Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

13 dpo

Dette er dagens test og jeg er nok ute av dansen for denne gang :(

Jeg har jo hele tiden hatt en merkelig følelse av at jeg ikke vil bli gravid før etter påsketider nærmere mai/ juni.

Jeg kommer nok heller ikke til å fortsette å teste etter EL eller kjøpe inn en overflod med g-tester før denne tiden.

Jeg har bestemt meg for at jeg skal bruke disse første mndene av dette året til å prøve å gå ned de siste kiloene. Jeg har gått ned 2,5 i julen og har da 7,5 kg igjen :)
 
ured
 

Vedlegg

  • 1420359953517.jpg
    1420359953517.jpg
    16,5 KB · Visninger: 130
Så flink du er:). Jeg skal også gå ned noen kilo.. Dette med tanke på ivf..
Håper det klaffer for deg snart:).
 
Du er så flink som tilogmed har gått ned i vekt i jula;) Det skal litt til, for og si det sånn;)

Er så lei meg for negativ test, men ikke gi opp håpet helt ennå, ei stund til IKM:D
Hihi ja jeg vet nå ikke det :p Jeg begynte på diett igjen like før jul for å miste de siste 10 kiloene jeg har kjempet mot i hele fjor :D Men tusen takk ♡

Aldri gi opp håpet før TR er ankommet kjære deg♡ Og husk det ee jo ikke den siste pp :) Det må jo klaffe til slutt en gang :)
 
13 dpo

Dette er dagens test og jeg er nok ute av dansen for denne gang :(

Jeg har jo hele tiden hatt en merkelig følelse av at jeg ikke vil bli gravid før etter påsketider nærmere mai/ juni.

Jeg kommer nok heller ikke til å fortsette å teste etter EL eller kjøpe inn en overflod med g-tester før denne tiden.

Jeg har bestemt meg for at jeg skal bruke disse første mndene av dette året til å prøve å gå ned de siste kiloene. Jeg har gått ned 2,5 i julen og har da 7,5 kg igjen :)

Da snakker vi selvkontroll! 2,5 kg NED i jula er jo en mestring i seg selv :p Hehe...Håper du blir gravid når du vil det, men blir du det før påska så skal jeg juble for deg da og :D
 
Da snakker vi selvkontroll! 2,5 kg NED i jula er jo en mestring i seg selv :p Hehe...Håper du blir gravid når du vil det, men blir du det før påska så skal jeg juble for deg da og :D
Tusen takk :D Jo fortere jo bedre :D tihi
 
Ny pp nok en gang :( Om drøye 3 uker har vi prøvd å lykkes mez nr 2 i 3 år! Men vi skal ikke gi oss.

Jeg kan bli gravid så det skal gå til slutt!!

Nå må jeg bare komme meg igjennom de neste dagene med TR. Håper vi også snart kan gå boen svar på de blodprøvene til fertilitetsklinikken :)
 
Ny pp nok en gang :( Om drøye 3 uker har vi prøvd å lykkes mez nr 2 i 3 år! Men vi skal ikke gi oss.

Jeg kan bli gravid så det skal gå til slutt!!

Nå må jeg bare komme meg igjennom de neste dagene med TR. Håper vi også snart kan gå boen svar på de blodprøvene til fertilitetsklinikken :)

Uff, søta:( Håper dere snart får noen svar på blodprøvene. Sender deg en stor klem♡
 
I dag er jeg så gira samtidig som jeg sliter med omgangssyken og feber.

Jeg fikk vtopp karakter på forrige mnd eksamen og jeg er aå fornøyd med meg selv :D Endelig kan jeg si meg ferdig:D

I dag reiser nok også mest sannsynelig TR sin vei og jeg gleder meg til å.komme igang med en ny pp :)
 
Back
Topp