Min vei til et mirakel <3

Lillelam har så mye fint! :) Jeg elsker de dressene. Hun har akkurat vokst ut av den minste men jeg har flere :hilarious:
 
Lillelam har så mye fint! :) Jeg elsker de dressene. Hun har akkurat vokst ut av den minste men jeg har flere :hilarious:

Ja det er kjempemye fint og virker så behagelige:) Hvilken str er den minste du kjøpte? Jeg kommer sikkert til å kjøpe flere jeg og:)
 
Ja det er kjempemye fint og virker så behagelige:) Hvilken str er den minste du kjøpte? Jeg kommer sikkert til å kjøpe flere jeg og:)

Ja, de er så behagelige og myke og passformen er kjempegod. 56 :) Ville at den skulle passe lengst mulig. Den passet fra hun var nyfødt og frem til nå (3,5 mnd.) :) Ull er heldigvis ganske tøyelig. Her var hun 8 dager og rett under FV (3800g), tror jeg. Litt stor men det funket helt fint :)

Edit: Fjernet bilde.
 
Last edited:
Takk for info! Nydelig bilde :)
 
Fine altså!
Enig i tanken om at ting skal passe lengst mulig, spesielt det som koster litt. men det er kos å ha noen klær som ikke babyen drukner i på et eller annet tidspunkt og
 
13+1

I dag har jeg vært hos jordmor og fått høre den lille sin hjertelyd<3 det er første gangen jeg hører den og det var et utrolig fint øyeblikk. Hun foreslo at hvis jeg ønsket så kunne jeg komme tilbake å høre neste uke så det skal jeg :) jeg var på forhånd veldig spent på om hu i det hele tatt ville høre noe da hu sa at hu ikke pleier å høre noe før uke 14, men hu fant den heldigvis, og det med en gang :) hu fant og livmoren min og hu viste med hendene mine hvor jeg kunne kjenne den. Jeg kjente egentlig ikke noe særlig da, men den lå sånn 5 cm under navelen kanskje :)

Ellers har jeg hatt tre veldig fine dager men i dag slo kvalmen til igjen for fullt:p
 
13+1

I dag har jeg vært hos jordmor og fått høre den lille sin hjertelyd<3 det er første gangen jeg hører den og det var et utrolig fint øyeblikk. Hun foreslo at hvis jeg ønsket så kunne jeg komme tilbake å høre neste uke så det skal jeg :) jeg var på forhånd veldig spent på om hu i det hele tatt ville høre noe da hu sa at hu ikke pleier å høre noe før uke 14, men hu fant den heldigvis, og det med en gang :) hu fant og livmoren min og hu viste med hendene mine hvor jeg kunne kjenne den. Jeg kjente egentlig ikke noe særlig da, men den lå sånn 5 cm under navelen kanskje :)

Ellers har jeg hatt tre veldig fine dager men i dag slo kvalmen til igjen for fullt:p
Så gøy å høre hjertelyden, det er spesielt! Fint av jordmor å tilby det da :happy:
 
Så gøy å høre hjertelyden, det er spesielt! Fint av jordmor å tilby det da :happy:

Ja det var magisk:) fikk tatt opp lyden og sendt til samboeren og:) hun er opptatt av å gi god oppfølging og det setter jeg veldig pris på. Er så fornøyd med den oppfølgingen jeg har fått så langt i svangerskapet altså :) jeg hadde trodd jeg kom til å være mye mer urolig og redd enn hva jeg er, og det er nok nettopp pga den veldig gode oppfølgingen jeg får. Jeg føler jeg blir møtt og forstått og det er viktig :)
 
12+4

I helgen har vi fortalt den gode nyheten til resten av familien og venner. Endelig! Har vært vanskelig å ikke si noe, og ikke minst å skjule magen/dårlig form.

