å føde før tiden, men selv føler jeg at jeg kommer til å gå over tiden. Livmorhals er nå 8 mm etter kontroll for 1 uke siden.
Tror ikke lille prinsen vil ut jeg
 
Masse kynnere, vonde menstruasjonssmerter av og til, kvalme.. Og i dag skvatt eg når eg såg i speigelen, leppene mine er større/hovne :eek:
Spennande! I fjor vår møttes eg og to venninner for å prate litt. Den eine var gravid og var omtrent på termin. Me andre satt og undra oss over ansiktet hennes. Det var noko som var annerledes. Samtalen gjekk inn på dette med fødeansikt og div. andre saker. I allefall så kom det baby hos ho dagen etter :)
 
39+2 og Jordmortime i dag viste ingen tegn til modning :( livmorhalsen ligger fortsatt langt bak og hun hadde vanskelig for å kjenne hvor lang den var eller om det var åpning... Ser ut som det fortsatt er lenge til fødsel :( æsj
 
Spennande! I fjor vår møttes eg og to venninner for å prate litt. Den eine var gravid og var omtrent på termin. Me andre satt og undra oss over ansiktet hennes. Det var noko som var annerledes. Samtalen gjekk inn på dette med fødeansikt og div. andre saker. I allefall så kom det baby hos ho dagen etter :)

Spennende greier.
Aldri hørt om fødeansikt jeg, hvordan ser det ut?
 
Spennande! I fjor vår møttes eg og to venninner for å prate litt. Den eine var gravid og var omtrent på termin. Me andre satt og undra oss over ansiktet hennes. Det var noko som var annerledes. Samtalen gjekk inn på dette med fødeansikt og div. andre saker. I allefall så kom det baby hos ho dagen etter :)
Har høyrt d samme eg og.. Fekk plutselig fart på meg og reiste av å kjøpe meg fødebagg :p men har og høyrt at du kan gå i fleire veker.. Håpe på d her, sida ho ligg med hovudet opp.
 
39+2 og Jordmortime i dag viste ingen tegn til modning :( livmorhalsen ligger fortsatt langt bak og hun hadde vanskelig for å kjenne hvor lang den var eller om det var åpning... Ser ut som det fortsatt er lenge til fødsel :( æsj
Jeg fikk samme beskjed på tirs, (38+6). Såå demotiverende, fffn!!
 
Når dere sier nedpress, mener dere da når det presser noe for jæ**lig ned i bekkenet så det føles ut som om det ska sprenges?!
 
Uke 37+6
Sterke kynnere
Hyppigere kynnere
Smertefulle stikkinger/nedpress
Hoven i hele kroppen
Kvalm
Dårlig i magen

Håper lille kommer snart <3
 
Termin idag.. Kraftigere kynnere på kveldstid og nedpress/stikkinger i underlivet.. Ellers dårlig med tegn
 
Når dere sier nedpress, mener dere da når det presser noe for jæ**lig ned i bekkenet så det føles ut som om det ska sprenges?!

Ja, eller generelt et veldig trykk i hele magen som trykker nedover liksom :p
 
38+0:
- småstikninger/bittelitt nedpress??... Men vet ikke helt om jeg vil kalle det det heller siden det er veldig lite:p
Kanskje bare ønsketenking??? :eek:
 
Ho venninna mi så var det nesa og kinnene som var større. Ikkje så veldig, men nett nok til at me synes det var noko. Kan være forskjellige deler som hovner opp. Er vel ikkje så godt dokumentert, men trur det skjer hos ein del. Blir spennande å sjå om det blir noko bebis :)
 
Er i uke 38+2:happy:

Hodet er lett festet.
Har ofte kynnere og har murring i mage og rygg.
Har fått skikkelig fødeansikt:D
Tror Slimproppen driver å går, litt usikker.:p
 
Back
Topp