Minicruise

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Mannen kom med forslag om å ta et minicruise fra Oslo, men vi er usikre på om vi burde ta stena lina eller color line og hva vi eventuelt burde gjøre i Kiel eller Fredrikshamn med to energiske barn?

Nærmere 20 år siden jeg var på noe sånt og mannen har aldri tatt noen av dem eller hvert i Tyskland eller Danmark så vi vet virkelig ikke.

Må være ganske barnevennlige.
 
Color Line har jeg best erfaringer med. Badeland lekerom spillerom og matt som er spiselig for hele familien. Kiel er jeg litt usikker på da jeg pleier å dra å møte en venn av meg når vi drar:p
Er det best å betale for mat før man reiser?

Utrolig usikker hva vi eventuelt skal gjøre og velge.
 
Er det best å betale for mat før man reiser?

Utrolig usikker hva vi eventuelt skal gjøre og velge.
Color Line er min beste erfaring også. Betal for buffet på forhånd, god mat, og dere finner garantert noe alle liker. Ikke så mye å "finne på" i Kiel de fire timene, annet enn å titte i butikkene.
 
Color Line er min beste erfaring også. Betal for buffet på forhånd, god mat, og dere finner garantert noe alle liker. Ikke så mye å "finne på" i Kiel de fire timene, annet enn å titte i butikkene.
Ser de har en buss, men med to barn som absolutt burde sitte i bilstoler og generelt ville hatt problemer med å sitte stille ser jeg for meg at det enkleste er vel å titte i butikkene.

Langt å gå?
 
Ser de har en buss, men med to barn som absolutt burde sitte i bilstoler og generelt ville hatt problemer med å sitte stille ser jeg for meg at det enkleste er vel å titte i butikkene.

Langt å gå?
Hvis du tar Kiel båten er det ca -10 min å gå til kjøpesenteret. Vi liker best å ta DFDS til København, synes de har mer utvalg i mat der, vi pleier å bestille frokost til oss voksne så får barna gå gratis. I København kan en rusle i byen eller ta buss til dyrehagen, den blå planet o.l.
 
Hvis du tar Kiel båten er det ca -10 min å gå til kjøpesenteret. Vi liker best å ta DFDS til København, synes de har mer utvalg i mat der, vi pleier å bestille frokost til oss voksne så får barna gå gratis. I København kan en rusle i byen eller ta buss til dyrehagen, den blå planet o.l.

Mat som å spise eller ta med seg hjem?
 
1 dfds københavn

2 stena line til the reef, aldri stena line kun for båttur
Kiel
 
Har ikke hatt med barn på en slik tur, men har vært på begge. Tror Color Line er veldig barnevennlig! Og i Danmark er utrolig mye kjekt å gjøre for ungene! :) Tror et slikt minicruise er perfekt for barn. Vi skal ta noe lignende fra sverige til finland i sommer :)
 
Back
Topp