Min største frykt

Har fått svar på mail av rektor. At dette skulle de seffølgelig ta tak i. Fikk også beskjed om at jeg måtte skrive ut noe på nettet og levere det til rektor etter høstferie vis jeg mente det var mobbing. vis jeg mente det var mobbing?? var for noe idiotisk betyr det. Selvfølgelig er det mobbing!!

Fikk også beskjed om at en av lærerene til guttungen kom til å ringe etter høstferien. Men ikke ringt i dag. Så har de ikke ringt innen matpause i morgen så ringer jeg de.
 
Læreren ringte i stad. Og de har blitt ekstra påpasslig på hvor dette skjer. Da det er en plass som heter klokkerhauen på skolen som mange av gutta leker mye da det er litt trær og slik de kan klatre i. De hadde snakket med guttungen etter friminutt og da hadde han hat det fint. Jeg snakket også med han etter jeg hadde snakket med læreren. Og han sa det samme til meg. De store gutta hadde ikke vært slemme mot han. Men jeg sa til han hat vis det er noen som er slemme igjen så sier du ifra til de voksene som er ute.

Skal ha foreldresamtale om 1 uke. Og da kunne vi snakke mere om mobbingen og om det hadde skjedd mere denne uka. Og vi kunne bare ringe vis guttungen fortalte noe mer før den tid.
 
Back
Topp