Kroppen

At den er frisk, smertefri.. normal bmi.. og ettersom årene går, bryr jeg meg mindre og mindre hva andre synes om den :D

Er stort sett fornøyd :smiley-bounce022

Signerer denne :)

Estetisk sett er jeg ganske fornøyd med munnen og beina mine. Før tre barn var jeg mest fornøyd med puppene. De er ikke like pene lenger, men de har gjort en kjempejobb, så de er vel verdt å nevne likevel :p
 
At jeg er frisk og at den fungerer som den skal [emoji5] ellers er jeg fornøyd med rumpe og bryster [emoji5]
 
Er i grunnen storfornøyd med hele kroppen:p selv om jeg vet jeg har mange kg for mye og burde trene både styrken og kondisen. Og akkurat nå har jeg en infeksjon som aldri blir god men regner med vi kommer gjennom dette også. Hvis jeg må trekke fram noe så blir det skuldre/kragebein, armer, midje, hender og føtter:) nei jeg mener det. Rygg, pupper, mage, bein, rompe også:hilarious: :shy:
 
Liker rumpa mi jeg [emoji23] Og det var hovedsaklig det gitt [emoji111]
 
Jeg har milelange bein, og elsker det [emoji173]️
Og så har jeg øyne som går fra gult innerst til smaragdgrønn ytterst og det er jeg rimelig fornøyd med. Pluss smilehullene mine [emoji6]

Sånn rent helsemessig skulle jeg gjerne hatt en kropp eller to med reservedeler så jeg til sammen hadde en hel kropp som fungerte optimalt. Men når det ikke er et alternativ, er jeg fornøyd med å være fornøyd med store deler av utseendet [emoji23]
 
Øynene, bicepsene som har vokst det siste året :p :D Puppene er helt ok til tross for å ha blitt litt mindre etter siste ammeslutt. :) Og armhulene av alle ting! Mange er mørkere i huden der, men det er ikke jeg. :p
 
Utseendemessig er jeg stort sett fornøyd. Helsemessig er den jo en katastrofe.
Men at den har bært frem verdens vakreste barn, er jeg umåtelig stolt over!
 
Akkurat nå, ingenting.
Satser på at det blir bedre når lille er på utsiden og kroppen fungerer igjen.
 
At den er frisk og fungerer godt. At den har båret fram to barn uten særlig vansker eller plager

Ellers er jeg ganske fornøyde sånn utseendemessig også, selv om det alltids er noe man kunne tenke seg å endre på [emoji85]
 
Back
Topp