Mammaklær

Personlig så har jeg så stor mage fra før. Nå er den både hard,vond og oppblåst. Så tar nok ikke lange tiden før jeg går til innkjøp av en mammabukse. Tightsene mine klemmer veldig om dagen..

Et 4+6 i dag
 
Bruker mammabukser når jeg ikke får knappen igjen på de vanlige buksene, men vet ikke akkurat når det skjer :) Når jeg er fire måneder på vei kanskje? Husker ikke når jeg fikk mage sist :D Må få bestilt meg noen sånne med lavt liv, jeg haaaater de mammabuksene med jersey som går over magen! Ellers bruker jeg bare mammasingleter og vanlige topper, cardigans eller blazer over :)
 
Det er min sport å kjøpe klær til svangerskap som ikkje er mammaklær men det blir mange kjoler og tights her etterhvert :) eller vanlige lave bukser. Liker ikkje mammabukser. Alt for mye stoff!
 
Jeg elsker mamma buksene jeg :p brukte de fra H&M sist gang. Brukte de faktisk en stund etter ks også for følte de løftet magen litt opp om dere skjønner hva jeg mener :p

Så er kanskje den følelsen jeg savnet nå så magen føles så tung og oppblåst
 
Kjøpte forresten aldri noen mammatopper. Der gikk det i vanlig topper med cardigan over. Synes det er så fint når man har gravidmage :)
 
Jeg begynte rundt uke 8 sist tror jeg, hadde så sinnsykt oppblåst mage at jeg ikke fikk igjen buksene mine. Jeg og elsket mammabuksene! Var jo så deilig og varmt over magen! :) Hadde et par mammatopper jeg arvet av ei venninne, men gikk mest i topp og cardigan :)
 
Tror buksene kom på i uke 15-16. Håper på å kunne bruke mine vanlige klær så lenge som mulig:)
 
Et tips er å kjøpe helt vanlige topper og skjørt/kjoler i en større størrelse enn du vanlig ville brukt :) funker ofte like bra som mammaklær :)
 
Et tips er å kjøpe helt vanlige topper og skjørt/kjoler i en større størrelse enn du vanlig ville brukt :) funker ofte like bra som mammaklær :)
What she said! Halvparten billiger det og! :) (fint nivn forresten! Sånn heter min jente på 5 år ;) )
 
What she said! Halvparten billiger det og! :) (fint nivn forresten! Sånn heter min jente på 5 år ;) )
Takktakk! :D synes det er veldig fint jeg og :)
 
Hvis denne oppblåstheten fortsetter blir det nok ikke lenge til jeg må ty til preggisbukser! :p Sist begynte jeg å bruke dem rundt 15 uker eller noe, ikke fordi magen var noe stor, men fordi jeg prøvde en bukse på HM for moro skyld, og så var den så sykt behagelig at jeg bare måtte ha den. :D Jeg syntes også at gravidbuksene fremhevet den bittelille magen bedre også, jeg så rett og slett mer gravid ut enn i vanlige bukser (hvor jeg bare følte meg tjukk).
 
Jeg aaaaner ikke.. Førstegangs ;) vil tippe det blir innkjøp når buksene begynner å stramme. Jeg hater stramme bukser, så er en del stretch å gå på i de jeg har... Hehe!!
 
Brukte det ikke i første svangerskap og kommer nok ikke til å bruke det denne gangen heller :)
 
Sist begynte jeg veldig tidlig fordi jeg ikke orka å kjenne noe som helst stramming rundt magen
 
Har endel gravidbukser og topper fra tidligere svangerskap. Men håper jeg kan bruke mine egne lengst mulig. Hater mammaklær :p Har sett meg ut endel tunika som jeg skal handle og bruke i vinter sammen med tights eller strømpebukse :) Erfaringmessig så kommer magen raskere for fleregangsfødende. Når jeg var 5 mnd på vei med nr 2 sa ei dame at nå var d vel rett før fødselen. Hurra.. not! :p
 
Har endel gravidbukser og topper fra tidligere svangerskap. Men håper jeg kan bruke mine egne lengst mulig. Hater mammaklær :p Har sett meg ut endel tunika som jeg skal handle og bruke i vinter sammen med tights eller strømpebukse :) Erfaringmessig så kommer magen raskere for fleregangsfødende. Når jeg var 5 mnd på vei med nr 2 sa ei dame at nå var d vel rett før fødselen. Hurra.. not! :p
Ååååh, jeg håper du har rett, for jeg har så lyst på mage!! :D forrige gang, som også var min første, fikk jeg ikke mage før laaaaangt uti svangerskapet!
 
Ååååh, jeg håper du har rett, for jeg har så lyst på mage!! :D forrige gang, som også var min første, fikk jeg ikke mage før laaaaangt uti svangerskapet!
Hihi er litt blandede følelser der jeg .. Gleder meg litt samtidig som jeg gruer meg litt også:p
 
Fleregangsfødende... dette blir nr 4! :D sist måtte eg ha mammabukse da eg var 9 veker på vei :O
 
Back
Topp