Mamma for første gang <3

12+3

Det er altså såååå deilig å være over 12 uker nå[emoji119] og blitt flytta frem en dag. Plutselig har jeg kommet så langt [emoji28]

Sliter litt med vonde hodepiner, men er så glad for at ferien har starta! [emoji119] Gleder meg sånn til å dele nyheten med alle! [emoji173]️ Er så lykkelig akkurat nå![emoji177][emoji254][emoji177][emoji254][emoji177][emoji254][emoji177][emoji254][emoji177]
 
12+3

Det er altså såååå deilig å være over 12 uker nå[emoji119] og blitt flytta frem en dag. Plutselig har jeg kommet så langt [emoji28]

Sliter litt med vonde hodepiner, men er så glad for at ferien har starta! [emoji119] Gleder meg sånn til å dele nyheten med alle! [emoji173]️ Er så lykkelig akkurat nå![emoji177][emoji254][emoji177][emoji254][emoji177][emoji254][emoji177][emoji254][emoji177]

❤️❤️❤️❤️
 
Såå godt at alt sto bra til med lille[emoji7][emoji177]Og så koselig at venninna di er gravid også[emoji4][emoji4]Nyyt ferien[emoji254][emoji177][emoji254]
 
12+3

Det er altså såååå deilig å være over 12 uker nå[emoji119] og blitt flytta frem en dag. Plutselig har jeg kommet så langt [emoji28]

Sliter litt med vonde hodepiner, men er så glad for at ferien har starta! [emoji119] Gleder meg sånn til å dele nyheten med alle! [emoji173]️ Er så lykkelig akkurat nå![emoji177][emoji254][emoji177][emoji254][emoji177][emoji254][emoji177][emoji254][emoji177]
Så herlig!:joyful: Og så godt å høre at alt er bra med den lille:love017nå kan du virkelig kose deg og nyte ferien og dele gleden din med alle andre også!:smiley-bounce012
 
Hurra! Så fint å høre at alt står bra til med den lille:Heartred Og så artig at venninnen din også er gravid da!
Må du nyte ferien din og kose deg masse :Heartred:Heartred
 
Her har det skjedd mye jeg ikke har fått med meg! Gratulerer med 12 fullgåtte uker og en frisk og fin baby på TUL! :D Håper du nyter ferien i trøndelag ❤️
 
14+4

Da har vi avsluttet ferien for nå. Akkurat kommet hjem og jeg har planta meg på sofaen, hvor jeg skal være resten av kvelden.

Det har vært godt med ferie, men jeg blir fortsatt fort sliten og det har preget ferien litt.
Når vi var i utlandet var det dager hvor temperaturen var oppe i nesten 40 varmegrader.[emoji57] Det var ikke særlig digg for meg [emoji28]

Merker jeg stresser litt enda over at alt er bra, selv om alt var bra på tul og jeg er i 2 trimester nå. Drømmer at lille kommer og jeg feks får ikke til å mate den, kle på den osv..
Har hatt litt vondt i magen de to siste ukene. Det er nok bare lillebaby som vokser og tar mer plass, men merker det gjør meg litt ekstra varsom. Er det noen av dere som kjenner på litt magevondt?

Vi har endelig fått fortalt familie nå og det var såååå hyggelig![emoji173]️ Endelig er nyheten offentlig og jeg trenger ikke skjule noe lengre [emoji847]

Nå skal jeg oppdatere meg litt på alle dere her inne [emoji119][emoji173]️
 
wohoooo du er tilbake :Heartred

Tror jeg hadde slitt i 40 grader selv :hilarious:

Så koselig at dere har delt den gode nyheten, ble de overrasket?:)

:Heartred:Heartred
 
wohoooo du er tilbake :Heartred

Tror jeg hadde slitt i 40 grader selv :hilarious:

Så koselig at dere har delt den gode nyheten, ble de overrasket?:)

:Heartred:Heartred

Im back [emoji322][emoji23]

Har savna dere ass!

Ja, de ble overrasket og superglad! [emoji173]️ var utrolig hyggelig å se reaksjonene til alle sammen.
 
Så koselig at dere har delt det med familien :) skjønner godt at 40grader var varmt! :eek: Spent på turen vår i starten av august også, det blir nok ikke kaldt:wideyed:
Har litt magevondter innimellom jeg også og er nok som du sier at magen og babyen vokser der inne :)
 
Velkommen hjem igjen! :D:D
Så koselig at dere har delt det med familien! :)
 
Så koselig at dere har delt det med familien :) skjønner godt at 40grader var varmt! :eek: Spent på turen vår i starten av august også, det blir nok ikke kaldt:wideyed:
Har litt magevondter innimellom jeg også og er nok som du sier at magen og babyen vokser der inne :)

Var litt mye ja[emoji28] Man må bare ta ting i rolig tempo og drikke masse.

Har du? Da er det nok et godt tegn ja:)
 
85839b064df22777fc12113f45367edb.png


Ny uke! [emoji322]

Snart 40% gravid! Da er det bare 10% igjen til halvveis[emoji50]

Nå er lille 14cm lang [emoji173]️
 
Velkommen tilbake etter ferien, og hurra for ny uke![emoji4][emoji177]
Puh, skjønner godt at 40 grader ikke var noe særlig[emoji28] Det tar nok på for en gravid kropp. Vi skal til Tyrkia i august og jeg håper ikke det blir så varmt da[emoji28]

Så koselig at dere har fortalt familien[emoji2]Det blir jo ekstra hyggelig når familie kan glede seg over babyen som kommer[emoji173]️
 
Back
Topp