Miste ett barn

Ja er det! [emoji853] men føler meg veldig heldig som har hadd ett vellykket svangerskap!
Takk! Her her det enda lenge til el [emoji21] men håper å starte ferien gravid :)

Hvordan går det med deg?:)

Med meg er det bra. Nå prøver jeg å få ned ett glass med grapefruktjuice[emoji28] fy for en smak.....
Rundt en uke til el her, så må prøve det jeg kan for at sjansene øker[emoji85]
Hvordan er det med deg?[emoji173]️
 
Med meg er det bra. Nå prøver jeg å få ned ett glass med grapefruktjuice[emoji28] fy for en smak.....
Rundt en uke til el her, så må prøve det jeg kan for at sjansene øker[emoji85]
Hvordan er det med deg?[emoji173]️

Huff, syns du er tøff! Hadde ikke klart å prøvd å drikke det der en gang [emoji23][emoji23]
Oi oi, spennende! Nå skal det lages baby! [emoji173]️

Jo med meg går det fint! Er startet på jobb igjen, så full fart om dagene [emoji50] er på CD 17 i dag og el er vel ikke før rundt CD 37 om syklusen ikke er snill med meg denne gangen :eek:
 
Føler sånn sett at jeg ikke har mistet "et barn", legger i det å miste langt senere enn jeg har mistet selv, men følelsen av å miste et barn ligger jo i alle tanker og forhåpninger, en fremtid som ikke ble...


Har hatt flere kjemiske (SA før 5 uker), SA ved 5-6 uker og MA/BO som måtte avsluttes ved 10 uker. Har heldigvis også nådd helt i mål.
 
Har "funnet" MA uke 10, 12 og uke 8, + en Blæremola uke 7. Og nå mister vi igjen, tregt stigende hcg. Skal til Gyn 6+2, da får jeg nok cytotek.

Så mange modige her[emoji173]️
 
Har "funnet" MA uke 10, 12 og uke 8, + en Blæremola uke 7. Og nå mister vi igjen, tregt stigende hcg. Skal til Gyn 6+2, da får jeg nok cytotek.

Så mange modige her[emoji173]️

[emoji173]️[emoji173]️[emoji22][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ klem til deg[emoji173]️[emoji173]️
 
har tvillinger på 5,5 år, men mistet i uke 5 nå i januar.
tok det ekstremt tungt, og håper som bare det at det aldri skjer igjen.
 
Back
Topp