På fredag var jeg hos legen og fikk forlenget sm tre uker til. Formen har definitivt ikke blitt bedre, tvert om. Legen målte blodtrykket mitt til 150/70. Perfekt undertrykk men ganske høyt overtrykk. Han sa ikke noe særlig om det utenom at det kunne komme av stress og lite aktivitet. Jeg innser vel, selvom det er vanskelig når formen er dårlig at jeg ihvertfall bør prøve å komme meg ut på en daglig gåtur...det er målet fremover. I tillegg har jeg lyst å besøke jobben min til uka. Har ikke vært der oppe på 2 mnd og tenker at hvis jeg på sikt skal prøve å jobbe litt kan det være greit å ha ihvertfall ha vært innom. :)

Ellers kikker jeg mye på babyutstyr og da spesielt babyklær på nettet om dagen. Det er så mye fint og jeg gleder meg til å handle inn til den lille. Jeg syns det er veldig mye blått og rosa og lite unisex klær da. Klærne er mange steder veldig definerte etter kjønn og jeg synes det er kjedelig at utvalget på andre farger enn blå/rosa er veldig lite. Jeg liker hvit, grått og brunt men har ikke sett så mye fint tøy i disse fargene.

Gratulerer så mye [emoji169] Måtte bare inn og kommentere, for selv bruker min sønn mye off white og brunt, og har ikke noe blått [emoji4] Hadde fått det samme om han var jente [emoji4] Nøstebarn er litt dyrt, men har så mange fine farger! Nydelig varm gråfarge og en herlig mørk brun. Min sønn bruker masse av den og en herlig gulfarge som heter karri. [emoji847]
 
Gratulerer så mye [emoji169] Måtte bare inn og kommentere, for selv bruker min sønn mye off white og brunt, og har ikke noe blått [emoji4] Hadde fått det samme om han var jente [emoji4] Nøstebarn er litt dyrt, men har så mange fine farger! Nydelig varm gråfarge og en herlig mørk brun. Min sønn bruker masse av den og en herlig gulfarge som heter karri. [emoji847]

Takk skal du ha :) og takk for tips! Skal sjekke ut:)
 
Ja det var magisk:) fikk tatt opp lyden og sendt til samboeren og:) hun er opptatt av å gi god oppfølging og det setter jeg veldig pris på. Er så fornøyd med den oppfølgingen jeg har fått så langt i svangerskapet altså :) jeg hadde trodd jeg kom til å være mye mer urolig og redd enn hva jeg er, og det er nok nettopp pga den veldig gode oppfølgingen jeg får. Jeg føler jeg blir møtt og forstått og det er viktig :)
Det setter han sikkert pris på! Min samboer likte ikke den lyden og ble helt uvel haha :hilarious:
Så godt å høre at god oppfølgning gir en tryggere gravid kvinne :happy: utrolig viktig å bli møtt på en god måte.:)
 
Liker godt denne fargen, men kan godt hende det blir en annen farge:)

Vis vedlegget 249617

Syns denne romperen er så søt<3 med fks hvit body og strømpebukse under



Vis vedlegget 249618



Vis vedlegget 249619

Hvis det blir jente så har jeg lyst på denne kjolen :)

Vis vedlegget 249620

Synes også disse teppene virker veldig gode!

Vis vedlegget 249621

Vi har både dressen og teppet og er SÅ fornøyde :) Kjempekvalitet og babyen digger å ha det på og rundt seg også. Verdt hver krone :)
 
Last edited:
god påske
 
Når skal du på UL neste gang? :) Du har ikke fått antydet kjønn ennå?

Neste ultralyd er neste fredag, altså 6 april:) da tenker jeg vi får vite kjønn. Vi fikk jo beskjed at det kunne se ut som en gutt på tul 11+5, så blir spennende å se om det fortsatt stemmer da:)
 
Vi har både dressen og teppet og er SÅ fornøyde :) Kjempekvalitet og babyen digger å ha det på og rundt seg også. Verdt hver krone :)

Så bra! Gleder meg til å kjøpe :) håper snart på et salg hos dem:)
 
Det setter han sikkert pris på! Min samboer likte ikke den lyden og ble helt uvel haha :hilarious:
Så godt å høre at god oppfølgning gir en tryggere gravid kvinne :happy: utrolig viktig å bli møtt på en god måte.:)

Hva gjorde at han ble uvel? Haha:) ja, det gjør virkelig det altså. Skal så lite til og men betyr så mye. :)
 
Så bra! Gleder meg til å kjøpe :) håper snart på et salg hos dem:)

Barnas hus har innimellom 20-25% feks når de har venners venners salg, følg med der :)
 
Hva gjorde at han ble uvel? Haha:) ja, det gjør virkelig det altså. Skal så lite til og men betyr så mye. :)
Stemmer det! Nei jeg vet ikke, faren hans slet med det samme. Han synes det var en fin lyd men likte den ikke. :p
 
Back
Topp