MATTRÅD

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Er det noe du synes er helt forferdelig godt? Noen rare smakskombinasjoner? Hva er favorittkveldsmaten din? Et nytt pålegg du har oppdaget i det siste? :)

Noen som vil diskutere mat, alle retter til alle tider av døgnet og alle anledninger :) ?
 
Makrell i tomat, majones og en moden pære skjært i tynne skiver på toppen [emoji14] det var elskbart altså
 
Veldig spesielt ja [emoji14] fikk en cravings under svangerskapet som jeg bare måtte prøve.. det var overraskende godt og er det enda [emoji14] hihi
Digger pære, men kan ikke spise det. Så spesiell smak på det! MMm
 
Jeg har fått dilla på smøreost med chili, på knekkebrød.

Ellers er jeg svært glad i røkt laks :) Og hjemmelaget lasagne :woot:
 
Veldig spesielt ja [emoji14] fikk en cravings under svangerskapet som jeg bare måtte prøve.. det var overraskende godt og er det enda [emoji14] hihi

Ja, den var ny! Jeh har agurk på makrell og majones :)
 
Det er ikke noe jeg absolutt ikke liker eller ikke spiser, spiser det jeg får servert. Men jeg lager jo ikke alt hjemme ;)
 
Allergisk? Jeg får brannsår på tungen om jeg spiser for mye av det [emoji14] typ en stor en eller flere enn en
oi! Usj.. best å spise lite da :) Men godt du kan spise litt!
Ja, tåler ikke epler og pærer osv. Har dog tålt det når det er kokt :) Tror proteinene brytes ned og ødelegges eller noe... så tåler normalt sett eplekake :)
 
oi! Usj.. best å spise lite da :) Men godt du kan spise litt!
Ja, tåler ikke epler og pærer osv. Har dog tålt det når det er kokt :) Tror proteinene brytes ned og ødelegges eller noe... så tåler normalt sett eplekake :)
Er det enzymene du reagerer på? Er de jeg får reaksjoner av. Men med det samme det blir kokt eller bakt, så går det HELT fint :D blir nesten som syre hvis ikke for meg. Går bra med litt, men må begrense meg
 
Er det enzymene du reagerer på? Er de jeg får reaksjoner av. Men med det samme det blir kokt eller bakt, så går det HELT fint :D blir nesten som syre hvis ikke for meg. Går bra med litt, men må begrense meg
Aner ikke :p hehe. Vet ikke hvordan jeg reagerer pr idag, men har pleid å klø i munnen og hovne opp :)

Veldig godt med bakte epler da :D
 
Blir mye toast,pizzasnurrer og fylte horn til kvelds :rolleyes:
 
Back
Topp