KNIP

Uæææ!:eek: I dag nøs jeg skikkelig i det jeg var på vei til do... Og dermed kom det brått og uventet en liten skvett i trusa:confused::bag: Er vel er sikkert tegn og påminner om å intensivere de knipeøvelsene!:wideyed:
 
Knip knip!
 
Har noen andre begynt å lekke? Jeg føler jeg har vært god å knipe fra den dagen jeg fant ut at jeg er gravid, men nå i det siste har jeg problemer å holde meg til jeg når toalettet [emoji85] det kan komme ut av ingenting og det kan også komme en dråpe om jeg hoster eller nyser. Jeg er 20+6, så synes det er litt tidlig å ha sånne plager [emoji29]
 
Har noen andre begynt å lekke? Jeg føler jeg har vært god å knipe fra den dagen jeg fant ut at jeg er gravid, men nå i det siste har jeg problemer å holde meg til jeg når toalettet [emoji85] det kan komme ut av ingenting og det kan også komme en dråpe om jeg hoster eller nyser. Jeg er 20+6, så synes det er litt tidlig å ha sånne plager [emoji29]
Jeg må gå og tisse fort. Kan ikke vente til jeg blir kjempetissatreng. For da sliter jeg hvis jeg nyser/hoster. Men ellers går det greit. Enda.

Kniper du lenge nok om gangen?
 
Back
Topp