Min dagbok

Fikk negativ test nå i morrest også så har innfunnet meg med at det er fasiten denne runden. Trist, men er fattet og vil i gang med frysereggene så fort som mulig. Lurer også på å slutte på Lutinus slik at jeg får mensen nå. Må jo likevel vente halvannen uke til klinikken får vite at det ikke gikk. Da er jeg halvannen uke foran skjema og det kan jo bety halvannen uke mindre venting. Hadde en prat med mannen i går kveld og forklarte han hvorfor jeg ikke kan vente til den 15 med å vite. Tror han er litt mer oppdatert på hvilken påkjenning dette er for meg. Jeg er vanlig i hverdagen, men på jobb og på kveldene etter gutten har lagt seg er jeg ganske sliten.

Skjønner du vil i gang igjen. Man føler jo det er meningsløst å gå på Lutinus så lenge over når en får negative tester. Håper du får starte raskt opp igjen[emoji173]️
 
God klem til deg[emoji173]️
 
Skjønner du vil i gang igjen. Man føler jo det er meningsløst å gå på Lutinus så lenge over når en får negative tester. Håper du får starte raskt opp igjen[emoji173]️
Slutter med Lutinus i dag, jeg orker ikke mer fordi det er blitt så sårt der nede. Vurderer å ringe klinikken når jeg begynner å blø for å høre når jeg kan forsøke igjen.
 
God klem til deg[emoji173]️
Takk! Jeg føler meg sytete sammenlignet med deg, du har jo vært igjennom mange runder. Håper av hele mitt hjerte at det klaffer for deg nå.
 
Takk! Jeg føler meg sytete sammenlignet med deg, du har jo vært igjennom mange runder. Håper av hele mitt hjerte at det klaffer for deg nå.

Kjære deg, det må du IKKE tenke på[emoji173]️ det er like vondt med negative forsøk for alle, uavhengig av hvor mange ganger man har prøvd! Og jeg gråt kanskje mest etter mitt første! For da var forventningene så enormt høye! Håper du snart får prøve igjen[emoji173]️
 
Kjære deg, det må du IKKE tenke på[emoji173]️ det er like vondt med negative forsøk for alle, uavhengig av hvor mange ganger man har prøvd! Og jeg gråt kanskje mest etter mitt første! For da var forventningene så enormt høye! Håper du snart får prøve igjen[emoji173]️
Sant det. Hadde nok veldig høye forventninger jeg også. Greit å vite at du var mest lei deg første gangen. Nå har jo jeg også kjent på kroppen hele prosessen og er mer forberedt på opp- og nedturer til neste gang.
 
Litt status-oppsummering:
Kom fort over den verste skuffelsen over at testene er og fortsetter å være negativ. Har masse trøst i vår herlige gutt, og hele ettermiddagen når han er sammen med oss er jeg i greit humør. Han sier han gleder seg til morsdagen på søndag for da skal han være ekstra god med meg og bake kake til meg. Kan bli rørt av mindre! Mannen vil ikke tro at dette forsøket ble negativt før vi får blodprøvesvaret , det er det han forholder seg til sier han. Tenker å ringe klinikken før helga uansett så har vi begge kanskje litt mere konkrete planer å forholde oss til. Ellers så er det godt å være på jobb - det opptar mye kapasitet selv om jeg ofte er ukonsentrert.. Å ha dette forumet å være på hjelper til med å finne styrke og motivasjon til å riste av seg skuffelsen og få nytt mot til å tenke fremover.
 
Sant det. Hadde nok veldig høye forventninger jeg også. Greit å vite at du var mest lei deg første gangen. Nå har jo jeg også kjent på kroppen hele prosessen og er mer forberedt på opp- og nedturer til neste gang.

Er veldig greit å være mer forberedt neste gang ja!! Men vi må jo alle gjennom første forsøk[emoji5] noen lykkes på første forsøk, andre ikke! Men sannsynligheten for at vi lykkes til slutt er stor! Så man må aldri gi opp håpet[emoji173]️
 
Er veldig greit å være mer forberedt neste gang ja!! Men vi må jo alle gjennom første forsøk[emoji5] noen lykkes på første forsøk, andre ikke! Men sannsynligheten for at vi lykkes til slutt er stor! Så man må aldri gi opp håpet[emoji173]️
Helt sant, jeg har et mål om at i hvertfall i løpet av året 2018.. sannsynligheten for at jeg lykkes med IVF i løpet av et år er vel ganske stor og sannsynligheten for at du lykkes nå må jo være veldig stor!
 
Snakket med klinikken og jeg får fryseforsøk neste syklus med mindre mensen kommer etter 10 mars, for da er det påskestengt som kommer i veien. Krysser alt jeg har for at jeg rekker det, synes det er lenge nok å vente en mnd!
 
Da kom TR i dag og jeg må krysse alt som krysses kan at ikke den blir forsinket neste gang og kommer før 10 mars. I følge appen min skal den komme den 8 mars så håper kroppen spiller på lag. Hvorfor vil de vente over en syklus tro?
 
Håper du rekker det da før påske stengt..

Men ja vet hvordan det kan føles med negative tester.. :(
men jg syns vi har lov og klage litt jeg da :joyful:

Har selv vært igjennom ett forsøk som ble negativt, og ett fryseforsøk vi aldri fikk satt inn egget :sorry: Kan være tungt..

Men en vakker dag så klaffer der for oss her inne og :joyful:
Selv om vi må igjennom disse teite nedturene først :sorry:

Men nyt morsdagen i morgen :)
 
På tide å skrive litt her igjen. De neste dagene blir avgjørende. Får jeg TR eller ikke innen 10 mars? Kjenner jeg er veldig nervøs for dette, kroppen er i helspenn. Har hodepine for tredje dag på rad i dag. Har spottet siden fredag men bare litt og ingen endring. Murrer i magen nå så har et håp om at jeg får den snart.
 
Og som bestilt kom TR nå! Måtte juble litt for meg selv inne på do :happy: Aldri vært så glad for å få den, slår forrige gang jeg ventet. Endelig litt medgang, hurra!!
 
Hurraaaa for TR[emoji4] siste gang du skal juble for å få tanta på besøk hvertfall!! [emoji8][emoji8]
Ja ikke sant! Det samme for deg, måtte det gå veien nå altså!
 
Sååå bra!!! Hipp hurra for innsett[emoji7][emoji7]
 
Back
Topp