Min tur til å blø :-(

Jeg blør ikke noe særlig nå. Det kommer noe brunlig splotting men ikke mye.
Vet jo at det kan gi seg for så å ta seg opp igjen så tørr ikke håpe noe.
Har ingen smerter enda men det kan vel også skje uten smerter i starten. Tørr ikke annet en å forberede meg på det verste her nå.
Forbered deg på det verste, og håp på det beste :)
 
Ikke for å få deg til å miste håpet... Men var helt likt for meg sist SA... Desverre!
Jeg ringt legen kun for å avbestille første svangerskapskontroll..
Tungt nok bare det.. :/

Håper for din del at du slepper unna sa og at alt er harmløst!
Lykke lykke til!
 
Hvordan går det med deg? Klem
 
Joda, har innsett at det mest sannsynlig har gått galt. Har tatt hcg hos lege nå nettopp og skal ta ny på torsdag. Får vite på fredag. Lenge til.... Men kan ha tatt seg opp innen da så får bare vente å se. Kommer ikke særlig mye nå. Bare litt brun/rødt på papiret.
 
Ikke for å få deg til å miste håpet... Men var helt likt for meg sist SA... Desverre!
Jeg ringt legen kun for å avbestille første svangerskapskontroll..
Tungt nok bare det.. :/

Håper for din del at du slepper unna sa og at alt er harmløst!
Lykke lykke til!

Og alt kom ut av seg selv eller måtte du skrape ut? Tok det seg opp på et tidspunkt eller var det lite og uten smerter hele tiden?
 
Uten smerter. Mindre vondt enn vanlig mens til og med...
Begynnte med litt småblødninger og småklumper, stoppa opp før det gikk et par dager og blødninga tok seg opp og det ble som vanlig mens, bare at mens varte mye lengre enn vanlig. (Har til vanlig 4dager, den varte i 1 1/2 uke)
 
Jeg blødde i forrige svangerskap. Ganske mye. Var 100% sikker på at jeg hadde mistet. Tok hcg-prøve til legen, den viste fin stigning, og jenta er 2,5 år nå:)

Det jeg egentlig prøver å si, er at det trenger ikke å ha gått galt! Jeg krysser fingrene for deg og sender en god klem :)
 
Joda, har innsett at det mest sannsynlig har gått galt. Har tatt hcg hos lege nå nettopp og skal ta ny på torsdag. Får vite på fredag. Lenge til.... Men kan ha tatt seg opp innen da så får bare vente å se. Kommer ikke særlig mye nå. Bare litt brun/rødt på papiret.

Det var trist å lese :( Gi ikke opp håpet helt enda. Krysser fremdeles fingrene for deg :)
 
Jeg sender deg en stor klem, og håper på det beste for deg! Jeg kjenner veldig på det du føler nå, og det er ikke noe gøy!
Ring legen og be om en time, jeg ble videre sendt til ahus for å ta UL.
Stor klem!
 
Takk for omtanke dere :) hvis det ikke er kommet mer innen fredag kommer jeg til å be om UL. Uavhengig om det er stigning eller sunket. Vil jo sjekke. Evt om alt er bra, eller om alt har kommet ut.
 
Takk for omtanke dere :) hvis det ikke er kommet mer innen fredag kommer jeg til å be om UL. Uavhengig om det er stigning eller sunket. Vil jo sjekke. Evt om alt er bra, eller om alt har kommet ut.

Det høres ut som en god ide :)
 
Jordmor ville henvise meg til ultralyd på sykehuset. Det ble avvist da de ikke tar ultralyd før uke 8 der. Skikkelig merkelig. Hadde vært veldig deilig å slippe å leve i uvisstheten og vet jo at hjertet begynner å slå i uke 5. Er i dag 6+1.
 
Jordmor ville henvise meg til ultralyd på sykehuset. Det ble avvist da de ikke tar ultralyd før uke 8 der. Skikkelig merkelig. Hadde vært veldig deilig å slippe å leve i uvisstheten og vet jo at hjertet begynner å slå i uke 5. Er i dag 6+1.
Huff.. Føler så med deg.. Holder på å bli gal av denne uvissheten.. Vurderer nå å ringe privat klinikk for en ul... Vet ikke om jeg holder ut denne ventinga lenger.. Ble verre idag siden d kom mer rester fra blødning istad...
 
Huff, ja dette er ikke enkelt.

Til meg har det stoppet helt opp. Kommer blande utflod nå men det er vanlig hos meg.

Jordmor mente jeg ikke trengte ultralyd om hcg hadde sunket heller og at alt kan ha kommet ut på søndag. Dette høres ut som tull. Det kom ikke noe så lenge jeg ikke tørka meg og de klumpene som kom var et par koagulerte små blodklumper. Vet det er mer der som skal ut.
 
Ja d var ikke mer til meg heller og forrige sa kom d masse mer.. I 3 runder fordelt på 2 uker.. Spent på hcg nivået nå.. Får svar på fredag du også??
 
Jepp. Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet. Som sagt så er brystene mindre ømme så det sier vel sitt. Men greit å få avsluttet dette så vi får startet på nytt.
 
Jepp. Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet. Som sagt så er brystene mindre ømme så det sier vel sitt. Men greit å få avsluttet dette så vi får startet på nytt.

Brystene mine er blitt mindre ømme også uyen at jeg frykter det har skjedd noe gale,så det trenger ikke å være et bekreftende tegn. Brystene ble mindre øm ca 5+4,no er jeg 6+1. Håper alt står bra til med spiren!
 
Jeg sender deg en stor klem, og håper på det beste for deg! Jeg kjenner veldig på det du føler nå, og det er ikke noe gøy!
Ring legen og be om en time, jeg ble videre sendt til ahus for å ta UL.
Stor klem!

Hvordan gikk det med deg??? Såg ikke noe oppdatering på det....
 
Håper det går bra med deg! <3 Jeg fikk plutselig skikkelig magesmerter og en mensen lignende blødning ei natt sist uke da var jeg i uke 7. Ringte legen på morgenen og fikk komme rett inn på ultralyd på legesentret samme dag. Og der såg heldigvis alt ut som det skulle og jeg fikk se et bittelite bankene hjerte <3
 
Back
Topp