Liv i magen

Jeg er veldig usikker.. Føler at jeg har kjent noe i en ukes tid, men tør liksom ikke si det heelt sikkert. Er 16+3 i dag[emoji4]
Med førstemann var jeg helt sikker på at jeg kjente liv 17+3.
 
Ja, eller..
Jeg har kjent en slags kribling inmimellom idag. Jeg kjenner det litt nå også, å det kan umulig være luft!! Er 8 år siden sist, men føler det er noe kjent :)
Nå ligger jeg på sofaen, å det kribler innimellom
16+4.
 
Vet ikke. Men tror det. Er liksom litt som mini luftbobler (farris) og føles ikke som luft i tarmen . Men er usikker [emoji5] førstegangs her
 
Å, stilig at noen av dere har begynt å kjenne tegn til liv! :) jeg kjenner ingenting, men er bare 12+6.
 
Jeg er veldig usikker.. Føler at jeg har kjent noe i en ukes tid, men tør liksom ikke si det heelt sikkert. Er 16+3 i dag[emoji4]
Med førstemann var jeg helt sikker på at jeg kjente liv 17+3.
Spennende! Jeg tror også jeg har kjent noe her og der men vanskelig synes jeg. Er 15+6 i dag. Sist kjente jeg det ca rundt denne tiden:)
 
Ja, eller..
Jeg har kjent en slags kribling inmimellom idag. Jeg kjenner det litt nå også, å det kan umulig være luft!! Er 8 år siden sist, men føler det er noe kjent :)
Nå ligger jeg på sofaen, å det kribler innimellom
16+4.
Veldig spennende!
 
Synes allerede jeg kjente noe fra uke 10+2!?! En slags bobling i magen. Kjent litt nå og da når jeg ligger helt stille på sofaen. Er 13 uker idag. Gleder meg til jeg kjenner helt tydelige spark[emoji7][emoji8]
 
Ja, har de siste dagene blitt overbevist om at jeg kjenner liv! Er 16+1 og mener jeg kjente liv i uke 15-16 sist også. De små dultene kommer ofte på samme sted flere ganger. De skiller seg veldig fra bevegelsene forårsaket av luft, men det er 7 år siden sist så kan selvfølgelig ta helt feil.
 
Spennende! Jeg tror også jeg har kjent noe her og der men vanskelig synes jeg. Er 15+6 i dag. Sist kjente jeg det ca rundt denne tiden:)

Jeg hadde morkaken på fremveggen forrige gang, og har det denne gangen også, og da er det vanlig at det tar litt lenger tid før man kjenner noe..
Men sist gang kunne mannen kjenne det på utsiden når jeg var 19+3, så det er uansett ikke lenge igjen før det skjer noe[emoji4] Gleder meg til å være sikker på at det er babyen jeg kjenner!
 
Synes allerede jeg kjente noe fra uke 10+2!?! En slags bobling i magen. Kjent litt nå og da når jeg ligger helt stille på sofaen. Er 13 uker idag. Gleder meg til jeg kjenner helt tydelige spark[emoji7][emoji8]
Føler det samme?! Merker noe «rart» om kveldene da jeg legger meg. Mulig det er først da jeg har tid til å «kjenne etter» også.
 
Ja, har de siste dagene blitt overbevist om at jeg kjenner liv! Er 16+1 og mener jeg kjente liv i uke 15-16 sist også. De små dultene kommer ofte på samme sted flere ganger. De skiller seg veldig fra bevegelsene forårsaket av luft, men det er 7 år siden sist så kan selvfølgelig ta helt feil.
Fantastisk hvis det er baby!!<3
 
Ja ikke sant! Gleder meg til å vite sikkert, nå er det liksom noe men vanskelig å vite synes jeg:) Selv om jeg er andregangs.
Andregangs jeg også, men synes det er helt umulig å huske hvordan det var i starten av graviditeten sist :whacky011
 
Føler det samme?! Merker noe «rart» om kveldene da jeg legger meg. Mulig det er først da jeg har tid til å «kjenne etter» også.
Ja, det er litt sånn rar bobling. Kjennes litt ut som luft i magen, Men likevel ikke, om du skjønner? Idag tidlig da jeg lå litt i senga før jeg sto opp, så dyttet jeg forsiktig til livmoren og fikk et lite spark i respons[emoji119] [emoji119] [emoji119] [emoji173] [emoji177] [emoji175] [emoji3] Første gang jeg kjente det helt tydelig. 13+1 idag.
 
Back
Topp