Min største frykt

MammaEva91

Glad i forumet
Når guttungen begynte på skolen var at han skulle bli mobbet. Og den har blitt virkelig :'( eller ikke bare mobbet han blir slått og sparket :'( han fortaltet det nå til pappa'n sin. Han og bestekompisen blir plaget av de større unga. Det gjør så inmari vondt i mamma hjerte :'( jeg ønsket så fælt at han ikke skulle oppleve det jeg gjorde i 10 år :-( men nå har det skjedd. Blir en telefon til skolen første dag etter høstferien ja. Kjenner jeg har lyst til å grine :'(
 
Huff. Stor klem til både dere og sønnen :( slikt gjør uendelig vondt ja :( skjønner godt at du kjenner dette i mamma❤️

Husk at skolen er pliktig til å gripe inn, og det med en gang, dette skal og MÅ bli tatt på største alvor, desverre er realiteten en helt annen flere steder :( lykke til med telefonsamtalen etter høstferien :) kanskje det kan være lurt å skrive en mail allerede nå også? (eller de neste dagene) så du får lettet hjertet ditt og ikke går å gnager på dette hele ferien? Husk at skoleledelsen ikke har høstferie slik som lærerne :)
 
Huff stor klem til dere! Dette er vel alles store frykt. Dette må jo bare skolen ta tak i på mandag.
 
Jeg ville også skrevet mail nå med en gang! Vår erfaring er at skolen gjorde ingenting i forhold til å få slutt på mobbing vår datter ble utsatt for, enda jeg var å snakket med kontaktlærer flere ganger. Først da vi sendte mail til rektor, ble det fart på sakene.
 
Sender dere en klem.
Ta tag i det og skriv snakk me skolen.
 
Jeg ville også skrevet mail nå med en gang! Vår erfaring er at skolen gjorde ingenting i forhold til å få slutt på mobbing vår datter ble utsatt for, enda jeg var å snakket med kontaktlærer flere ganger. Først da vi sendte mail til rektor, ble det fart på sakene.

Mobbesaker bør alltid meldes direkte til ledelse, de har en plikt i følge lovverket i å handle øyeblikkelig.
 
Mail til rektor nå
Rektor har ikke høstferie.

Min sønn mobbes av en i klassen. Ikke slag, men stygge ord og kommentarer. Skolen har tatt tak og det har blitt mye bedre. Men det må jobbes med konstant.

Det var slett ikke det jeg ønsket nei. Jeg har vært gjennom det selv jeg også. Og unner mine barn en annen skolegang!
 
Huff. Stor klem til både dere og sønnen :( slikt gjør uendelig vondt ja :( skjønner godt at du kjenner dette i mamma❤️

Husk at skolen er pliktig til å gripe inn, og det med en gang, dette skal og MÅ bli tatt på største alvor, desverre er realiteten en helt annen flere steder :( lykke til med telefonsamtalen etter høstferien :) kanskje det kan være lurt å skrive en mail allerede nå også? (eller de neste dagene) så du får lettet hjertet ditt og ikke går å gnager på dette hele ferien? Husk at skoleledelsen ikke har høstferie slik som lærerne :)
Huff stor klem til dere! Dette er vel alles store frykt. Dette må jo bare skolen ta tak i på mandag.
Ville skrevet mail nå
Greit å ha ting skriftlig
Jeg ville også skrevet mail nå med en gang! Vår erfaring er at skolen gjorde ingenting i forhold til å få slutt på mobbing vår datter ble utsatt for, enda jeg var å snakket med kontaktlærer flere ganger. Først da vi sendte mail til rektor, ble det fart på sakene.
Sender dere en klem.
Ta tag i det og skriv snakk me skolen.
Så trist :( skriv en Mail med en gang. Håper det løser seg ❤️
Mobbesaker bør alltid meldes direkte til ledelse, de har en plikt i følge lovverket i å handle øyeblikkelig.
Mail til rektor nå
Rektor har ikke høstferie.

Min sønn mobbes av en i klassen. Ikke slag, men stygge ord og kommentarer. Skolen har tatt tak og det har blitt mye bedre. Men det må jobbes med konstant.

Det var slett ikke det jeg ønsket nei. Jeg har vært gjennom det selv jeg også. Og unner mine barn en annen skolegang!
Har nå sendt mail til rektor. Heldigvis er det ny rektor der siden jeg gikk der. Så håper hun tar ordentlig tak i det med en gang. Er sønnen min og bestekompisen has som blir mobba. God venninne med mora så spurte om jeg kunne nevne sønnen hennes i mailen også. Og det kunne jeg. Ba rektor kontakte meg når hu hadde sett mailen.
 
Uff, det er foreldrenes største mareritt. Vet du hvem barn som mobber han? Kan du spore opp foreldrene? Jeg ville tatt direkte kontakt med dem også. Lykke til. Ikke gi deg.
 
Send mail til Rektor nå. Ikke alltid at de har høstferie. Greit å ha skriftleg og de er pliktig å sette i gang umiddelbare tiltak. Dette tror jeg er alle foreldres største mareritt :(
 
Uff, det er foreldrenes største mareritt. Vet du hvem barn som mobber han? Kan du spore opp foreldrene? Jeg ville tatt direkte kontakt med dem også. Lykke til. Ikke gi deg.
Vet ikke hvem gutter de er. Guttungen sier de eldre gutta. Får vente og se til jeg får svar av rektor.
 
Jeg hadde møtt opp på skolebok krevd et møte med foreldre og lærere. Ta den mobbingen med en gang. Sååå stort fokus på skolen vår,blir kalt venneskolen. Det er så vondt å oppleve,få hjelp fort,jeg ble veldig mobbet og mamma gjorde ingenting.
 
Så vondt å høre:(
Håper det blir tatt tak i slik at han slipper dette helvete....
Klem til deg❤️
 
Har nå sendt mail til rektor. Heldigvis er det ny rektor der siden jeg gikk der. Så håper hun tar ordentlig tak i det med en gang. Er sønnen min og bestekompisen has som blir mobba. God venninne med mora så spurte om jeg kunne nevne sønnen hennes i mailen også. Og det kunne jeg. Ba rektor kontakte meg når hu hadde sett mailen.
Så bra at du har sendt mail til rektor :) håper det blir tatt tak i. Sender deg en god klem <3
 
Så leit :( ingen tid å miste ! Må taes tak i med en gang av ledelsen ! Spør dem hvilket tiltak dem å følg med om det faktisk Gjør det! Noen skoler er elendig på oppfølging:(
 
Uff, så leit å høre. :( vil bare sende deg en god klem. Han er i det minste heldig som har en god mamma som deg som tar tak i det. Ikke gi deg!
 
Uff, så leit å høre. :( vil bare sende deg en god klem. Han er i det minste heldig som har en god mamma som deg som tar tak i det. Ikke gi deg!
Takk :) gir meg ikke nei før de har fått en slutt på dette!
 
Forferdelig.. Stå på, dette greier du. <3
 
Uffda :(
Sender en god klem til dere begge ♡♡
 
Back
Topp