Mat!

Det var en god ide :)
 
Bringebær,kiwi,jordbær, og vannmelon er must i disse kvalme dagene!! Ikke minst slush! :p Knekkebrød med skinkeost er også sykt godt.
 
Love hearts demper halsbrann for min del[emoji7][emoji7][emoji7] Ellers er jeg skikkelig fysen på bringebær og eple når jeg blir kvalm, det hjelper litt[emoji173]
 
Kan man spise fetaost?
Fant dette på nettet; fra melk.no sine sider [emoji4]

Det er mange gravide som lurer på om de kan spise fetaost. Mattilsynet oppgir at fetaost og lignende salatoster på glass er trygge å spise, dersom glasset er åpnet nylig og osten laget av pasteurisert melk.
 
Takk for svar lille my og Mb5572! [emoji4]
Har vært litt usikker. Fikk tilbud om det i dag, takket nei da jeg ikke visste helt om det var greit eller hvor den kom fra..
 
Takk for svar lille my og Mb5572! [emoji4]
Har vært litt usikker. Fikk tilbud om det i dag, takket nei da jeg ikke visste helt om det var greit eller hvor den kom fra..
Ser den[emoji4] Hadde takka nei jeg også hvis jeg ikke viste hvor den kom fra [emoji4]
 
Jeg drikker smoothie til frokost hver dag. Er ikke kvalm, men det er en veldig god start på dagen. Spinat, avocado, bringebær og blåbær <3
 
Jeg drikker smoothie til frokost hver dag. Er ikke kvalm, men det er en veldig god start på dagen. Spinat, avocado, bringebær og blåbær <3
Hørtes godt ut [emoji7][emoji7]
 
Jeg fikk streng beskjed av legen om å slutte med måltidserstatningene jeg har hatt til frokost og lunsj. Noen som har gode tips til hva jeg kan spise i stedet for? Er så kjedelig med knekkebrød med ost...
 
Jeg fikk streng beskjed av legen om å slutte med måltidserstatningene jeg har hatt til frokost og lunsj. Noen som har gode tips til hva jeg kan spise i stedet for? Er så kjedelig med knekkebrød med ost...
Hørest ut som en spesiell lege du har:confused:. Så lenge du spiser variert kosthold ellers, så hadde ikke jeg tenkt noe mer over det.
 
Kommer til å fyke opp i vekt om jeg må fortsette å spise så ofte som jeg gjør nå.
kvalmen kommer jo snikende hele tiden.
 
Back
Topp