? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: twinanne

Dunn 15 dager igjen så så for du se den lille spiren din. Men du burde nok være fornøyd med at du foreløpig ikke merker så mye til at du er gravid, nyt den tiden du er i form du[:D]

 
Merker den litt da, kan bli kvalm om jeg ikke har spist på en stund. Og puppene er til tider stein hard, skulle sett sambo igår når han kjente de.. ha ha
 
Er så supertrivelig å se tickeren din og lese om graviditets emner hos deg, dette har vi ventet på!! [:)] Så bra formen holder seg!
 
ORIGINAL: Sola1979

Er så supertrivelig å se tickeren din og lese om graviditets emner hos deg, dette har vi ventet på!! [:)] Så bra formen holder seg!

 
Tusen takk! Skal bli godt når tickeren går over 12 uker, men først venter vi på den skal bli 7 + 4 for da er det UL! Da skal vi se den lille spiren vår. [:)]
 
ORIGINAL: Nesing

Flott at formen er god så langt, Dunn! Sånn skal det fortsette fremover også. Ingenting er som et svangerskap uten altfor mange plager helt fra begynnelsen av. 15 dager til dere får se den lille spiren, tenk det. Drøyt to uker! Det er ikke lenge! Gleder meg med deg og nyter synet av den fine tickeren din [;)]. (Og sånn vil vi at Sola også skal få veldig snart, ikke sant?!! Det skjer nok straks mer behandling settes igang, det har jeg stor tro på!).

Klemmer fra oss to [:)]

 
Vi gleder oss veldig til det står 7 + 4 på tickeren, og den tidlige UL'n. Selvom vi er ganske engstelig. Tenk om det ikke er noe der. Men vi satser på det. [:)] 
 
Heeelt enig med Nesing! Sola kommer snart etter [;)]
 
Tenk vennen, nå er du snart 6 uker på vei... Begynt å ta magebilder?? *Litt ivrig* [:D]
 
14 dager til ultralyd, skjønner godt dere er spente og at tiden frem er nervepirrende. Men det går aller oftest bra, og det GJØR DET HER!! [:)]
 
Takk takk, plutselig følger jeg i dine spor... [:)]
 
 
 
ORIGINAL: Sola1979

Tenk vennen, nå er du snart 6 uker på vei... Begynt å ta magebilder?? *Litt ivrig* [:D]

14 dager til ultralyd, skjønner godt dere er spente og at tiden frem er nervepirrende. Men det går aller oftest bra, og det GJØR DET HER!! [:)]

Takk takk, plutselig følger jeg i dine spor... [:)]




Ja, vi har tatt bilder. [:)] Men jeg hadde jo litt fra før, så ser jo ganske så gravid u t[8D] Men, gleeeder meg til den vokser enda mer med et mirkal inni der.

Nervepirrende ja, det er bare forbokstaven.

Tusen takk for hilsen på desember forumet. [:)]

Nå skal vi se "Medium", også er det seng og seinvakt imorgen før laaaang fri og biltur til Trondheim. [:)]

Klem
 
skjøner at det er nervepirrende , når min tid kommer går jeg vel ut av mitt gode skinn. men tenk så fint når dere får se den lille spiren[:D][:D][:D]
 
Takk for hilsen *tulla*!

12 dager til UL! [:)][:)]

Idag reiser vi til Trondheim for helgen, skikkelig road trip. Først Trondheim idag, østlandet (der jeg kommer fra) på søndag også hjem til Bergen på mandag [:)]  Ha en fin helg jenter!
 
God tur!! og kos deg masse.
[:)][:)]
 
God roadtrip vennen!! Gratulere med 6 uker, så herlig!!
 
Legger forresten inn en link til den vordende mamma, en kjempefin nettside med barnerom. Om enn litt dyrt... Men det er lov å drømme: www.potterybarnkids.com
 
*Drømme drømme*
 
ORIGINAL: Nesing

God tur til Trondheim og Bergen, vennen! [:)] *Skulle reist til Trondheim vi også, men fordi bilen min ikke var ferdig på verkstedet i tide rakk vi det ikke, dessverre. Konfirmasjonstid nå, og flybilletter kunne vi bare glemme*

 
Bergen er jo "hjemme" da. [:)] Så kjedelig du ikke kom deg opp hit da. da hadde vi kanskje truffets? Hmm.. nå ble jeg nysgjerrig på om du skulle i samme kirke? Og idag?
 
Men vi koser oss masse! Vi fortalte det til farfar idag, og han fikk da tårer i øynene og trodde ikke helt på oss [:)] Så koselig. Vi hadde jo tenkt å være litt forsiktig, men er nok en stund til vi ser han face to face igjen så da ble det slik.
 
