Mammaklær

Har kjøpt ei gravidbukse fra HM og joggebukse og tights i en strl større enn jeg bruker. Oppblåst mage og trange bukser er ikke noe særlig. Kommer til å vente lengre med topper/gensere tenker jeg. Har noen store fra før av, og så har jeg store planer om å raide skapet til mannen etterhvert. Han har mange deilige stooore gensere. :happy:
 
Er jo nesten bare skinny eller super skinny mammajeans på H&M :meh: Jeg må lete godt for å finne noen med "god plass" ;)
 
Kjøpte to mammabukser på lørdag. Tok i bruk samme dag. Kun fått brukt bukser ned knyting i livet siden uke 5!
 
Er jo nesten bare skinny eller super skinny mammajeans på H&M :meh: Jeg må lete godt for å finne noen med "god plass" ;)

Kjøpte skinny mammajeans på hm på lørdag. Den er veldig behagelig på og kan ikke si at den strammer særlig. Hadde prøvd den i butikken om du ikke har gjort det allerede :)
 
Vinterjakke da ?? Føler jeg har sett over alt.. ikke råd til å kjøpe en ny jakke for vær str jeg går opp :p mine jakker e snart alt for små og jeg ser for meg en kald vinter i hettejakke :p
 
Vinterjakke da ?? Føler jeg har sett over alt.. ikke råd til å kjøpe en ny jakke for vær str jeg går opp :p mine jakker e snart alt for små og jeg ser for meg en kald vinter i hettejakke :p
Jeg har kjøpt meg en oversized ulljakke fra Divided, også går jeg med stort og langt ullsjal hengende ned så jeg ikke ser ut som en stappa pølse etterhvert som magen vokser :p ulljakka er tøff og jeg brukte den hele fjor vinter også, så den funker om jeg er gravid eller ikke. Kjøper bare noen mammabukser og et par mammasingleter, resten er vanlige klær i en større størrelse :)
 
Kjøpte skinny mammajeans på hm på lørdag. Den er veldig behagelig på og kan ikke si at den strammer særlig. Hadde prøvd den i butikken om du ikke har gjort det allerede :)
Jeg fant en straight cut eller hva den het etter litt leting. Grunn til at jeg ikke har lyst på skinny, er at jeg har ikke lyst på en som sitter så tett på lår osv ;)
 
Jeg fant en straight cut eller hva den het etter litt leting. Grunn til at jeg ikke har lyst på skinny, er at jeg har ikke lyst på en som sitter så tett på lår osv ;)

Spørs om vi har funnet den samme da, var på vei til å tipse om at de hadde en med rette bein og normal fit da du skrev innlegget. Jeg er heller ikke noe glad i super skinny, jeg får klaustrofobi av klær som sitter alt for tett. Eneste kjipe her var at super skinny-buksene var på salg. :p
 
Spørs om vi har funnet den samme da, var på vei til å tipse om at de hadde en med rette bein og normal fit da du skrev innlegget. Jeg er heller ikke noe glad i super skinny, jeg får klaustrofobi av klær som sitter alt for tett. Eneste kjipe her var at super skinny-buksene var på salg. :p
Ja, det så jeg også. De kostet kr 150, mens den jeg fant kostet 399 :p
 
Bruker mammabukser når jeg ikke får knappen igjen på de vanlige buksene, men vet ikke akkurat når det skjer :) Når jeg er fire måneder på vei kanskje? Husker ikke når jeg fikk mage sist :D Må få bestilt meg noen sånne med lavt liv, jeg haaaater de mammabuksene med jersey som går over magen! Ellers bruker jeg bare mammasingleter og vanlige topper, cardigans eller blazer over :)
Hvor bestiller du de med lavt liv? Jeg har funnet en på HM... er det flere som har? :happy:
 
Jeg har kjøpt meg en oversized ulljakke fra Divided, også går jeg med stort og langt ullsjal hengende ned så jeg ikke ser ut som en stappa pølse etterhvert som magen vokser :p ulljakka er tøff og jeg brukte den hele fjor vinter også, så den funker om jeg er gravid eller ikke. Kjøper bare noen mammabukser og et par mammasingleter, resten er vanlige klær i en større størrelse :)
Problemet mitt er at jeg er oversized :p eller bruker str L.. finner bare slimfit , eller jakker som enten er passelig i noen uker fremover eller jakker der skuldrene kommer ned på albuen pga for stor str :p og må vær lang modell pga jeg har lang overkropp og magetopp på vinteren funker dårlig :p
 
Jeg er 12 uker i dag og her er mammabuksene blitt tatt i bruk. Ikke att jeg ikke får på meg mine gamle, men magen har vokst så det er mer behagelig og er ikke deilig med stramme bukser rundt magen :)
 
Jeg kjøpte meg leggings igår! Da fikk jeg nok av å åpne knappen på buksa og strikketrikset. Orker ikke å få så vondt i nedre del av magen lengre, og bli unødvendig kvalm over det. Så nå er det behagelig i klærne fremover
 
Vinterjakke da ?? Føler jeg har sett over alt.. ikke råd til å kjøpe en ny jakke for vær str jeg går opp :p mine jakker e snart alt for små og jeg ser for meg en kald vinter i hettejakke :p
Jeg bærer sønnen vår i vevd sjal til og fra barnehagen når det er jeg som leverer og henter. Har bærejakke til dette så er helt perfekt for meg når magen vokser, kan jeg bruke den til gravidjakke også :p kostet bare 200 kr på wish.com :p
 
Jeg bærer sønnen vår i vevd sjal til og fra barnehagen når det er jeg som leverer og henter. Har bærejakke til dette så er helt perfekt for meg når magen vokser, kan jeg bruke den til gravidjakke også :p kostet bare 200 kr på wish.com :p
Bærejakke? Om det er det jeg tror du mener så har jeg kun sett i hettegenser.. og har til gode å få kjøpt noe som er langt nok på ebay å wish. Bilda vise lange plagg, kommet til meg og når meg kanskje ned til navelen :p
 
Back
Topp