Mange her over 30?

Bringebærpai

Glad i forumet
Hei. Jeg har lusket rundt på forumet en stund, men først nå vi har bestemt oss for å prøve på «ordentlig» :)

Da det er snart ti år siden jeg gikk gravid sist er jeg veldig spent på hvordan prøvingen vil forløpe. Gikk på første forsøk den gang, men må er jeg ti år eldre (nå 34) og det har vel kanskje litt å si....? Ny mann er det og. Håper det klaffer fort.

Flere i samme båt? :) Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med fler i samme alder :)
 
Hører nok til under denne jeg
Tror jeg blir 37 i år[emoji33], lenge siden jeg sluttet å telle[emoji23]
Vi prøver på første.
Tok meg så lenge å finne drømmemannen.
To MA og en SA dette året, så har vært mange tunge skyer i det siste.
Men har ikke gitt opp ennå
 
Jeg er 30 da[emoji4] blir tredje man, og det er snart 6 år siden sistemann egentlig kom[emoji23] men vi ombestemte oss og vil va en til[emoji87] her har det vært problemer. Gått uten mensturasjon i ett år, fikk hjelp nå de siste to månedene med å provosere den frem og har endelig fått tilbake den da[emoji4] nå venter jeg på eggløsning. Har blitt sjekka av gynekolog og har massevis av egg, så må bare la kroppen få litt tid å finne utav at den skal ha eggløsning[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Jeg blir straks 31 år. Vi prøver på nr. 2 nå og er i pp1 :). 2 dpo i dag. Lykke til med prøvingen :happy:
 
33 år her[emoji4] prøver på nr 2 med sambo, jeg har tre fra tidligere og mannen har 2 fra før. Førstemann satt i pp2, tre år siden jeg ble gravid med han. Har nå vært prøver siden april og hatt/har to kjemiske. Har trua på at den sitter snart[emoji4]
 
Så hyggelig med flere «aldersfrender» :) Håper vi alle får det som vi vil, fort hehe. Krysse fingra for oss alle :D
Håper det går raskt for dere[emoji4] [emoji106] [emoji173]

Vi har nå prøvd på første felles i snart 2år, det er 14år siden jeg fullførte et svangerskap og har siden da bare hatt sa, ma og en hel haug kjemiske graviditeter.
 
Blir visst 37 til høsten, prøver på nr 2 mens jeg går ned i vekt og prøver å bli mentalt klar for evt ny IVFrunde :Heartred
 
Snart 37.. Har et barn på 8. Prøver på nr 2 med ny samboer. Prøvd i et år. Hadde sa i april. Bare vært kluss etter det. Tredje runde med letrozol. Har det ikke skjedd noe innen et år så gir vi opp..
 
34 år. Pp2 med forsøk på barn nr 3.
Førstemann har jeg fra et tidligere forhold. Han er 11 år, brukte 2 pp.
Vesla er 3 år, brukte 12pp på henne. Håper virkelig ikke vi må vente så lenge denne gangen!!! Vet alderen spiller en stor rolle, men gyn sa jeg hadde mange fine egg igjen !!!
:D
 
35 år, prøver på nr 3. Barna er 6 og 4 år. Er i pp nr 3 nå. Blir lett gravid, men har hatt en MA, en SA og et par kjemiske. Er redd for at det skal bli vanskeligere nå pga alderen. Men har en god følelse denne pp! [emoji4] Og håper alle dere andre som også så gjerne vil ha en liten en får ønsket deres oppfylt!
 
34 her og har ei som nærmer seg 4.... ho satt på første, denne ganga har det tatt ganske mye lengre tid.....
 
34 år. Pp2 med forsøk på barn nr 3.
Førstemann har jeg fra et tidligere forhold. Han er 11 år, brukte 2 pp.
Vesla er 3 år, brukte 12pp på henne. Håper virkelig ikke vi må vente så lenge denne gangen!!! Vet alderen spiller en stor rolle, men gyn sa jeg hadde mange fine egg igjen !!!
:D

Hvordan får man sjekket det? Ul?
 
Jeg er over 30 :confused: prøver på første. Prøvd totalt ca 4 år. straks 1,5 denne gang. ble gravid på 3 pp, men mista i uke 12. Har aldri opplevd positiv test siden:sorry:
 
Back
Topp