Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Hope90

Pergo baby??
VIP
Vi har prøvd å bli en familie på 4 siden februar 2012. I gjennom denne tiden har vi hatt i alt 8 SA uten noen forklarlig grunn og det er hjerte knusende :( Marerittet startet med tap av tvillinger allerede sommeren 2011 og vi brukte et halvt år på å komme oss etter det <3

Vi har vært igjennom utrening og ikke funnet noe galt annet enn at jeg har lav AMH for min alder. Den var på 6 så de mistenkte at jeg kanskje ikke hadde fullstendig EL hver mnd. Og med "de" mener jeg fertilitetsklinikken i Porsgrunn som pr. år 2015 er hvor vi står.

Vi skal nå igjennom IVF/prøverør og virkeligheten av det begynner den 9 April 2015! Vi er kjempe klare og overlykkelige. Kanskje er det dette som må til?

Fra november 2015 begynte vi med IVF reisen!

Allerede har jeg prøvd pergotime der jeg ble gravid på kur nr 2. Jeg har også prøvd alt fra bidronninggele, wildyam, babyklister, slanking, trening, skifte jobb osv for å få drømmen til å bli virkelig uten resultater. Vel noen ting har vært veldig positive da :D tihi

Fra før har vi ei tulle somkom til verden august 2010 etter 1 1/2 år med prøving helt uten dramatikk. Hun har et ønske om å bli storesøster som jeg tror er større enn vårt ønske om å bli en familie på 4. Jeg vil virkelig at min lille tulles drømmer skal gå i oppfyllelse <3

Med IVF må vi klare det <3


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
Last edited:
Bruker denne til å registrere slanke fremgang. Fett % blir mål hver 14 dag! Vekt og andre mål tar jeg hver uke (fredag morgen).

12.02.2016


Vekt = 76,3 kg
Fett % = 29,1 %

Midje = 85 cm
Mage = 99,6 cm
Hofte = 97 cm
Rompe = 102 cm
Øvre lår = 62 cm

19.02.2016

Har tatt med nye mål denne uka som jeg følger videre..

Vekt = 75,4 kg

Armer = 32,5 cm (ny)
Bryst = 96 cm (ny)
Midje = 82,5 cm
Mage = 93,5 cm
Hofte = 96 cm
Rompe = 101 cm
Øvre lår = 63,5 cm støl, nytt kontroll mål søndag!
Nedre lår = 53,5 cm (ny)
Legg = 39 cm (ny)

 
Last edited:
Du har vært veldig savnet og jeg har tenkt så mye på deg ❤ Jeg håper du flytter direkte over i et forum nå og at dere får det dere har ønsket dere - en lille brøster til jenta deres :) Masse, masse lykke til!! ❤

Ønsker et hjertebarn ❤
 
Tusen takk det håper jeg også Frk.Lund :)


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
Måtte rette på IKM min etter å ha dobbelt sjekket litt i dag.

Min IKM var den 12 og ikke 13 så i dag er jeg 2 dager over IKM og fortsatt ingen tegn til TR.

Symptomer
Til tider kvalm
Stikkinger bak navlen og i livmor
Svimmel
Ør i hodet
Litt hode verk
Sover dårlig om natten
Økt sult følelse


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
3 dager over ikm ig fortsatt ingen tegn til TR.

Ca 30 min siden jeg stod opp og nå er jeg allerede kjempe kvalm.


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
Ta en test?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bestille noen torsdag kveld men de er ikke kommet ennå :) så bare smører meg med tålmodighet litt til :)


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90


Krysser fingrene for deg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dag 4 over IKM og merkelig nok veldig tålmodig etter å ta en test:)
Som regel hadde jeg testet 20 ganger til nå, men ikke denne gangen.

Kan tålmodigheten komme av at underbevisstheten vet at jeg er gravid for tankene er slik. Jeg blir ikke noe mer gravid av en positiv test, den bare bekrefter syntomer og mistanken :p


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
5 dager over IKM, ingen tegn til TR.

Jeg gikk til og med til innkjøp sv Ob i dag og det skulle vise seg at testen senere er negativ og TR banker på døra i kveld. Håper virkelig ikke begår bruk for dem før på leeeenge!


