KNIP

Husk å slippe opp i pausene mellom knipinga [emoji6]

Lest i yogamamma- boka mi i kveld om yogier med særdeles sterkt bekkengulv som får hinsides lange fødsler (50 timer...!) pga de har styrket musklaturen masse, men ikke lært å slappe den av på en god måte....

+ at det er faktisk i pausene/hvilen musklene blir sterkere [emoji106]
Så knip-slipp-knip-slipp [emoji6]
 
Husk å slippe opp i pausene mellom knipinga [emoji6]

Lest i yogamamma- boka mi i kveld om yogier med særdeles sterkt bekkengulv som får hinsides lange fødsler (50 timer...!) pga de har styrket musklaturen masse, men ikke lært å slappe den av på en god måte....

+ at det er faktisk i pausene/hvilen musklene blir sterkere [emoji106]
Så knip-slipp-knip-slipp [emoji6]
For å si det sånn, det er ingen fare for at mine muskler blir så sterke [emoji23] De anbefaler vel 10knip a 10sekunder 3 ganger om dagen har jeg lest. Jeg er mer på sånn 5knip a 3sek hver gang jeg leser tråden [emoji85]
 
For å si det sånn, det er ingen fare for at mine muskler blir så sterke [emoji23] De anbefaler vel 10knip a 10sekunder 3 ganger om dagen har jeg lest. Jeg er mer på sånn 5knip a 3sek hver gang jeg leser tråden [emoji85]
Hehe, nei, det skal vel godt gjøres [emoji14] men husker ene yogalæreren min fokuserymte veldig på det en time, gikk mange dager før eg klarte å slippe igjen.... (og nei, det er ikke godt med sex da! [emoji57])
 
Og opp med seg - glemmer fort av det :/
 
Har alarm på hver kveld kl.22, men glemmer det for det :sorry: Kniper noen ganger så blir jeg opptatt av noe annet....
 
Har alarm på hver kveld kl.22, men glemmer det for det :sorry: Kniper noen ganger så blir jeg opptatt av noe annet....
Er derfor det er så greit når denne tråden dukket opp - da blir det gjerne en spontantøkt.
 
Haha! Dere må se Sigrid blir mamma. Gammal serie på TV2 Sumo. Jeg dør av latter når hu besøker legen 6 uker etter fødsel og skal knipe! [emoji23][emoji23]
 
Haha! Dere må se Sigrid blir mamma. Gammal serie på TV2 Sumo. Jeg dør av latter når hu besøker legen 6 uker etter fødsel og skal knipe! [emoji23][emoji23]
Åh, det husker jeg at jeg så for lenge siden! [emoji23]
 
Knip! Jeg har vært forkjølet i det siste, og det hjelper å knipe mens jeg nyser/hoster, altså! Men det var det å huske på det da :p
 
Back
Topp