Livet med ny baby

Har ei her som varierer litt på frekvensen sin, plutselig puster hun veldig raskt, andre ganger må keg virkelig sjekke at det er liv fordi hun puster så rolig og knapt merkbart. Må poke henne for å få en repsons. Snakket just med mannen om det. Jeg/vi er nokså lite bekymret av oss av natur, men hun her har på en måtte vekket ett eller annet i oss, uten at vi har noe å feste det på, som gjør at vi liksom må sjekke henne hele tiden ... Begge to. :sorry::rolleyes:

Men i skrivet fra sykehuset som vi fikk pga veldig tidlig hjemreise, så står det jo blant annet at pustefrekvens kan variere. Så forsøker å ta det med knusende ro.

Værsågodbligal. Jeg er jo ikke sånn type tusseladd jeg, egentlig. :oops:

Jeg er like gal selv. Vi har hatt pustealarm til begge de to eldste. Rolf skal overta den når pulsoksimeteret forsvinner. Nå er det ikke vits å aktivere den, for da hadde alarmen hylt relativt ofte! [emoji85]
 
Hahaha. Ble akkurat bæsjet på for første gang. Var visst litt rask med å fjerne bleien, han var visst ikke ferdig., måtte bytte truse selv gitt :p:p:p
 
Næmmen, huff. Og au! Stakkar lille. Håper det gror pent og at han ikke er så smertepåvirket.
Satser på at det gror fint og fort når han er så liten ja. Har tydeligvis ikke vært for vondt,siden vi ikke oppdaget det før vi kjente forskjell på kragebeinene. Han var bare litt vanskelig å legge til for å amme på den ene siden første halvannen uka.
 
Skjønner bekymringene. Modne barn har lungekraft nok og er sterke nok til å hoste opp gulp og melk i vrangstrupen. De små puster litt uregelmessig, men pustestopp driver de ikke med. Fordel med terminbaby [emoji1303].

Ja, er det som er fint[emoji7] men hadde en prematur sist så er nok noe der som henger igjen å[emoji15]
 
Har ei her som varierer litt på frekvensen sin, plutselig puster hun veldig raskt, andre ganger må keg virkelig sjekke at det er liv fordi hun puster så rolig og knapt merkbart. Må poke henne for å få en repsons. Snakket just med mannen om det. Jeg/vi er nokså lite bekymret av oss av natur, men hun her har på en måtte vekket ett eller annet i oss, uten at vi har noe å feste det på, som gjør at vi liksom må sjekke henne hele tiden ... Begge to. :sorry::rolleyes:

Men i skrivet fra sykehuset som vi fikk pga veldig tidlig hjemreise, så står det jo blant annet at pustefrekvens kan variere. Så forsøker å ta det med knusende ro.

Værsågodbligal. Jeg er jo ikke sånn type tusseladd jeg, egentlig. :oops:

Jeg skjønner deg så godt! Er akkurat sånn her å[emoji23][emoji23] må liksom pelle litt og irritere hu bare for å se at hu responderer! Man blir litt nyfødttulling trur jeg, sikkert sunt [emoji849]
 
Jeg skjønner deg så godt! Er akkurat sånn her å[emoji23][emoji23] må liksom pelle litt og irritere hu bare for å se at hu responderer! Man blir litt nyfødttulling trur jeg, sikkert sunt [emoji849]

Nyfødttulling ja. Spot on.
 
Jeg irriterer meg ihjel over sambo i dag. :banghead:
Hyggelig å ha han hjemme i barselstiden, men IKKE i dag.
 
Jeg irriterer meg ihjel over sambo i dag. :banghead:
Hyggelig å ha han hjemme i barselstiden, men IKKE i dag.

Fullt ut forståelig. Noen dager, noen uker, noen situasjoner ... «Jeg er glad i deg, men akkurat nå liker jeg deg ikke i det hele tatt!»
 
Fullt ut forståelig. Noen dager, noen uker, noen situasjoner ... «Jeg er glad i deg, men akkurat nå liker jeg deg ikke i det hele tatt!»

Har heldigvis gått seg litt til etter at jeg «kasta inn håndkle» tidligere i dag.
:) vi skal snakke ut i kveld, tror vi kommer på rett kjør igjen da.
Nå holder han på å montere opp amme-lenestolen han spanderte på meg da vi var på IKEA på mandag :D
 
Har heldigvis gått seg litt til etter at jeg «kasta inn håndkle» tidligere i dag.
:) vi skal snakke ut i kveld, tror vi kommer på rett kjør igjen da.
Nå holder han på å montere opp amme-lenestolen han spanderte på meg da vi var på IKEA på mandag :D

Høres bra ut! Håper du får masse glede av stolen om han fortsatt er en tufs senere i kveld. Ja, eller uansett da!
 
Har heldigvis gått seg litt til etter at jeg «kasta inn håndkle» tidligere i dag.
:) vi skal snakke ut i kveld, tror vi kommer på rett kjør igjen da.
Nå holder han på å montere opp amme-lenestolen han spanderte på meg da vi var på IKEA på mandag :D

Høres ut som en goding som egentlig bare vil deg vel... [emoji1303]
 
Høres ut som en goding som egentlig bare vil deg vel... [emoji1303]
Han er det. Har litt dårlig samvittighet for «utbruddet» mitt... han prøver jo så godt han kan, stakkars.
 
Back
Topp