Kroppen

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Hva liker du med kroppen din?
 
Vel, det jeg liker aller best er at den har båret mine fantastiske små. ❤️
 
At den er frisk, smertefri.. normal bmi.. og ettersom årene går, bryr jeg meg mindre og mindre hva andre synes om den :D

Er stort sett fornøyd :smiley-bounce022
 
At jeg er frisk, og at den gjør som jeg ber den om. :p
Ellers jeg jeg fornøyd med både rumpe, armer, hår og ansikt, og egentlig det meste annet også. :)
 
For øyeblikket, de lange puppene som gjør at jeg kan amme omtrent i hvilken stilling jeg vil. Men når jeg ikke ammer er jeg vel litt mindre fornøyd med akkurat det [emoji23] Så alt er relativt [emoji6]
 
Fornøyd med hele kroppen, men skulle ønske særlig armene var sterkere.
 
Puppene, rumpa og magen
 
Fornøyd med mye! At den kan bære fram barn. At jeg kan gå. At jeg har fungerende bein, armer, hender, osv. At jeg ikke har noe i veien med hjerte, lunger og andre organer. At jeg ikke har brannskader eller andre store skader jeg må leve med. At jeg har overlevd vonde ting som blindtarmbetennelse, bukhinnebetennelse, nyrestein, en vond fødsel, og at på andre siden var det smertefritt, og ingen varige mén. At jeg ikke har hatt eller har kreft. Veldig mye å være takknemlig for!

Om vi snakker om det som skiller kroppen min fra mange andre (typ, særtegn/individuelle ting/utseende) er jeg fornøyd med å ha en skostørrelse jeg kan velge å vrake sko i (37/38). Mannen min har så store føtter at han må spesialbestille sko på nettet, ingen skobutikk fører hans størrelse, det er kjedelig. Er også fornøyd med at klesstørrelsen min (M/38/40) selges i alle butikker.

Utseende/kroppsfasong er jo mye mindre viktig enn de andre tingene, men jeg synes jo det er hyggelig at mannen min synes kroppen min er fin :) Jeg synes kroppen min ser helt Ok ut :)
 
Hmmm.. sånn egentlig ikke så mye.. men jeg er veldig takknemlig at på tross av mange diagnoser (kroniske sykdommer) så har den bært frem et friskt barn. Og holder nå på å dyrke frem barn nr 2.

Selv om kroppen er for syk til arbeidslivet, så fungerer den såpass at jeg er kjæreste, venninne, mamma og kan være hjemme og følge opp barnet (snart barna) mine [emoji4][emoji813]️
 
At den er frisk,og jeg kan gjøre det jeg vil...:)
Ellers er jeg veldig fornøyd sånn utseendemessig også :)
 
Alt det fysiske kroppen min klarer, selv om jeg 32 uker på vei.

Når det kommer til utseende er jeg mest fornøyd med leppene. Var også fornøyd med magen før jeg ble gravid, men det kan nok endre seg etter denne graviditeten.
 
Last edited:
Tja, alt minus storetærne egentlig! Ser ut som noen klubber [emoji23]
 
Jeg er svært misfornøyd med kroppens utseende.
Men jeg er takknemlig for å være frisk og at den har gitt meg 3 nydelige barn.
 
Back
Topp