Min vei til et mirakel <3

Gratulerer med 12 uker og hjemmesnekra mirakel! Fantastisk gøy å fortelle kommende besteforeldre, ikke sant ?

:)
 
Gratulerer med 12 uker og hjemmesnekra mirakel! Fantastisk gøy å fortelle kommende besteforeldre, ikke sant ?

:)

Tusen takk skal du ha! Ja det er veldig gøy:) til helgen skal vi si det til de kommende besteforeldrene på den andre siden. Gleder meg veldig! Er så gøy fordi de tror (som vi selv og trodde) at det er null sjans for å klare noe på egenhånd og at vi nettopp har satt inn egg via prøverør:)
 
Tusen takk skal du ha! Ja det er veldig gøy:) til helgen skal vi si det til de kommende besteforeldrene på den andre siden. Gleder meg veldig! Er så gøy fordi de tror (som vi selv og trodde) at det er null sjans for å klare noe på egenhånd og at vi nettopp har satt inn egg via prøverør:)
Så gøy :) Lykke til!
 
Åå, herregud, får helt frysninger og tårer i øynene av overraskelsen deres❤️❤️ Må få høre hvordan reaksjonen var :)

<3 hu skjønte fint lite!:) ble veldig paff når jeg kom med bilde og det tok noen sekunder før hu forsto at jeg har holdt på en hemmelighet noen mnd:) veldig morro! Hvordan har du det om dagen?
 
utrolig artig å kunne komme med den nyheten altså.Ikke minst når dere har vært åpne om prosessen - men du vet - det betyr også at dere kommer til å bli sånt irriterende par alle som sliter får høre om; bare man slappet av og var klar for å få hjelp bla bla bla så fikk de det til selv...
 
utrolig artig å kunne komme med den nyheten altså.Ikke minst når dere har vært åpne om prosessen - men du vet - det betyr også at dere kommer til å bli sånt irriterende par alle som sliter får høre om; bare man slappet av og var klar for å få hjelp bla bla bla så fikk de det til selv...

Veldig artig:)
Ja, det har jeg ikke tenkt over men det er sant... :p greit er å være bevisst på ja.
 
12+4

I helgen har vi fortalt den gode nyheten til resten av familien og venner. Endelig! Har vært vanskelig å ikke si noe, og ikke minst å skjule magen/dårlig form.

På fredag var jeg hos legen og fikk forlenget sm tre uker til. Formen har definitivt ikke blitt bedre, tvert om. Legen målte blodtrykket mitt til 150/70. Perfekt undertrykk men ganske høyt overtrykk. Han sa ikke noe særlig om det utenom at det kunne komme av stress og lite aktivitet. Jeg innser vel, selvom det er vanskelig når formen er dårlig at jeg ihvertfall bør prøve å komme meg ut på en daglig gåtur...det er målet fremover. I tillegg har jeg lyst å besøke jobben min til uka. Har ikke vært der oppe på 2 mnd og tenker at hvis jeg på sikt skal prøve å jobbe litt kan det være greit å ha ihvertfall ha vært innom. :)

Ellers kikker jeg mye på babyutstyr og da spesielt babyklær på nettet om dagen. Det er så mye fint og jeg gleder meg til å handle inn til den lille. Jeg syns det er veldig mye blått og rosa og lite unisex klær da. Klærne er mange steder veldig definerte etter kjønn og jeg synes det er kjedelig at utvalget på andre farger enn blå/rosa er veldig lite. Jeg liker hvit, grått og brunt men har ikke sett så mye fint tøy i disse fargene.
 
Så gøy å ha fortalt det! Jeg husker at jeg synes det var så stas :)

Ja, det var utrolig morro! Kjempestas å få dele en så god nyhet og kjenne på at andre blir så glade på våre vegne:)
 
Syns også det er enten gutt eller jente på klær, ikke mye nøytralt eller unisex. Følger mammabanden på snap og der er det ei som syr og selger barneklær i andre farger enn rosa og blå, litt spreke farger. Vet ikke hvilke str hun har inne, men hun syr også på bestilling. https://www.bolgebrus.no/
 
Herlig å fortelle.
enig i at det finnes lite nøytrale klær som er pene. utlandet er mye bedre på det enn Norge synes jeg
 
Syns også det er enten gutt eller jente på klær, ikke mye nøytralt eller unisex. Følger mammabanden på snap og der er det ei som syr og selger barneklær i andre farger enn rosa og blå, litt spreke farger. Vet ikke hvilke str hun har inne, men hun syr også på bestilling. https://www.bolgebrus.no/

Takk for tips! :)
 
Herlig å fortelle.
enig i at det finnes lite nøytrale klær som er pene. utlandet er mye bedre på det enn Norge synes jeg

Ja, det er litt kjedelig men. Syns det er mye fint til jente, men ikke fullt så mye til gutter. Jeg er ikke så fan av masse trykk på klær og det er det mye av til gutter. Jenteklær er blomster og blonder, gutteklær er mye traktor og bilprint.

Hva tenker du forresten angående kjøp av klær til septemberbaby? Er det lurt å holde seg til mye tynn ull allerede da?
 
Ja, det er litt kjedelig men. Syns det er mye fint til jente, men ikke fullt så mye til gutter. Jeg er ikke så fan av masse trykk på klær og det er det mye av til gutter. Jenteklær er blomster og blonder, gutteklær er mye traktor og bilprint.

Hva tenker du forresten angående kjøp av klær til septemberbaby? Er det lurt å holde seg til mye tynn ull allerede da?
Jeg tenker det kan være kjekt med mye ull ja.
Og uansett vil jeg helst ha sånne sideknepping-bodyer. Kan overleve om det er ekstra bredde i halsåpning med vanlige da.
september kan liksom være hva som helst av vær, tenker ull er gull uansett, og om man har lekkasjer eller gulpebabyer eller sånn får man litt hjelp til at de ikke skal bli så kalde.... Kjenner jeg ikke er så innmari ivrig på bomulls-klær..
 
Jeg tenker det kan være kjekt med mye ull ja.
Og uansett vil jeg helst ha sånne sideknepping-bodyer. Kan overleve om det er ekstra bredde i halsåpning med vanlige da.
september kan liksom være hva som helst av vær, tenker ull er gull uansett, og om man har lekkasjer eller gulpebabyer eller sånn får man litt hjelp til at de ikke skal bli så kalde.... Kjenner jeg ikke er så innmari ivrig på bomulls-klær..

Okay:) jeg tenker som deg...ikke for mye bomull men masse deilig ull:) har sett meg ut noe fint hos lillelam jeg gleder meg til å kjøpe :)
 
Okay:) jeg tenker som deg...ikke for mye bomull men masse deilig ull:) har sett meg ut noe fint hos lillelam jeg gleder meg til å kjøpe :)
Få se!
 

Liker godt denne fargen, men kan godt hende det blir en annen farge:)

4175EC12-1281-44BA-9954-78C22066473E.png


Syns denne romperen er så søt<3 med fks hvit body og strømpebukse under



D322952A-9C34-44F5-8FF8-2EA0A0D24BD9.jpeg




7BD36DFF-10C6-41C8-86CF-4C3F42384F09.jpeg


Hvis det blir jente så har jeg lyst på denne kjolen :)

75D6FD36-912D-48F3-96E7-D156D15973C8.jpeg


Synes også disse teppene virker veldig gode!

F6C6EE31-3CA9-4115-879B-DA87FE218D74.jpeg
 
Back
Topp