Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Fy for en kjedelig test! Dårlig gjort av dem å ikke bli positiv nå! Nå er du vel 11/13 dpo? Om du bare er 11 dpo, er det fortsatt stor sjans for positiv i morgen :D
J det er kjempe dårlig.gjort :p det er håp så lenge tr ikke dukker opp :p men om hun dukker opp er det greit det også :p
 
J det er kjempe dårlig.gjort :p det er håp så lenge tr ikke dukker opp :p men om hun dukker opp er det greit det også :p

Beste er at ho ikke kommer!!! Vil se en finfin strek:)
 
Et eller annet dpo la oss si 14 statusoppdatering:

Vel her har det ikke dukket opp noen TR i dag :) Første anntatte IKM etter EL er i dag og neste er vel mandag. (snakker om å få bestemt seg :p)!! Jeg har hatt noe mensmurringer i dag, men ikke noe annet som kan tyde på et eventuelt innbrudd fra tanta. Skikkelig vokse smerter eller kramper i beina har jeg også hatt i dag. Brystene er litt av og på ømme g jeg er trøtt som en Bjørn mitt i vinterhalvåret, kunne lett gått i dvale liksom.

Testen i dag var jo ikke noe å skryte av og jeg har vel egentlig bestemt meg for å vente til mandag morgen igjen med å teste, eventuelt tirsdag :) Kjenner jeg vil heller ikke vite hva som skjer de neste 2 dagene enn å bli smp skuffet fordi testen ikke viser det jeg gjerne vil at den skal vise

Jeg har i værtfall blitt godt tatt vare på av min kjære i dag :) Jeg fikk sove super lenge og fikk servert frokost på senga imens han stod opp med stor og liten :) Så fikk jeg litt "Fri" shopping avgang på nettet med en beløpsgrense til å shoppe litt for :D Billig og stille terapi som han kaller det :p Jeg har ikke nevnt så mye for mannen denne pp*en i forhold til symptomer og testing osv. rett å slett fordi jeg ikke har en fjerneste anelse selv om hva kroppen min egentlig holder på med og jeg vil virkelig ikke bygge opp forhåpningene hans slik det har lett for å bli da han ønsker seg dette nesten mer enn meg <3 Men han har kjent lusa på gangen i går tydeligvis da jeg hadde ekstrem rengjøring hjemme slik jeg bruker å gjøre når jeg grubler fælt på noe som gnager og irritere eller depper litt.

Jeg fortsetter uannsett å krysse fingerne :) Men om det ikke skulle være noen spire kjenner jeg en liten følelse qav at det også er greit denne gangen da jeg nå endelig har fått alle disse resptfrie mirakel remediene som ligger klare til å bli tatt i bruk :)
 
føø feen du snakker om å suse noe helt EKSTREMT :eek: :eek:

Å gå ut i fra EL smerter for å beregne når EL og man er i gang med dpo er jo helt hø i huet (ja takk velkommen ettte høhø) :p Måtte bare sjekke litt med EL og Termin kalkulatoren her på BV som stemmer ganske fint med meg og i alle kalkuleringstilfellene er jeg ikke i nærheten av verken 12 eller 14 dpo :O Jeg er nemlig 9 dpo i følge dem haha :p så forløpig velger jeg å stole litt mer på dem for jeg er jo egentlig et skikkelig suse huet selv når det kommer til egen kropp :p Så da burde egentlig ikke TR være forventet før den 6 februar senest :p Godt jeg begynner med temping igjen fra neste pp slik at jeg sikkert har kontroll for det er tydelig at det er det som trengs her :p
 
Æææææsj der kom a!
Dette er vel kanskje den eneste gangen det er litt.greit at hun kommer :)

Nå kan jeg sette igang med maca, bidronninggele, wild yam, solvipect, juice og temping :)

Men litt nedtur er det også etter nattenstester der den ene har en tydelig skygge.
 

Vedlegg

  • 1422771206859.jpg
    1422771206859.jpg
    31,9 KB · Visninger: 108
Æææææsj der kom a!
Dette er vel kanskje den eneste gangen det er litt.greit at hun kommer :)

Nå kan jeg sette igang med maca, bidronninggele, wild yam, solvipect, juice og temping :)

Men litt nedtur er det også etter nattenstester der den ene har en tydelig skygge.

Æææsj:(

Håper det gjør susen med litt hjelp fra diverse ting nå da:)
 
Oi, det var jo en veldig tydelig skygge da! Så utrolig irriterende :( Men i neste pp, DA!
 
Oi, det var jo en veldig tydelig skygge da! Så utrolig irriterende :( Men i neste pp, DA!
Ja det var akkurat det det var også ;( Kjente håpet steg også var det et lite tørk tørke også blei det slått nd igjen:p haha

Men denne gangen DA må det skje:p
 
Masse lykke til videre :D
 
Takk for det :) Plutselig er det din tur. Krysser alt for deg!
Bare hyggelig :) Det skal det nok bli venter på time til IVF så jeg vet det kommer til å gå til slutt :) Må bare være litt tålmodig en liten stund til :p
 
Ja det er noe dritt, men nå skal vi se om ikke denne pp'en blir litt bedre :) Hvis ikke trøster jeg meg med at vi er igang med IVF før høsten i år :)

Så bra dere kan ha det å se frem til, et lite håp i fremtiden♡
Håper dere slipper å vente
 
Back
Topp