Klagetråden

Huff, ikke gøy det der, men skjønner hunden godt, ikke behagelig å bli sitti på. Dumt det gikk utover ditt barn.

Ja det er helt sant. Den gjorde det ikke uprovosert så blir litt annerledes. Heldigvis ser sårene enda helt fine ut i dag [emoji173]️
 
Jeg har blitt tykk! :shifty: Lagt på meg 3-4 kg allerede! Nå er det skjerpings! Må slutte å spise som en hest! :porc Det kan se ut som om selvdisiplinen er forduftet..
 
Aaaargh!! Tidenes trassmorgen med 3 åringen hjemme! Blir gal når det er slik. Skal på første svangerskapskontroll i dag til JM og gledet meg. Nå er humøret på bånn. At en treåring kan få til å snu dagen så på hodet!
 
Jeg må få klage på at jeg har blitt forkjøla igjen!!! Potte tett i nesa, sår rundt nesa, dotter i ørene, vondt i hodet, vondt i halsen og ikke minst tørr i halsen fordi jeg kun får puste igjennom kjeften!! [emoji36] Jeg hadde influensa for 2 mnd siden... Trodde faktisk at jeg ikke skulle bli syk igjen siden jeg er så å si aldri syk...
 
Jeg våkner så tidlig!! I dag våknet jeg før halv 6.. Må ikke opp før kl 7. Irriterende!! Og i helgene våkner jeg i 6-halv 7-tida. Det er i allefall unødvendig! Hjelper ikke om jeg legger meg sent heller, har jeg funnet ut. Jeg er klar over at det blir mindre søvn når man får baby, men jeg kan da vel få sove fram til babyen kommer ut!!

Noen fler som får endret søvn under graviditet?
 
Jeg trodde kvalmen hadde gitt seg men jeg tok visst feil tredje dagen på rad med oppkast
 
Bekkenløsning [emoji30]
 
Jeg våkner så tidlig!! I dag våknet jeg før halv 6.. Må ikke opp før kl 7. Irriterende!! Og i helgene våkner jeg i 6-halv 7-tida. Det er i allefall unødvendig! Hjelper ikke om jeg legger meg sent heller, har jeg funnet ut. Jeg er klar over at det blir mindre søvn når man får baby, men jeg kan da vel få sove fram til

Noen fler som får endret søvn under graviditet?

Samme her. Våkner litt før kl 06.00 og klokken ringer ikke før 07.00. Sykt irriterende.
 
Samme her. Våkner litt før kl 06.00 og klokken ringer ikke før 07.00. Sykt irriterende.
Uff, ja! Skal ikke være enkelt Men, dette er det eneste symptomet jeg har for tiden. Er ikke kvalm eller noe, så bør vel ikke klage..
 
Jeg våkner så tidlig!! I dag våknet jeg før halv 6.. Må ikke opp før kl 7. Irriterende!! Og i helgene våkner jeg i 6-halv 7-tida. Det er i allefall unødvendig! Hjelper ikke om jeg legger meg sent heller, har jeg funnet ut. Jeg er klar over at det blir mindre søvn når man får baby, men jeg kan da vel få sove fram til babyen kommer ut!!

Noen fler som får endret søvn under graviditet?

Akkurat samme her!! Har heldigvis begynt å sove til kl.07 ish nå.. første 11/12 ukene så våkna jeg i halv 6/6 tiden!! Håpløst[emoji849][emoji849]
 
Akkurat samme her!! Har heldigvis begynt å sove til kl.07 ish nå.. første 11/12 ukene så våkna jeg i halv 6/6 tiden!! Håpløst[emoji849][emoji849]

Så komisk at et så lite individ kan forstyrre kroppen sånn! Godt du sover litt lengre i allefall!
 
Så komisk at et så lite individ kan forstyrre kroppen sånn! Godt du sover litt lengre i allefall!

Meget spesielt!! Ja, veldig godt! Jeg går bare hjemme, så blir fryyyktelig lange dager når man starter dagen såå tidlig!!
 
Fortsetter å klage jeg,er syk med feber og hodepine og slapp og dønn tett i nesa. Karra meg gjennom jobb i dag ved hjelp av mine gode venner Paracet og nesespray og burde dra på jobb i morgen og, er jo bare forkjøla,men ugh,er så dårlig og vil bli frisk:( var syk og hjemme fra jobb to dager forrige uke også, irriterende at det ikke går over.
 
3. forkjølelsen på 3 måneder. Hallo, ikke-eksisterende immunforsvar... Så lei av å nyse, hoste, ha tett nese, ha rennende nese, og vond hals. Første gangen gikk det over etter 3-4 dager, greit nok. Sist varte det i 2 uker! Nå er jeg på dag 3, og håper inderlig at denne forkjølelsen ikke blir like langvarig som den forrige....
 
13+0 idag og trodde kvalmen hadde gitt seg!! Med der tok jeg feil gitt!! Blæææ!!
 
14+1 og håper inderlig at kvalmen gir seg snart... så og si sofa- og sengeliggende i 8 uker nå, begynner å bli temmelig lei☹️ spyr av hver minste anstrengelse...
 
Har vært plaget med urolige bein i flere uker allerde, og holder på å bli gal!!
 
Plutselig mensensmerter nå, satser på at det bare er ligamenter som strekkes eller livmor som utvides! Men ubehagelig og skummelt. Også er det noen som driver på med en utrolig bråkete gressklipper ute så klarer ikke å slappe av.



Har vært plaget med urolige bein i flere uker allerde, og holder på å bli gal!!
Har du prøvd magnesiumtilskudd? Hørt mange synes det hjelper :)
 
Back
Topp