Min tur til å blø :-(

Tittenteia

Elsker forumet
Hadde håpa jeg skulle slippe dette men når jeg våkna i mårrest og gikk på do så kom det en del blod på papiret.

Huff, dette er ikke det jeg ønska meg til morsdag.

Er 6 uker i morgen og må vel ringe lege å høre hva jeg skal gjøre. :-(

Håper så inderlig at det stopper og at det ikke er noe galt.
 
Huff! Håper det gir seg fort, og at det er noe helt uskyldig.
 
Blør mer nå dessverre. Går ikke veien akkurat nå.
 
Uff det var ikke hyggelig å lese! Håper det er en barnløs blødning!
 
Harmløs skulle det stå!!
Er på app, og autocorrect er ikke helt min venn :/
 
Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning! Prøv å slapp av om du klarer. Klem
 
Går sikkert bra :) ikke uvanlig heller. Jeg blødde litt når jeg ventet nr to. Trodde det værste men det gikk helt fint
 
Mister jo håpet nå. Det kom en del koagulert blod i sted og det er vel dårlige nyheter :-(
 
Huff.. Håper det er en ufarlig blødning og at spiren klamrer seg fast <3
 
Håper det er ufarlig :)
 
Takk dere. Finner vel ut mer de nærmeste timene/dagene nå. Men det er ikke slik at jeg skal ringe lege eller sykehus så tidlig?
 
Takk dere. Finner vel ut mer de nærmeste timene/dagene nå. Men det er ikke slik at jeg skal ringe lege eller sykehus så tidlig?
Det er sjelden nødvendig. De kan ikke gjøre noe fra eller til uansett, så enten er det SA eller ikke egentlig.. Jeg mista i uke 10+ sist og dro til legen bare for å få se at hcg synket. Fikk bare beskjed om at det var ikke nødvendig å komme med mindre jeg fikk veldig vondt og feber, da det kunne tyde på infeksjon. Som regel må man jo på utskraping etter uke 9, men jeg slapp heldigvis det :) før det kommer som oftest alt ut selv. Men ser jo noen blir bedt om å komme inn for å få sjekket at alt er kommet ut. Så om du ser at du ikke slutter å blø og at det er en SA, går det jo an å ringe for å høre om legen vil ha deg inn til sjekk :)
Hvordan går det da? Blør du enda?
 
Det er sjelden nødvendig. De kan ikke gjøre noe fra eller til uansett, så enten er det SA eller ikke egentlig.. Jeg mista i uke 10+ sist og dro til legen bare for å få se at hcg synket. Fikk bare beskjed om at det var ikke nødvendig å komme med mindre jeg fikk veldig vondt og feber, da det kunne tyde på infeksjon. Som regel må man jo på utskraping etter uke 9, men jeg slapp heldigvis det :) før det kommer som oftest alt ut selv. Men ser jo noen blir bedt om å komme inn for å få sjekket at alt er kommet ut. Så om du ser at du ikke slutter å blø og at det er en SA, går det jo an å ringe for å høre om legen vil ha deg inn til sjekk :)
Hvordan går det da? Blør du enda?


Jeg blør ikke noe særlig nå. Det kommer noe brunlig splotting men ikke mye.
Vet jo at det kan gi seg for så å ta seg opp igjen så tørr ikke håpe noe.
Har ingen smerter enda men det kan vel også skje uten smerter i starten. Tørr ikke annet en å forberede meg på det verste her nå.
 
Back
Topp