MMR vaksinen og autisme..

tenkt på epidemiene som kan komme fram igjen da, hvis mange lar være å ta mmr-vaksinsen! [&:] DET synes jeg er skummelt å tenke på....[&:] Er jo en grunn til at vi tar vaksinen...og det virker helt ulogisk at norske helsemyndigheter vil overbevise oss om å ta en vaksine med alvorlige konsekvenser på grunn av penger [8|] Synes faktisk de som velger å ikke ta vaksinen er naive...[8|]
 
Hvem skal vi stole mest på?

# Den subjektive vurderingen til et individ.

# Enkelte fagpersoner som skiller seg ut, 1 av 1000 etc...

# Artikler som er skrevet på flere av nettsidene det linkes til i denne tråden.
   Eks. www.fritthelsevalg.org/, artikler som er skrevet som skremselspropaganda med flere fakta feil og forvridde sannheter.

# Eller bør vi velge de resterende 99% av ekspertisen og hundrevis av forskningsrapporter som slår fast at sykdommen den beskytter mot er en vesentlig større fare en de eventuelle bivirkninger som en sjelden gang kan forekomme.

Jeg vil vertfall ikke ta i mot råd angående mine barns helse fra personer som vil bruke vann(homøopat medisin) til behandling av sykdommer. Eller som en av forfatterne tror på "Chemtrails".
Kort fortalt tror de at kondensstripene bak fly er kjemiske gasser som blir brukt for og kontrollere menneskene.

Og være kritisk til vaksinene er greit, men ikke kildene dere serverer i denne tråden?
 
Back
Topp