Knipetråd

Husk å knipe hele veien! Som en glidelås fra rompa og fram! Forrige svangerskap kneip jeg bare vagina ;)
 
Viktig å
Knipe!

Her har jeg underlivsprolaps etter 4 svangerskap og dårlig kniping! Tror det gjelder både livmor, urinblære og tarm!
 
Viktig å
Knipe!

Her har jeg underlivsprolaps etter 4 svangerskap og dårlig kniping! Tror det gjelder både livmor, urinblære og tarm!

Det har jeg fått konstantert etter dette svangerskapet også. Venter på time til gyn og kommer til å forlange henvisning til operasjon. Jormor sa på 6ukerskontrollen at noe ville hjelpe med kniping, men det måtte mest sannsynlig strammes opp kirurgisk. Jeg skal heller ikke ha flere barn.
 
Det har jeg fått konstantert etter dette svangerskapet også. Venter på time til gyn og kommer til å forlange henvisning til operasjon. Jormor sa på 6ukerskontrollen at noe ville hjelpe med kniping, men det måtte mest sannsynlig strammes opp kirurgisk. Jeg skal heller ikke ha flere barn.

Fikk høre av legen min at hun har sett mange bli veldig bra igjen ved hjelp av fysio.
Fikk høre at operasjon evt var noe man kunne se på om 1 år.. at det burde gå 1 år etter fødsel..
 
Fikk høre av legen min at hun har sett mange bli veldig bra igjen ved hjelp av fysio.
Fikk høre at operasjon evt var noe man kunne se på om 1 år.. at det burde gå 1 år etter fødsel..

Jeg har fått mensen igjen så jeg regner med at det blir opptil gyn å vurdere. Men jeg fikk beskjed på 6 ukers kontrollen at det ville hjelpe noe med kniping, men jeg måtte nok ha operasjon for at det skulle bli bra igjen. Overlegen på føden sa forrige gang at kniping hjelper ikke på sånne skader. Skal man bli bra så må man opereres. Jeg fikk ikke sette inn spiral engang fordi da må den ut igjen før operasjonen ... og det var flere grunner til at jeg ble anbefalt å ikke sette inn pga skaden. Jeg fikk en dyp vaginal rift under min første fødsel som sannsynligvis er årsaken til plagene mine. Mange av stingene mine gikk opp etter et par dager uten at sykehuset gjorde noe med det. Og for hver fødsel har det blitt værre...
 
Back
Topp