Modnings- og fødselstegn!

Andre som plutselig har fått bedre plass i magen..? Magen er plutselig myk, og jeg ser bevegelsene til babyen bedre... :confused:
 
2 uker til termin idag! :) ingen tegn ennå... Men nå ligger han forhåpentligvis i hodeleie så ting kan bare starte for min del :p men hadde ingen slike tegn sist heller så
 
38+3

- Noen kvelder med kraftige, regelmessige kynnere
- ...

That's it :p
 
36+5

- mye Kynnere , regelmessig med tak i ryggen igår
- nedpress
- hodet festet og godt gravd ned i følge jordmor
- kvalm
- stikking nedentil

Venter bare på farget utflod/slimpropp og mensenmurringer, kom kom :D
 
37+1

- alle modningstegn er bortevekk :eek: hahah.. har vært det i noen dager :) kanskje det er et tegn i seg selv? hihi
 
37+3
Litt meir mensmurring ellers lite
 
39+0 nå, mange dobesøk per dag (holdt på en god stund), masse vann - spesielt i beina (ser jo helt forferdelig ut), ingen slimpropp eller endring i utflod, men fortsatt kynnere som i natt var av den karakter at ble jeg vekt av de. Kjente først ordentlige ilinger(kjentes som voksesmerter) i lårene. Deretter en 3-4t med hyppige kynnere som ga menssmerter og "mageknip" før de dabbet av og jeg sovnet en stund igjen. Babyen i magen var kjempeaktiv mellom kynnerne. Ikke vondt, men såpass at det ikke gikk an å sove. Har ellers gått bananas med vindusvask og oljet kjøkkenenken idag, så blir spennende å legge seg nå ;-)
 
37+0

- hodeleie (ikke festet)
- kvalm

Syns det er lite tegn å skryte av her:eek: :(
 
37+0

- hodeleie (ikke festet)
- kvalm

Syns det er lite tegn å skryte av her:eek: :(

Det trenger ikke å ha noe å si :) for alt man vet kan vannet gå om 2 min eller rier starte om om et øyeblikk. Så Vær heller glad for at du ikke går med masse ubehageligheter og slikt nå i lange tider og så kommer kanskje ikke den lille før 4 dager etter termin :p
 
Det trenger ikke å ha noe å si :) for alt man vet kan vannet gå om 2 min eller rier starte om om et øyeblikk. Så Vær heller glad for at du ikke går med masse ubehageligheter og slikt nå i lange tider og så kommer kanskje ikke den lille før 4 dager etter termin :p
Det er jo sant, mem er litt kjedelig allikevel:p haha
 
Det er jo sant, mem er litt kjedelig allikevel:p haha

Tro du meg, om du slipper å gå å kjenne på masse ubehageligheter til ingen nytte så Vær glad for det :) det å gå i lange tider med mye greier gjør deg bare ekstra sliten og du har jo lite energi fra før snupp :)
 
Tro du meg, om du slipper å gå å kjenne på masse ubehageligheter til ingen nytte så Vær glad for det :) det å gå i lange tider med mye greier gjør deg bare ekstra sliten og du har jo lite energi fra før snupp :)
Vil vel helst at fødselen skal starte plutselig nå og at jeg får masse energi:D haha
 
Jeg har heller ingen tegn! Hadde vært greit å kjent på noe da :p virker som det er ganske umodent der nede ;)

Tror ikke mini har tenkt til å komme ut. Kjennes ikke sånn ut ihvertfall:p hehe
 
Back
Topp