Min lille desemberskatt <3

Jeg var umoden visst, 2 cm livmorhals (er det det den heter..?)
Så ikke så rart kanskje at det tar tid..
Er nok best å komme så nærme termin som mulig :)
1 cm åpning høres veldig bra ut, og hver dag som går hjelper jo :)

Ja, de skal jo helst være i magen til da så ikke alltid like greit når vi begynner å «tukle» med kroppen ;) snart er hun i armene dine uansett [emoji173]️

Legen satt Bishop:3 med 1 cm åpning, vet ikke helt hva det begyr men Jm sa det var «sum scoren» på modningen så det betydde at kroppen begynte men er jo ikke fødselsklar enda ;)
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer så mye med den nydelige lille jenta [emoji7][emoji173]️
 
Fy flate bananer så sykt søt! Fy søren jeg gleder meg på dine vegne! Hvordan gikk fødselen for barnefar og deg ? Herregud rett før jeg gråter, såå gøy,endelig er hun her :Heartpink
 
Fy flate bananer så sykt søt! Fy søren jeg gleder meg på dine vegne! Hvordan gikk fødselen for barnefar og deg ? Herregud rett før jeg gråter, såå gøy,endelig er hun her :Heartpink

Tusen takk :) Pappaen var på sykehuset på dagen men da hadde jeg bare sterke kynnere, trodde vi. Var ikke noen åpning i 15 tiden så på ettermiddagen sendte jeg ham hjem da det ikke var fremgang. Tenkte legge meg å sove på kvelden og få ny tablett dagen etter.
Så gikk det litt fort på kvelden så da jordmor og jeg forsto at jeg var i aktiv fødsel så gikk det 27 min før hun ble født. Så rakk ikke ringe og gi beskjed. Han ble ringt rett etter fødselen av jordmor og kom på 15 min.
Hun var helt nyklekket så det gikk fint. Hadde fantastisk hjelp med lystgass :)
I og med at jeg og barnefaren ikke er sammen lenger så føltes det for meg faktisk tryggere å bare ha jordmor og barnepleier tilstede i rommet.
Vi er helt forelsket i henne og det er virkelig godt uvirkelig at hun endelig er her :) Jeg gleder meg utrolig og veldig spent på hver baby som blir meldt født :) Det er jo masse følelser de siste ukene man går og venter på tegn :)
 
Tusen takk for alle koselige hilsener og gratulasjoner! Olivia sover og spiser godt og det føles helt fantastisk å kunne holde henne i armene og kjenne varmen fra den lille bløte kroppen på brystet :)
Det er vel noen og sytti medlemmer i termin gruppen vår, så mange små mirakler som venter på å bli født!
 
Tusen takk :) Pappaen var på sykehuset på dagen men da hadde jeg bare sterke kynnere, trodde vi. Var ikke noen åpning i 15 tiden så på ettermiddagen sendte jeg ham hjem da det ikke var fremgang. Tenkte legge meg å sove på kvelden og få ny tablett dagen etter.
Så gikk det litt fort på kvelden så da jordmor og jeg forsto at jeg var i aktiv fødsel så gikk det 27 min før hun ble født. Så rakk ikke ringe og gi beskjed. Han ble ringt rett etter fødselen av jordmor og kom på 15 min.
Hun var helt nyklekket så det gikk fint. Hadde fantastisk hjelp med lystgass :)
I og med at jeg og barnefaren ikke er sammen lenger så føltes det for meg faktisk tryggere å bare ha jordmor og barnepleier tilstede i rommet.
Vi er helt forelsket i henne og det er virkelig godt uvirkelig at hun endelig er her :) Jeg gleder meg utrolig og veldig spent på hver baby som blir meldt født :) Det er jo masse følelser de siste ukene man går og venter på tegn :)
Nei, da gikk det unna. Du er tøff, de fleste sliter seg vel gjennom den latente fasen og frem til 10 cm. Så bra han fikk komme, etterpå og at det føltes veldig fint for deg med jordmor og barnepleier. Er jo i grunn deg og dine behov som er aller viktigst så får pappaen komme i "andre" rekke om du skjønner :happy:

Går det fint med flaske ?

Det ser så uvirkelig ut, tenk at jeg også skal ha et lite nurk snart! :eek: bare denne spolingen gjennom fødsel jeg skulle hatt over :oops::hilarious:
 
Hvordan går det med dere [emoji173]️?
 
Hvordan går det med dere [emoji173]️?

Vi kom hjem fra sykehuset i går, bortsett fra litt mindre med søvn så har vi det veldig fint :) Storkoser oss med lille og storesøstrene er så flinke å hjelper til. Olivia hadde utreisevekt på 2815 gram, må innrømme jeg er litt stresset innimellom for hvordan holde henne når hun skal rape for hun er så bitteliten :) Men begynner å roe seg og er helt fantastisk følelse å endelig ha henne her ❤️
 
Back
Topp