Kunstig eller ekte juletre?

Jeg fikk og lyst på kunstig når jeg så det bildet. Superfint!
Vi har plenty med bodplass så oppbevaring er ikke noe problem.
De kunstige kommer vel med fot? Eller må man finne det utenom?
 
Jeg fikk og lyst på kunstig når jeg så det bildet. Superfint!
Vi har plenty med bodplass så oppbevaring er ikke noe problem.
De kunstige kommer vel med fot? Eller må man finne det utenom?
Tror de pleier å komme med fot ja
 
De kommer med fot ja :)
 
Hvor er dette kjøpt?
Det er kjøpt på Living for tre år siden. De selger tilsvarende på Skeidar og Home &Cottage, tror jeg :) Dette er 180 cm, sånn passe størrelse, men når vi kjøper rekkehus skal jeg ha et nytt som er hakket større! :D

Det følger med både fot og lys på disse, veldig greit. Lett å sette opp og pakke ned. Er strålende fornøyd!
 
vi kjøpte plast-tre ifjor, så vi skal bruke det. Kjempefornøyd, hater barnåler!
 
Vi har kunstig:) orker ikke tanken på alt som kommer med inn på de ekte:p veldig fint med ekte da..
 
Var på Skeidar i går men de var selvsagt utsolgt for de som var kampanje på.. Men vi ender nok opp med kunstig. De har visst noen fine på plantasjen også :)
 
Ekte er jo finest,men i år blir det falske dratt frem igjen,ei som vil ha juletre fram i helga så da får det bli sånn :)
 
Jeg har kjempe lyst på et fint kunstig juletre hjemme. Men aner ikke hvor jeg skal oppbevare det etter bruk så tror jeg må droppe det :(
 
Samme har vi gjort, men det er pga allergi. Eneste ulempen med kunstig tre er at det tar plass å oppbevare det :/

Da har du for liten plass ;) jeg elsker å bære bort/frem helt ferdig punta tre :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har du for liten plass ;) jeg elsker å bære bort/frem helt ferdig punta tre :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, setter du bort hele treet med pynt på og det hele?
 
Back
Topp