Min lille desemberskatt <3

Ser at her har det skjedd saker og ting. Håper det går bra med deg og lille prinsessa [emoji173]️
Selv er jeg nå på vei til sykehuset. Skulle inn i går, men de var det så fullt der. Så i dag er det mulig jeg blir satt i gang.

Så spennende :) Her blir det kanskje satt i gang i morgen, men kommer også an på hvor mye legene har å gjøre om det er fulle fødestuer eller roligere. Legen kommer snart for å sjekke om det er åpning eller ikke..spent på det
 
Skjønner. Da er det godt at du er der inne da.
Skjønner godt du blir stresset, husk at det er leger og helsepersonell som skal vurdere hva som er best for deg og barnet ditt, men at din mening skal veie veldig tungt, så om du føler for det ene eller det andre så fortjener du å bli hørt!

Hun snur seg fortsatt, de forsøker å finne ut hvordan hun ligger..blir Sjekket og tar ctg 2-3 ganger om dagen, men dette begynner å bli litt komisk :p og både jeg og jordmødrene må smile litt av rampejenta :hilarious:

I dag tenker jeg at det er bedre å smile litt av det enn å bekymre seg og grine :wacky:
Får ikke gjort noe annet enn å stole på de som kan dette, ut kommer hun :)
Bare håper hun kan komme med hodet først!
 
nå må du ha masse lykke til! Like spent hver gang jeg trykker meg inn på dagboken din!! Håper hun snart bestemmer seg og finne riktig vei ut [emoji173]️
 
Hun la seg i hodeleie så da besluttet de å sette i gang fødselen med tabletter. Blir spennende timene fremover :nailbiting:

Å så spennende! Masse lykke til[emoji173]️ håper du får en fin fødsel ! Gleder meg til oppdatering
 
Tenk, snart har du lillefrøken der! Sååå stas! Masse masse lykke til, håper blodtrykket ditt holder seg fint og at du får en grei opplevelse av fødsel! Gleder meg til oppdatering. (Ikke misunnelig på at fødselen din er i gang alså...:sorry::p ) mange klemmer :Heartred
 
Tenk, snart har du lillefrøken der! Sååå stas! Masse masse lykke til, håper blodtrykket ditt holder seg fint og at du får en grei opplevelse av fødsel! Gleder meg til oppdatering. (Ikke misunnelig på at fødselen din er i gang alså...:sorry::p ) mange klemmer :Heartred

Dette kan ta tid, sammentrekninger som kjennes som menssmerter. Skal prøve sove litt, hodet til baby er lenger ned hvertfall...
Lyst å spole frem til hun er kommet ut :rolleyes:
 
Dette kan ta tid, sammentrekninger som kjennes som menssmerter. Skal prøve sove litt, hodet til baby er lenger ned hvertfall...
Lyst å spole frem til hun er kommet ut :rolleyes:
Akkuratt.. Så spennende :angelic: fødeavdelingen går på fem nå, om du trenger litt avlastning/avkobling ;)
Hvis du får til å spole frem, så si ifra for det vil jeg også :arghh::hilarious:
 
Lykke til med innspurten [emoji173]️
Satser på å bli satt i gang her i dag. Vært litt mye på føden, så de har liksom ikke hatt tid. Men jeg er neste som skal settes i hang.
 
På 3 tabletten nå, masse sammentrekninger men ingen åpning enda... Dette kan ta tid siden jeg blir igangsatt før termin, men håper baby kommer i løpet av helgen :)
 
Lykke til med innspurten [emoji173]️
Satser på å bli satt i gang her i dag. Vært litt mye på føden, så de har liksom ikke hatt tid. Men jeg er neste som skal settes i hang.

Flere som må vente her og, så de er sikker på at de har kapasitet til å følge opp de som kommer inn og de som blir satt i gang. Tålmodighetsprøve ...
 
På 3 tabletten nå, masse sammentrekninger men ingen åpning enda... Dette kan ta tid siden jeg blir igangsatt før termin, men håper baby kommer i løpet av helgen :)

Var sikker på at du hadde født nå ;)
Håper det tar seg opp!
Skal settes igang 37+4 og håper det går radig.. men må si jeg gruer meg litt [emoji58] er visst allerede begynt å modnes og 1 cm åpninh så håper ei god uke til hjelper på! lykke til videre !! [emoji173]️[emoji173]️
 
Var sikker på at du hadde født nå ;)
Håper det tar seg opp!
Skal settes igang 37+4 og håper det går radig.. men må si jeg gruer meg litt
emoji58.png
er visst allerede begynt å modnes og 1 cm åpninh så håper ei god uke til hjelper på! lykke til videre !!
emoji173.png
emoji173.png

Jeg var umoden visst, 2 cm livmorhals (er det det den heter..?)
Så ikke så rart kanskje at det tar tid..
Er nok best å komme så nærme termin som mulig :)
1 cm åpning høres veldig bra ut, og hver dag som går hjelper jo :)
 
Back
Topp