Magen vokser ikke fort nok!! Utålmodig

Delfi

Glad i forumet
August 2018
Hei damer :)

Den siste uka føler jeg at magen har roet seg veldig. Før hadde jeg stadig vekk mensenmurringer og andre ting som har "skjedd" der nede. Men nå kjenner jeg ikke noe lengre, jeg kan til og med ligge på magen i senga, noe jeg ikke kunne tidligere... Føler også at den har blitt mindre :arghh: men det er kanskje jeg som e mindre oppblåst, og har blitt vant til den?! Er det flere som opplever noe lignende??? :rolleyes:
Kjenner ikke noe liv heller, tror jeg.
 
Magen blir plutselig mindre når oppblåstheten gir seg.
Men tru meg den blir stor fort nok igjen.
 
Ta vare på den tråden her og se tilbake på den når vi entrer hvalross-perioden mot slutten... vi kommer til å bænge oss selv i hodet for at vi ønsket større mage [emoji12][emoji12][emoji85] Synes det varierer fra morgen til kveld og fra dag til dag. Noen dager ser jeg ikke gravid ut i det hele tatt, andre dager blir jeg helt flau over hvor mye den popper ut...
 
Ta vare på den tråden her og se tilbake på den når vi entrer hvalross-perioden mot slutten... vi kommer til å bænge oss selv i hodet for at vi ønsket større mage [emoji12][emoji12][emoji85] Synes det varierer fra morgen til kveld og fra dag til dag. Noen dager ser jeg ikke gravid ut i det hele tatt, andre dager blir jeg helt flau over hvor mye den popper ut...


Haha, ja en dag ønsker vi vel å være tilbake på dette stadiet laughing6
Takk for svar, godt å høre at det ikle bare er min mage som "kommer og går" :happy8
 
Jeg er også sånn. Var oppblåst lenge og når det ga seg går det fint å sove behagelig på magen for det er ikke noe mage der en gang enda :p men jeg får av og til kynnere og da kan jeg merke litt hardhet i magen. Jeg regner med at vi alle får stor nok mage til slutt og da gjerne skulle gå tilbake til tiden nå hvor det er greiere å finne sovestilling osv.
 
Jeg er også sånn. Var oppblåst lenge og når det ga seg går det fint å sove behagelig på magen for det er ikke noe mage der en gang enda :p men jeg får av og til kynnere og da kan jeg merke litt hardhet i magen. Jeg regner med at vi alle får stor nok mage til slutt og da gjerne skulle gå tilbake til tiden nå hvor det er greiere å finne sovestilling osv.

Da er det vel helt normalt ja- deilig å få det bekreftet :happy:
 
Å, bare vent! :p rundt juli kommer du til å savne den lille magen. :p
 
I juli går det vel fint å finne liggestilling igjen for min del. Da er endelig magen blitt stor nok til at jeg klarer å ligge på siden ved å støtte meg på magen. Mannen min prøvde å gi meg kurs i hvordan man kan ligge stabilt på siden uten å bruke masse krefter. Han ga opp, og vi konkluderte med at jeg er et håpløst tilfelle og alt for lealøs:) Nå ligger jeg på ryggen og på magen.
 
Jeg er også sånn. Var oppblåst lenge og når det ga seg går det fint å sove behagelig på magen for det er ikke noe mage der en gang enda [emoji14] men jeg får av og til kynnere og da kan jeg merke litt hardhet i magen. Jeg regner med at vi alle får stor nok mage til slutt og da gjerne skulle gå tilbake til tiden nå hvor det er greiere å finne sovestilling osv.
Gruer meg til jeg ikke kan sove på magen lengre! [emoji14] Sover kun på magen nesten. [emoji28]
 
Samme her, blir litt misunnelig når jeg ser de fine magene!

Jeg var ikke veldig stor sist heller, så kanskje jeg ikke blir så stor?

Jaja, mage er mage og de er jo like fine alle sammen uansett , men gleder meg ril den blir litt rundere ja! :)
 
Jeg har ikke mage, 16 uker, og synes det er helt nydelig,
 
Jeg er andregangsgravid og hadde ventet å få tidlig mage- men ingen tegn enda. Uke 14+4. Blir jo bekymret, selv om jeg hører hjertelyd med dopler daglig
 
Jeg er andregangsgravid og hadde ventet å få tidlig mage- men ingen tegn enda. Uke 14+4. Blir jo bekymret, selv om jeg hører hjertelyd med dopler daglig

Jaaa jeg blir også bekymret! :arghh: Godt å høre at du har det likt, men likevel hører hjertelyden da :happy093
 
Back
Topp