Liv i magen

Både meg og samboer kjenner det godt og sparkene kan også sees fra utsiden nå [emoji4] begynte å kjenne det svakt i uke 14 ca. Er i uke 20+ 6 nå. Har morkaken bak.
 
Akkurat nå kjente jeg 2 små spark på utsiden av magen, helt sikkert - for første gang!
Er så stort...
19+5 i dag og morkaken foran :)
 
Har kjent bevegelse i 1-2 uker, er som en slags bølger eller noe. Tror jeg har kjent på utsiden et par ganger de siste tre dagene. 21+0 i dag :)
 
Jeg har kjent noen små «puff» eller «dunk» i magen i går og i dag men er litt usikker på om det er babyen jeg kjenner eller om det er magen som «bobler». Er 20+3 så jeg har ventet på det.
 
Jeg har kjent noen små «puff» eller «dunk» i magen i går og i dag men er litt usikker på om det er babyen jeg kjenner eller om det er magen som «bobler». Er 20+3 så jeg har ventet på det.
Det er sånn det føles ut her og. Med førstemann var jeg ikke sikker før det var tydelige spark, men er ganske sikker på at dette er babyen nå :)
 
Jeg har kjent noen små «puff» eller «dunk» i magen i går og i dag men er litt usikker på om det er babyen jeg kjenner eller om det er magen som «bobler». Er 20+3 så jeg har ventet på det.

Jeg kjenner det på samme måte. Jeg er førstegangs, 19+0, og det er ca halvannen uke siden jeg begynte å kjenne det. Dultene har jeg kjent daglig, i større eller mindre grad, siden de dukket opp. På ultralyd for to dager siden så jeg bevegelsen samtidig som jeg kjente et dult, så nå er jeg helt sikker på at det er veslejenta. :)
 
Masse bevegelse hver dag, tydelige spark/dunk og kjente bevegelse på utsiden første gang igår. Til og med samboeren fikk kjent bevegelser!
 
18+0 og kjenner så godt som ingenting :-( Kjente det jeg mente var spark for ca. 2 uker siden, og da 3 kvelder på rad. Men har vært "stille" siden da. Ekkelt.
Man begynner jo å tenke alt mulige slags tanker. Lytter med angelsounden et par ganger i uka, bare for å trygge meg selv. Heldigvis er hjertelyden helt fin :) Hører hun blir stressa når jeg lytter da, så gjør det max i et par minutter.
GLEDER meg til å kjenne henne tydelig hvær dag!
 
Her ligger morkaken foran, så har vært rolig lenge.
Men nå begynner jeg å kjenne det. Veldig aktiv når jeg legger meg, tror faktisk samboer kan ha mulighet til å kjenne det nå:)
Nå når jeg sitter stille, kan jeg kjenne bevegelse, så det er så morro:)
Kjenner det langt nede og på sidene.
21+3
 
19+0 og kjenner liv hver dag - noen dager tydeligere enn andre dager selvfølgelig. For en uke siden lå hen å sparket utover og det kjentes godt, mens siste uka tror jeg nok hen har sparket mest mot ryggen. Da kjennes mer romstering bare. Kjenner det helst på kveldstid, og har jeg ikke kjent noe og jeg blir bekymret, blir det liv om jeg drikker elker spiser noe søtt , Kjent liv (helt sikkert) fra uke 17.. er andre gangs..
 
Har kjent liv ganske lenge. Sikkert fordi morkaka ligger i bak. Ble hvert fall sagt det på kontroll :)
 
Noen som kjenner liv i magen enda?

Ja nå kjenner jeg det endelig:)så nå blir det mer virkelig også. På OUL sa de at morkaken min ligger forran på magen såklart. Så det var ikke så rart jeg ikke hadde kjent noe før nå. Samt at det kan hende jeg kjenner litt mindre :/
Slik var det når jeg ventet nr.2 også..

Er 21+6 i dag og kjenner endelig tydelige spark. Jeg tror faktisk muligens det kan kjennes utenpå magen også. Har også fått babymage som vises nå. Så mistenker at babyen ligger langt frem mot magen.
 
Kjent henne si uke 16, selv om morkaken ligger fremme :D men mannen har ennå ikke kjennt spark, håper dette også kommer snart:rolleyes: helt magisk følelse:Heartpink
 
Morkaken foran. Begynte å kjenne innvendig i uke 17, varte frem til ca. 17+0 før det stoppet litt opp. Begynte å kjenne igjen 18+4 og i uke 20 begynte man å kjenne det fra utsiden :) Nå kjenner jeg masse liv hver dag! Er egentlig litt overrasket siden alle har sagt at det kan bli vanskelig med morkaken foran:)
 
Morkaken foran. Begynte å kjenne innvendig i uke 17, varte frem til ca. 17+0 før det stoppet litt opp. Begynte å kjenne igjen 18+4 og i uke 20 begynte man å kjenne det fra utsiden :) Nå kjenner jeg masse liv hver dag! Er egentlig litt overrasket siden alle har sagt at det kan bli vanskelig med morkaken foran:)
Masse liv hver dag her også:) føler ikke at morkaken "ødelegger" nå hvertfall:)
Storebror og pappaen kan også kjenne smådult nå :)
23+1 <3
 
Daglig dult og bevegelser. Kjenner det spesielt godt hvis buksa er litt stram over nedre del av magen [emoji1316]
 
Kjenner bevegelse hver dag og kjent det nå siden uke 17. Veldig rolig gutt, da[emoji173]
 
Back
Topp