min kjære mann skal på apoteket i morgen

:'( :'( :'( :'( knakk sammen :( masse lykke til dere ♡

sitter på mobilen
 

Vedlegg

  • 1397461334676.jpg
    1397461334676.jpg
    44,4 KB · Visninger: 84
Er den helt hvit?? Sikker? Kan du ta et nærmere bilde?



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Nå må vi få oppdatering snart :D Så spennende! :D
 
Den ser desverre negativ ut i mine øyne. Beklager kjære bambien!
Men håpet er ikke ute før mens kommer,å de cb testene er jo ikke sensitive heller. Vent 2 dager å ta en ny er mitt råd :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Ser dessverre ingenting.. Men det kan hende det er tidlig enda?
 
Syns jeg så noe på det første bildet når jeh zoomet helt inn men ser dessverre ikke noe på det andre bildet :( men siden du ikke vet hvor i syklusen du er kan det jo være for tidlig.
Masse lykke til uansett. Håper dere får det svaret dere ønsker snart.




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Står jo 99% sikker :'( har en jeg kan ta i kveld... min kjære mann sier testen er god og sikker :'( har ikke hatt mensen siden jeg fødte så vet ikke. Har ikke mye peiling :/

sitter på mobilen
 
Som Lykkelig82 sier så er jo ikke håpet ute..Cb er jo ikke av de sensitive..Hadde heller prøvd m en Rfsu, A1 eller docmorris så lenge du ikke vet hvor i syklusen du er:)
 
Står jo 99% sikker :'( har en jeg kan ta i kveld... min kjære mann sier testen er god og sikker :'( har ikke hatt mensen siden jeg fødte så vet ikke. Har ikke mye peiling :/

sitter på mobilen
Ja cb er sikker, MEN ikke så sensitiv som de tre jeg nevnte over
 
Som Lykkelig82 sier så er jo ikke håpet ute..Cb er jo ikke av de sensitive..Hadde heller prøvd m en Rfsu, A1 eller docmorris så lenge du ikke vet hvor i syklusen du er:)
Kommer tester i posten fra tostreker denne uken. Vet ikke om jeg tørr å se flere negative tester :'(

sitter på mobilen
 
Kommer tester i posten fra tostreker denne uken. Vet ikke om jeg tørr å se flere negative tester :'(

sitter på mobilen
Er jo sjans for at d er tidlig og i m cb ikke er så sensitiv som andre så er jo ikke håpet ute:)
 
Mange av de andre testene slår jo ut på 10, men cb slår ikke ut før 25 eller mer..Husk d
 
Back
Topp