Magen vokser ikke fort nok!! Utålmodig

Si det til den feite barnløse kontordamen på jobb som hver lunsj kom å stirra og sa «nå må da den unge komme snart så stor du er? Bør du spise så mye lunsj?» :eek: og hver gang sa jeg 5 mars og at jeg var normal ifølge Jormor. Til slutt ble jeg sint og lei og sa jeg ikke ønsker flere kommentarer fra henne, og at jeg ikke ble mindre av spørsmålene hennes og at om hun ikke stoppet måtte jeg si i fra til leder. Da stopperne hun men ble snurt og fornærma og gikk rundt å klaget på hvor hårsår jeg var til andre. LOL, for en dame:mad:. Er så ufint å kommentere noen sin kropp, spesielt når man er feit sjøl, og våge seg og klage over at en aktiv gravid spiste 3 brødskiver....



Tusen takk :) er i uke 39 nå så er ikke lenge igjen. Skal bli godt å få møte den lille person kroppen min har slapt :love017

Nei kutt ut?
Fikk selv en kommentar i går om når termin var, sa august og fikk tilbake «så lenge til??» hallo, vises knapt at jeg er gravid enda! Tar litt tid å lage disse ungene [emoji58] Gikk fra å ville strutte med den lille magen jeg har fått til å ville skjule den. Folk! [emoji35]
 
Det er helt forkastelig hva folk kan få seg til å si. Hun er sikkert bare misunnelig. Jeg kunne aldri kommentert noens mage, og jeg personlig takler ikke de som bare tar på min mage heller - spiller ingen rolle om det er min mor eller kassadama på Kiwi, det er MIN kropp. Mannen er den eneste som ikke trenger å spørre om lov ...
 
Forrige gang var det ei på jobben som til stadig skulle kommentere hvor stor jeg var. Jeg ble litt satt ut av det og klarte ikke å si noe tilbake.

Om hun prøver seg denne gangen skal jeg si: Så gammal du har blitt, skal ikke du gå av med pensjon snart?
 
Forrige gang var det ei på jobben som til stadig skulle kommentere hvor stor jeg var. Jeg ble litt satt ut av det og klarte ikke å si noe tilbake.

Om hun prøver seg denne gangen skal jeg si: Så gammal du har blitt, skal ikke du gå av med pensjon snart?

[emoji1316][emoji23]
 
Nei kutt ut?
Fikk selv en kommentar i går om når termin var, sa august og fikk tilbake «så lenge til??» hallo, vises knapt at jeg er gravid enda! Tar litt tid å lage disse ungene [emoji58] Gikk fra å ville strutte med den lille magen jeg har fått til å ville skjule den. Folk! [emoji35]
Nei fy. Hva er det med folk. Jeg hadde ikke klart å ikke bli ufin tilbake hvis det var fremmede folk altså. Hadde spurt noe sånt som: ja og når er din termin da bolla?
 
Synes det er en uting at så snart noen er gravide, er det «fritt frem» å kommentere vekt, magestørrelse og krafse på magen uten å spørre. Blir helt sjokkert. Kunne aldri falle meg inn å kommentere ikke-gravide «nå har du jammen lagt på deg litt», eller dultet folk på magen med spørsmål om hvor mange smultringer de har gjemt der inne. Grrrr...
 
Har følt på at det går sent her også. Men endelig de siste dagene har en liten bul blitt mer synlig når jeg ligger! Ble satt til 17+2 på oul I dag :)
Nei, gleder meg ikke til å få kommentarer, men de kommer vel nok.. Noen folk eier ikke høflighet/respekt i det hele tatt!
 
Nei fy. Hva er det med folk. Jeg hadde ikke klart å ikke bli ufin tilbake hvis det var fremmede folk altså. Hadde spurt noe sånt som: ja og når er din termin da bolla?

Skulle ha sagt noe sånt ja! Synd man blir så satt ut når man får slike kommentarer [emoji31]
 
Back
Topp