ORIGINAL: Sola1979

Legger forresten inn en link til den vordende mamma, en kjempefin nettside med barnerom. Om enn litt dyrt... Men det er lov å drømme: www.potterybarnkids.com

*Drømme drømme*

 
Såå snilt av deg! [:)] Pottarybarn minner meg sånn om friends!
 
Ja, minner meg og om friends. En herlig serie det!! Åssen har helgen og road tripen vært??
 
ORIGINAL: Nesing

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Nesing

God tur til Trondheim og Bergen, vennen! [:)] *Skulle reist til Trondheim vi også, men fordi bilen min ikke var ferdig på verkstedet i tide rakk vi det ikke, dessverre. Konfirmasjonstid nå, og flybilletter kunne vi bare glemme*


Bergen er jo "hjemme" da. [:)] Så kjedelig du ikke kom deg opp hit da. da hadde vi kanskje truffets? Hmm.. nå ble jeg nysgjerrig på om du skulle i samme kirke? Og idag?

Men vi koser oss masse! Vi fortalte det til farfar idag, og han fikk da tårer i øynene og trodde ikke helt på oss [:)] Så koselig. Vi hadde jo tenkt å være litt forsiktig, men er nok en stund til vi ser han face to face igjen så da ble det slik.


Skulle vært i Tiller kirke i dag! Knis, visste ikke at du bor i Bergen, jeg. *Følger ikke helt med i timen tydeligvis [&:]* Så koselig med farfar da, snuppa. Skjønner godt at han ble rørt av en sånn nyhet, for det er jo virkelig en stor ting som skal skje!

Kos deg videre med spiren og magen, vennen! [:)]


Sånn det er blitt er Bergen hjemme. Men er egentlig østfra, så all min familie bor der.

Mormor og morfar ble også kjempe rørt. Så nå vet alle de vordene besteforeldrene det [:)]
 
ORIGINAL: Sola1979

Ja, minner meg og om friends. En herlig serie det!! Åssen har helgen og road tripen vært??


Jeg har hele serien, og har sett hver episode minst 4 ganger [:)] Eeelsker den!

Helgen har vært fin, jeg har vært litt hormonell over ting.. men det hører vel med. Road trip er alltid  gøy, og grunnen til at den ble så lang var jo min niese som er 2 månder og sååå liten. Og tenk at hun har vært mindre.  Hun vet hun får et søskenbarn i desember da, men tror ikke hun sladrer! [8D] [:)]

Hvordan går det med deg?
 
Å, så kos med lille niesa deres. Er det ikke hun som er for tidlig født? Om jeg ikke husker feil... Tenk om snart 7 mnd er det din tur å få en nydelig liten baby. Spent på kjønn? Tenk snart 7 uker...
 
Med meg går det greit... Venter på disse evinnelige prøvesvarene da. [8|]
 
ORIGINAL: Sola1979

Å, så kos med lille niesa deres. Er det ikke hun som er for tidlig født? Om jeg ikke husker feil... Tenk om snart 7 mnd er det din tur å få en nydelig liten baby. Spent på kjønn? Tenk snart 7 uker...

Med meg går det greit... Venter på disse evinnelige prøvesvarene da. [8|]


Det stemmer, hun er født i uke 3 og er nå dobble størrelsen sin [:)] Enda var hun liten.

Ja, tenk.. i desember/januar er det vi som holder vårt lille nurk! Vi er spent på kjønn ja, men vi skal nok ikke vite. Hvis vi klarer [:)] [8D]

Nå synes jeg prøvesvarene drøyer altså!!! [:@] [:'(]
 
Oi, ja da er dere flinke som klarer å holde dere... Er så altfor nysgjerrig jeg... [:D]
 
Neste uke Ul var??
 
Så bra at det står så bra til med niesa deres, var jo ganske prematur. Da har dere henne å øve dere på, og nei hun sladrer vel ikke... [:D]
 
ORIGINAL: Sola1979

Oi, ja da er dere flinke som klarer å holde dere... Er så altfor nysgjerrig jeg... [:D]

Neste uke Ul var??

Så bra at det står så bra til med niesa deres, var jo ganske prematur. Da har dere henne å øve dere på, og nei hun sladrer vel ikke... [:D]


Jeg er egentlig altfor nysgjerrig! Så vi får nå se da.. når UL nærmer seg! [:D]

Er en uke til UL idag.

De må sjekke henne litt ekstra opp, men alle prøver er nå fine osv. Satser på hun ikke sladrer ja! Er verre med broren.. så måtte være forsiktig når jeg og mamma snakket om det. Ha ha
 
Back
Topp