Knipetråd

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
*stjålet fra andre termingrupper*

Jeg merker jeg er flink til å gjøre det NÅR jeg ser de andre minner hverandre på det... så da tenkte jeg det var lurt å ha vår egen husketråd også.. :D

*kniiiiip*
*kniiiiip*
*kniiiiiiiiiip*

:D
 
Er liksom kjempe flink i noen dager så glemmer jeg det på nytt:) du får dytte tråden hver 3/4 dag:angel8
 
Det er også lurt å laste ned en knipe app! Gjør det mye lettere å huske og gøyere og knipe! Jeg har en som heter Kegel trainer som er grønn :)
Den var super smart!
 
Jeg var veldig flink i begynnelsen. Nå bare ignorerer jeg varselet som kommer på mobile [emoji23]

*kremt* jeg har tatt "knipeferie" siste uken++ [emoji23][emoji23] Men nå begynner jeg å få dårlig samvittighet av å ignorere varselet! Så får vel kjøre på igjen!
 
Den appen er fremdeles super altså! Kniper ofte, kommer til å få DE bekkenmusklene;)
 
Da har jeg lasta ned appen så får vi se hvor føink jeg blir på å følge opp:joyful:
 
*kremt* jeg har tatt "knipeferie" siste uken++ [emoji23][emoji23] Men nå begynner jeg å få dårlig samvittighet av å ignorere varselet! Så får vel kjøre på igjen!
Haha, der er vi flere :hilarious:Kan være flink I noen dager, me plutselig glemme det ut i mange dager.. Haha:wtf:
 
Knip:)
 
Husk å knipe ;)
 
Back
Topp