min kjære mann skal på apoteket i morgen

Sist ventet jeg 4 uker med å teste og den var sterk positiv. Får ha ett lite håp ut uken ♡

sitter på mobilen
Må ikke gi opp håpet for du har jo symptomer:) Tror bare du testet tidlig og valgte dermed feil test pga sensitiviteten;)
 
Må ikke gi opp håpet for du har jo symptomer:) Tror bare du testet tidlig og valgte dermed feil test pga sensitiviteten;)
De hadde ikke doc morris eller a1 testene :/ skal ut å spise etterpå. Er de fra tostreker sensitive eller er rfsu testene bedre? Jeg er forsatt kvalm

sitter på mobilen
 
Vet du. Du har flere symptomer og det kan være at det er for tidlig å teste.
Jeg ville ventet en uke og tatt en ny test. Min første test var også negativ. Jeg trodde jeg var 12 DPO, men var i realitetet bare 10. Noen dager senere ble testen positiv og jeg hadde masse symptomer allerede 4 dager etter EL. Kvalme en av de.
Ta ikke sorgen på forskudd <3
 
Vet du. Du har flere symptomer og det kan være at det er for tidlig å teste.
Jeg ville ventet en uke og tatt en ny test. Min første test var også negativ. Jeg trodde jeg var 12 DPO, men var i realitetet bare 10. Noen dager senere ble testen positiv og jeg hadde masse symptomer allerede 4 dager etter EL. Kvalme en av de.
Ta ikke sorgen på forskudd <3
Jeg har ett lite håp ♡ men nå har jeg hatt to negative tester og det er helt forferdelig :'(

sitter på mobilen
 
De hadde ikke doc morris eller a1 testene :/ skal ut å spise etterpå. Er de fra tostreker sensitive eller er rfsu testene bedre? Jeg er forsatt kvalm

sitter på mobilen
Jeg opplevde å bli voldsomt kvalm i det som jeg mistenker er uke 2+. Etter en uke med kvalme tok jeg testen lørdag 15.mars. men den var negativ. Var fortsatt kvalm og tok ny test mandag 17.mars. Fortsatt negativ. Tok nok en test på onsdag formiddag og da var det en svak strek(3+5 etter mine beregninger). Så jeg vet at det går an å være veldig kvalm veldig tidlig. Kan fortsatt være du er gravid..! Krysser fingrene for deg :)
 
Jeg opplevde å bli voldsomt kvalm i det som jeg mistenker er uke 2+. Etter en uke med kvalme tok jeg testen lørdag 15.mars. men den var negativ. Var fortsatt kvalm og tok ny test mandag 17.mars. Fortsatt negativ. Tok nok en test på onsdag formiddag og da var det en svak strek(3+5 etter mine beregninger). Så jeg vet at det går an å være veldig kvalm veldig tidlig. Kan fortsatt være du er gravid..! Krysser fingrene for deg :)
Da er det kanskje håp her og ♡ Tusen takk ♡

sitter på mobilen
 
Last edited:
ta det med ro,vent noe ndager. :) reng ut fra sist dere hadde sex og tell dager :)
 
men da får du regne litt bakover og tenke hva som er det korteste du kan være på vei ca. :) her ble ejg ekstremt dårlig før pos test sist, hyperemesis før pos test,trodde jo det var noe alvorlig galt med meg.. men skjønte tegninga en uke senere når test var pos :)
 
men da får du regne litt bakover og tenke hva som er det korteste du kan være på vei ca. :) her ble ejg ekstremt dårlig før pos test sist, hyperemesis før pos test,trodde jo det var noe alvorlig galt med meg.. men skjønte tegninga en uke senere når test var pos :)
Utfra sånn ca 3+6, Glad for å høre ♡ klarer ikke stoppe å gråte :'(

sitter på mobilen
 
jeg kommer med oppdatering neste søndag om testen er negativ eller positiv! *håpe* :Heartpink ellers så venter vi med prøving til jeg delammer ordentlig så jeg slipper flere slike skuffelser unødvendig
 
De hadde ikke doc morris eller a1 testene :/ skal ut å spise etterpå. Er de fra tostreker sensitive eller er rfsu testene bedre? Jeg er forsatt kvalm

sitter på mobilen
Rfsu har dem i matbutikken og den er sensitiv i hvertfall..Dem fra tostreker har jeg ikke prøvd så dem kan ikke jeg uttale meg om..Om d er strimler så regner jeg m dem er d for dem mener jeg er lik som dem fra billigtester..Håper du bare har testet for tidlig, men om du vil ta en til så hadde jeg gått for Rfsu
 
Håper det går litt bedre med deg nå Bambi"en !

Ikke gi slipp på håpet riktig enda .Du har enda 3-4 dager til IKM,og jeg håper virkelig testen lyser positivt til deg da!

Håper du får det resultatet du ønsker deg nå veldig snart :Heartred

Klemmepå*
 
Håper det går litt bedre med deg nå Bambi"en !

Ikke gi slipp på håpet riktig enda .Du har enda 3-4 dager til IKM,og jeg håper virkelig testen lyser positivt til deg da!

Håper du får det resultatet du ønsker deg nå veldig snart :Heartred

Klemmepå*
God du er !!! <3 tegnene er her enda :) kastet opp igjen. *håpe* <3

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Liker å er glad for at du fortsatt holder motet og håpet vedlike :)

Oppkast tegnet ditt sier meg at du er med spire, men jeg skal ikke være påståelig å si det sikkert!
Kun en test kan si det med sikkerhet,å den er det bare noen få dager igjen til du kan ta !

Krysser alt jeg eier & har for deg miss bambi :happy119:Heartpink
 
Kanskje prøve en annen test enn cb da? Rfsu for eksempel som er i alle matbutikker og mer sensitiv enn cb;)
 
Liker å er glad for at du fortsatt holder motet og håpet vedlike :)

Oppkast tegnet ditt sier meg at du er med spire, men jeg skal ikke være påståelig å si det sikkert!
Kun en test kan si det med sikkerhet,å den er det bare noen få dager igjen til du kan ta !

Krysser alt jeg eier & har for deg miss bambi :happy119:Heartpink
Awww <3 blir helt rørt jeg :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp