Kunstig eller ekte juletre?

Jepp :D så praktisk :D jeg har plass til flere pynta trær også ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det gjorde søsteren min og, bar ned og satte i et hjørne av kjelleren, så var alt greit neste jul :p
 
Jeg syns jo det er så koselig med selve pyntingen jeg! Hadde nok ikke bært bort treet med pynt på uansett om jeg hadde plass hehe :p
 
Jeg syns jo det er så koselig med selve pyntingen jeg! Hadde nok ikke bært bort treet med pynt på uansett om jeg hadde plass hehe :p

Det er ekstraarbeid, har ikke tid ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har du for liten plass ;) jeg elsker å bære bort/frem helt ferdig punta tre :D


Sent from my iPhone using BV Forum

det gjord jeg og før, men etter vi kjøpte nytt tre må vi ta av pynten.. Treet med pynt går ikke gjennom 90dør :p Er vel heller det at treet er for stort enn at vi har for liten plass :)
 
Jeg syns jo det er så koselig med selve pyntingen jeg! Hadde nok ikke bært bort treet med pynt på uansett om jeg hadde plass hehe :p
Enig med du! Har plass til å bare sette det vekk som det står til neste år men det må jo pyntes på nytt hver gang synes jeg :)
 
ImageUploadedByBV Forum1450347035.211175.jpg
Fant et superfint tre på plantasjen i går, så i dag skal det pyntes. Setter på lys nå så skal vesla på hjelpe med resten etter bhg :)

Ga 560 for det på 30% tilbud, godt fornøyd og håper det holder i mange år :)
 
Ved mindre det blir noen allergier så skal vi absolutt IKKE ha kunstig tre!!! Kjøpte ekte for noen dager siden, 600 kr.
 
Helt uaktuelt å ha noe annet enn ekte tre. Har edelgran. De drysser nesten ikke. Pleier å betale rundt 500 kroner.

Det har vi også, bare det kosta 750,- og er over 3 meter høyt.
 
Har hatt ekte hele tiden, men har begynt å lure litt på plasttre nå. Har aldri betalt mer enn 30 kr for et juletre...kjøper alltod på Elkjøp til 30 kr med 30 dagers returrett :) det har vi gjort i nesten til pr nå :) og vi har alltid hatt fone trær :)

Grunnen til at jeg nå vurderer plasttre er litt allergi og litt dette med dryssing og nåler og slikt.

Men, falske juletrær lukter ikke jul, de ser like ut fra år til år - en får ikke den spenningen når en setter opp treet....er det fint i år, er det skjevt? Osv.

Vi får se :)
 
en venninne av meg hadde i år mange dyr i juletreet:eek: tror vi går for kunstig neste år jeg!"
 
Jeg kastet ut julen 1.januar, var lei :D
Pakket juletreet pent ned igjen i esken sin :)
 
Back
Topp