? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

12 uker 
 
ORIGINAL: Apple

 Grattis med 12 uker!!!

signerer denne jeg. milepæl!!!!![:D]
 
Danser 12 ukers dansen. 
 
hi hi
gratulerer såååå mye med 12 uker[:D][:D][:D][:D]
 
Grattis med 12 uker vennen, supert!!!!
 
Dunn så herlig da,nå har du krabbet deg over på den sikre sida, passert 12 uker. Sannelig så flyr tiden avgårde her, hvet nesten ikke hvor tiden har blitt av jeg.
Du for kose deg så godt d kan, tenk nå er det sommer også, det synes jeg er skikkelig herlig. [:)]
 
Takk for hilse Sola og twinanne!

Denne helgen har ikke vært så bra, oppkast, kvalme, svimmelhet, nesten besvimt og dundrenede hodepine [&o]
Skal til legen igjen imorgen, satser på videre sykemelding. Og sambo har gitt meg sofa påbud.

Men alt er verdt når jeg vet hva jeg får igjen i desember. [:)]
 
uff dumt at du skal føle deg dårlig,håper det bedrer seg da, blir vel kjekt å komme til legen igjen nå når du er over 12 uker, blir jo alt bare bedre og bedre [:D] masse lykke til
 
Jeg har hørt verdens vakreste lyd 
 
Dunn så herlig at du hørte hjertelyden, gleder meg til det blir min tur jeg[:)]
 
ORIGINAL: Apple

Hjertelyden er den beste lyden på jord! Det er bare å glede seg til fremtidige kontroller, da får du høre den igjen. [:)]


ORIGINAL: twinanne

Dunn så herlig at du hørte hjertelyden, gleder meg til det blir min tur jeg


Skal til jordmor på fredag alt, håper hun lytter da. For da skal sambo være med. Stakar, så lei seg for han ikke fikk være med å høre igår.
 
åååå sååå koslig dunn, det må jo være helt fantastisk å få høre hjertet .
jeg skal til jodmor i august ogho sa at da kan vi høre hjertelyden, gleder meg sykt mye[:D]
 
Håper din bedre halvdel får høre hjertelyden i morgen, min ektemann og jeg hørte hjertelyden påp ultralyd i går, det var helt herlig, men det var helt umulig å telle slagene da, datt av etter jeg kom over 140 jeg tror jeg kom dit iallefall. Vanskelig å telle da. ynd det ikke var noe som kunne telle for oss da på ultralyden.
 
hei dunn er alt bra med dere[:D]
 
Hei jenter!

Da var jeg hjemme fra jordmor. Jeg måtte spørre, men hun lyttet etter hjertelyden og etter litt tid fant hun den. Pappa to be smilte fra øre til øre! [:)]

Twinanne: Jeg telte de ikke, men de slo ganske fort. Det viktigste for meg er at de slår. [:)]

tulla med frø: Joda, vi tre har det bra vi! Jeg er trøtt og sliten, og brekker meg hele tiden. Men det er så verdt det!
 
Da har jeg tenkt litt jenter, til tross for at denne dagboken heter "På vei mot et nurk" og det enda er en stund til vi har nurket i armene velger jeg nå å avslutte denne dagboken. Sletter den ikke, men setter pris på at dere bare lar den gå bakerst i rekkene.

Jeg vil takke for at dere er de dere er. Har satt utrolig pris på dere igjenom prøvetiden, dere har vært en fantastisk støtte. (Ja, dere vet hvem dere er [;)])

Jeg har laget "dagbok" på desemberforumet. Der kan de som vil følge med.

? ?  Vår millimeter ? ?

Det er litt trist å avslutte denne, men føler det er tid nå.

Ps: Til dere som har hjemmeside adressen min, så skriver jeg blogg der om babyen [:)] Bare å følge med.

En stor klem til alle de skjønne jentene her inne!
 
Ja, det skjønner jeg godt vennen. Er jo naturlig å fortsette ferden et annet sted. [:)] 
Kommer til å følge deg på desember forumet, ta godt vare på dere selv og god helg!!
Det har vært veldig trivelig å ta følge med deg på ferden mot en spire!!
Klem
 
Back
Topp