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
Da fikk jeg endelig testet og den ble til min store skuffelse negativ :(

Jeg stakk nå den pinnen litt langt med i glasset så det kom urin på "testvinduet", men det har vel kanskje ikke så mye å si. Brukte disse billig strimlene.

Om jeg ikke er gravid nå så lurer jeg fryktelig på hvor TR blir av for jeg har ingen av de vanlige symptomene jeg bruker å ha rett før hun kommer.

Tester en gang til i morgen tidlig og passer på Max streken, men tror nok ikke det er noe der nå. Håper TR kan komme snart slik at vi kan sette igang prøvingen. Kjenner jeg er klar for å komme igang igjen etter å ha gått å fundert en uke nå på om jeg kunne være gravid :)


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
Ja jeg klarer jo ikke akseptere et nei eller i dette tilfelle et negativt svar på den første testen.

Så denne berta tok å plukket op ete. Fra søpla da hun var på toalettet tidligere og jaggu så innbiller hun seg at hun ser en svak skygge strek.

Nå må det jo bare testes igjen i morgen tidlig.
ImageUploadedByBV Forum1395086382.641923.jpg



Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
For en uke siden skulle TR har banket på døren eller i det minste ha begynt å gi tegn på seg.

Men her ligger jeg da og venter på enten en positiv test eller TR.

Tok en test på morgenurin med en gang jeg stod, men det er helt lik som den i går. Så enten har EL vært senere enn jeg først antok og det er for tidlig å teste.

Ghaaaa denne ventingen er forferdelig :( er alltid så presis på dette område +/- 1 dag. Men ikke denne gangen.

Jeg vurderer å melde meg inn i ikm uke 12 bare for å prøve å roe ned litt og overbevise meg selv om at TR ventes senere.


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
Ååh fytti rakkern jeg er så lei av all denne ventinga!!

Vente på EL vente på TR og når TR ikke dukker opp vente på at hun skal dukke opp eller at det skal bli en positiv test ut av det hele. Og om TR dukker opp så venter man på at hun skal forsvinne så man kan begynne på en ny PP! Vente vente vente.

Man løper på toalettet i ett sett enten fordi man faktisk er skikkelig tissatreng for tiden som et resultat av at man faktisk er gravid eller så må man bare sjekke om TR har dukket opp så man kan starte på en ny PP.

Også blir man trøtt. Noen blir små syke osv oppi alt denne ventinga og ikke glem hormonene. Man blir hormonell av TR. Av å være gravid og om TR og positiv test uteblir!

Åååååååååh. Kunne det ikke bare vært så enkelt som ENTEN ELLER!!!???


Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90
 
Da ligger jeg her igjen.
Nok en dag er over!

Regnet litt på når eventuell ikm kan være om jeg antar at EL er 7 dager for sen. Og da er faktisk den nye IKM til fredag :)

Så kanskje det blir en desember baby om det skulle dukke opp en positiv test nærmere helgen :)

Krysser fingre og tær :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Krysser for deg jeg også! Har lest dagboka di, og synes virkelig du fortjener at det klaffer denne gangen!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Krysser for deg jeg også! Har lest dagboka di, og synes virkelig du fortjener at det klaffer denne gangen!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tusen takk for gode ord :) håper virkelig det har klaffet denne gangen og at spira holder løpet ut :)

Tar allerede enkelte medisiner for sikkerhets skyld som skal hjelpe til at fosteret fester seg bedre :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har jeg kommet til syklus dag nr 34! Føler vel egentlig ikke at det er vits i lenger å snakke om når IKM er eller skulle vært da jeg ærligtalt ikke har peiling lenger og blir sittende å vente.

Har begynt forsiktig å tafse på denne tappen da en gang om morgenen og den er hard, lukket, bakover vendt og sitter lavt. Så jeg krysser fingerne for at den forblir slik og at det gjemmer seg et lite mirakel inni der :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hurra for gode nyheter :)
Om ikke det skulle komme en positiv test ennå så har jeg fått gode nyheter på selvangivelsen :) halvparten skal bli satt til side for sparing til en eventuell fremtidig baby :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp