Magetrening

I likhet med flere andre her, så har magetreningen foregått i stor grad oppå oss, da han har hatet å bli lagt ned på magen (selv om han har vært relativt sterk i nakken siden fødsel). Den siste uken eller så har han imidlertid godtatt det og kan ligge noen minutter :happy: Skal forsøke med litt støtte under brystet som et par her anbefaler :joyful:
 
Hs tipset i går om å legge babyen på bordet. Slik at man kom i lik høyde. Testet det på en puff og la me på en måte under. Hun elsket det.
 
Her driver vi med litt morgengymnastikk på stellebordet. Strekker og tøyer ut litt (etter veiledning fra fysioterapeut), og tar også magetreningen der. Går supert. Fant også ut at med et godt og fast underlag så blir han ikke like frustrert. Tar gjerne av han bodyen også så han får godt tak. :) Skal kjøpe ei skikkelig matte, som både han og jeg kan bruke til trening. Fysioterapeuten hadde ei sånn vanlig treningsmatte med litt "riller" på, og det var ikke måte på hvor godt han kunne løfte hodet der. Fikk vel skikkelig tak, og han var såå fornøyd med seg selv. :)
 
Min liker det heller ikke. Kan løfte lenge på hodet når han ligger på meg, men ikke om han blir lagt på magen ellers. Uvant for meg - storebroren var råsterk fra fødselen av, og HS var over seg av hvor sterk han var på 6-ukersen. Men han kommer vel etter han her også.

Likt her å! Eldstesøster holdt hodet sitt høyt fra første dag. Begynte å rulle fra rygg til mage tidlig å. Likte ikke ryggleie.
Lillesøster er motsatt, synst ikke det er noe festlig å ligge på mage
 
Back
Topp