Leie

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
Hvilket leie ligger mageboeren i for tiden? Og hvor langt er du på vei?

Jeg var hos jordmor i dag og fikk bekreftet at småen ligger feil vei i dag (seteleie). Er bare 31+4 så fortsatt gode sjanser for at han skal snu seg :) orker ikke tenke på alternativene, begge (ks/setefødsel får meg helt på gråten).
 
Tror loppa ligger alle slags veier, men så er jeg bare 29+3 også da :)
 
Jeg er 31+2 og hodet ligger ned. Det kan jo fortsatt snu flere ganger da, men jeg håper også at det blir sånn ved fødsel. Han har ligget sånn en god stund nå, så jeg tror det er favorittstillingen. Jeg kan tydelig kjenne ryggen og rumpa. :)
 
Er i uke 32, men vet ikke hvilken vei han ligger.
Kjennes ut som han har snudd seg med hodet ned siden jeg må tisse hele tiden nå
Aktiv liten krabat
 
Her ligg han med hode ned og gjordt der siden uke 28! Er i uke 33+3 no:) så håper han forblir i den stillinga!
 
Heldige dere er!! Er litt nervepirrende dette her, men må jo bare tro at han snur seg igjen snart
 
32+6 og hodet ned :)
 
33+5 og hodet ned, ligget sånn siden uke 28 :) regner med han ikke snur noe særlig på seg fremover men vet jo aldri :)
 
Tvillinger. Uke 32+ 3. Nederste ligger i seteleie, og jeg håper veldig hun snur seg snart
 
33+1 Min lille ligger med hodet ned :) mye spark opp i ribbeina noe som kan være veldig ubehagelig til tider...
 
Hvilket leie ligger mageboeren i for tiden? Og hvor langt er du på vei?

Jeg var hos jordmor i dag og fikk bekreftet at småen ligger feil vei i dag (seteleie). Er bare 31+4 så fortsatt gode sjanser for at han skal snu seg :) orker ikke tenke på alternativene, begge (ks/setefødsel får meg helt på gråten).

Jeg er 31+6 idag og var hos jm forrige uke. Min har ligget i tverrleie fra dag en, og jeg begynte å bli ganske stressa da det ikke virka som hun hadde noen planer om å snu på seg. Men plutselig her om dagen så snudde hun seg. Trodde ikke jeg ville merka det så godt men det er helt andre bevegelser nå og magen har annen form og mindre kynnere. Det er bare å krysse fingrene for at mageboeren din snur på seg snart! Heldigvis et par uker igjen til det er for sent:happy:
 
Jeg er 31+2 og hodet ligger ned. Det kan jo fortsatt snu flere ganger da, men jeg håper også at det blir sånn ved fødsel. Han har ligget sånn en god stund nå, så jeg tror det er favorittstillingen. Jeg kan tydelig kjenne ryggen og rumpa. :)

Så vittig, tror det er favorittstillingen til min også!☺️ Er 33+1 :)
 
Hvilket leie ligger mageboeren i for tiden? Og hvor langt er du på vei?

Jeg var hos jordmor i dag og fikk bekreftet at småen ligger feil vei i dag (seteleie). Er bare 31+4 så fortsatt gode sjanser for at han skal snu seg :) orker ikke tenke på alternativene, begge (ks/setefødsel får meg helt på gråten).
Enda ikke for sent til at han snur seg! :) Skjønner at tanken på at han ikke skal snu seg er skremmende.. Men bare husk på at det ordner seg da også <3
 
Min har ligget i seteleie hele veien. Pp lørdag morgen 30+0 så kjente jeg at henne snudde seg. Det var i grunn det siste jeg kjente til bevegelse den dagen så ble føden på kvelden. Fikk da bekreftet ved ul at frøkna hadde snudd seg med hode ned. Lå så langt ned i bekkenet at de ikke fikk tatt tverrsnitt da hode en gang. Satser på st hun holder deg slik nå :) Hatt litt panikk for setefødsel eller ks jeg også :eek:
 
32+5 nå og jeg tror han har trekt opp foten og ligger med rompa ned,uten å være 100% sikker da.
 
De har ikke sjekket enda...men kjennes veldig ut som at han turner godt rundt. Kjennes ofte ut som han sitter. Med fottene ned mot vulvaen og sparker nedover :p skal til jm pa fredag kansje ho sjekker leie da ??;)31pluss5
 
Min har ligget i seteleie hele veien. Pp lørdag morgen 30+0 så kjente jeg at henne snudde seg. Det var i grunn det siste jeg kjente til bevegelse den dagen så ble føden på kvelden. Fikk da bekreftet ved ul at frøkna hadde snudd seg med hode ned. Lå så langt ned i bekkenet at de ikke fikk tatt tverrsnitt da hode en gang. Satser på st hun holder deg slik nå :) Hatt litt panikk for setefødsel eller ks jeg også :eek:

Det var det samme som skjedde med meg! Jeg tok kontakt med jordmor da jeg syns det hadde vært helt rolig i et døgn, da hun fortalte meg st det bare var pga baby hadde snudd seg med hodet ned:D
 
Back
Topp