Mange her over 30?

Jeg er 31år :) Prøver på første. Skal i gang med IVF i begynnelsen av neste år
 
37 her! [emoji4] Er i PP3 på barn nr. 2. Første barn satt i PP8 og er no 2 år. Lykke til folkens!! [emoji106]
 
Er 30 [emoji5]. Prøver på nr 3 [emoji106], hadde egentlig bestemt oss for bare å ha 2 [emoji23] men men..
 
31 år, pp 10 og prøver på mitt andre barn. Første felles. 12 år siden jeg fikk første.
 
Hei. Jeg har lusket rundt på forumet en stund, men først nå vi har bestemt oss for å prøve på «ordentlig» :)

Da det er snart ti år siden jeg gikk gravid sist er jeg veldig spent på hvordan prøvingen vil forløpe. Gikk på første forsøk den gang, men må er jeg ti år eldre (nå 34) og det har vel kanskje litt å si....? Ny mann er det og. Håper det klaffer fort.

Flere i samme båt? :) Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med fler i samme alder :)
Hei:) Jeg er 34 år og vi prøver nå på nr 3:) Vi har 2 gutter på 8 og 10 år fra før[emoji173]
 
Så hyggelig Har dere prøvd lenge eller?
Vi hadde en periode i fjor hvor vi prøvde men så skjedde det så mye og var mye stress og andre ting så endte med å legge det på hylla for en periode. Og endelig nå før sommeren fikk jeg klarsignal fra gubben om at han var klar for å snart begynne å prøve igjen:) Så vi begynte nå å prøve i august[emoji173]
 
Vi hadde en periode i fjor hvor vi prøvde men så skjedde det så mye og var mye stress og andre ting så endte med å legge det på hylla for en periode. Og endelig nå før sommeren fikk jeg klarsignal fra gubben om at han var klar for å snart begynne å prøve igjen:) Så vi begynte nå å prøve i august[emoji173]
Så morro :D Er første PP min også. Veldig spent på hvor lang tid det vil ta denne gangen
 
Relativt likt som TS her ‍♀️
34 år, ny mann, barn på 10 år. Har hatt to graviditeter, eldste prøvde vi rundt 6 mnd.
Er nå på pp 4, men kjenner på litt mer utålmodighet nå pga alder og at vi endelig har bestemt oss for en baby
 
Relativt likt som TS her ‍♀️
34 år, ny mann, barn på 10 år. Har hatt to graviditeter, eldste prøvde vi rundt 6 mnd.
Er nå på pp 4, men kjenner på litt mer utålmodighet nå pga alder og at vi endelig har bestemt oss for en baby

Enig, utålmodig her og.. Lest litt rundt på nett, og virker som jeg har «ett godt år igjen» hehe
Aner jo ikke hvordan eldre kropp og ny mann spiller inn på dette. Men har gått til innkjøp av el tester, bidronninggele, og i dag kjøpte jeg sånn babycomp haha.. Helt tussete vettu
 
Back
Topp