Klagetråden

Akkurat slik har jeg det også. Er i tillegg stuptrøtt to timer etter jeg har stått opp og klarer ikke konsentrere meg om noe [emoji20]
Vi skal vel bare være glade til. Men jeg er ikke det nå, altså!!! Må bare komme meg gjennom dette her, så det er mulig å begynne å glede seg.
Håper du føler deg bedre snart:happy:
Og alle mulige råd mot kvalme, uvelhet og utmattelse taes imot med takk!!
 
Vi skal vel bare være glade til. Men jeg er ikke det nå, altså!!! Må bare komme meg gjennom dette her, så det er mulig å begynne å glede seg.
Håper du føler deg bedre snart:happy:
Og alle mulige råd mot kvalme, uvelhet og utmattelse taes imot med takk!!
Eneste jeg føler hjelper er vann og syrlige drops/surt snop. Cola hjelper også, men prøver å ikke drikke så mye pga koffein... [emoji28]
 
Og der slo kvalmen til for fullt.. så mye for ingen symptomer! :meh:
 
Kvalm og uggen, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å dra på jobb, langt mindre oppføre meg normalt der...
 
Jeg eeeeeer såååååå trøøøøøøtt! Men får jo ikke sove når jeg slenger meg ned på sofaen :dead:
 
Jeg skjønner det tar på å lage et helt nytt menneske. For jeg har akkurat sovet i 1,5 time på jobb. [emoji38]
Innimellom er det godt å være egen sjef.
 
føler bare for å stappe i meg drittmat, cola, sjokolade og pasta! vet at dette absolutt ikke er gunstig :( prøver å kompensere med avokado, epler og nøtter :p
 
Mannen har tuklet med internettet hjemme (som han ikke har peil på og egentlig ikke har lov av meg til å fikle med) og nå funker det kjempedårlig og kontakten i tv-en har slutta å funke, så jeg ikke får internett på tv-en eller hele stua! Har prøvd å flere dager å fikse det, men åhh, det går ikke!!!! :banghead::banghead::banghead: Er liksom litt bundet til sofaen også når kvalmen herjer slik, og da er det så fint med mulighet til netflix! Huff, godt han ikke er hjemme på noen timer for hans egen del :hilarious::hilarious:
 
Jeg eeeeeer såååååå trøøøøøøtt! Men får jo ikke sove når jeg slenger meg ned på sofaen :dead:
Know the feeling [emoji23] sliter med å sovne om kvelden nå også. Helt håpløst når man må opp kl 6!
 
Trodde jeg kunne slippe unna kvalmen denne gangen, siden den begynte så tidlig sist å varte 24/7 hele svangerskapet.
Men neida i dag kom den for fullt.
Har sovet dårlig i natt da lille N har ammet fra 01- 07, så ville han stå opp.
Fikk heldigvis sovet en times tid når han hadde kvilen sin :) men var jo bare mer trøtt og sliten etter kvilen .

Når jeg var gravid med N så var det bare deilig å være trøtt, kunne jo sove hvor som helst og når som helst ❤

Men det er ikke like lett nå
 
Vi skal vel bare være glade til. Men jeg er ikke det nå, altså!!! Må bare komme meg gjennom dette her, så det er mulig å begynne å glede seg.
Håper du føler deg bedre snart:happy:
Og alle mulige råd mot kvalme, uvelhet og utmattelse taes imot med takk!!

Jeg har fått mannen til å kjøpe sea-band på apoteket (koster ca 150,-). De har visst dokumentert effekt på morgenkvalme :) Verdt et forsøk vertfall :) Har bare testet i noen timer, men er ikke kvalm lenger vertfall :D Kan oppdatere i morgen om hvordan de funker i natt om du ønsker?;)
Har også lest at postafen og B6 skal funke, men det hadde null effekt hos meg vertfall..
 
Back
Topp